Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
12
2e
Nog geen idee

Ohw wat spannend weer dit, Ik ga dit goed in de gaten houden....!

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
12
2e
Nog geen idee Sukkie85                             24                     1                    1e                                          denk 16 februari    

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 08:19:50'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
12
2e
Nog geen idee Sukkie85                             23                 1                    1e                                          denk 16 februari    

Vind t zo spannend dat ik zelfs mijn leeftijd verkeerd typ.. hahahaha
Veel succes ermee iedereen!!

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 08:21:03'));

Vind t zo spannend dat ik zelfs mijn leeftijd verkeerd typ.. hahahaha
Veel succes ermee iedereen!!

haha sukkie
spannend allemaal he pff je gaat er gekke dingen van doen hihi

groetjes

hallo allemaal

ik zal me even voorstellen
ik ben melanie ben 23 jaar en woon samen met mijn vriend
ik ben sinds half december gestopt met de pil maar ben er nog niet helemaal uit hoe mijn cyclus verloopt dus het is nu nog een beetje gokken denk dat ik het maar ga proberen met de ovulatietesten
ik vind het leuk dat er een forum is waar je met iedereen erover kan praten omdat ik met mijn vriend heb afgesproken om er met niemand in mijn omgeving erover te hebben zodat het straks echt als een complete verrassing komt maar sommige dingen wil je wel gewoon graag kwijt

liefs melanie

quote: meltjuh23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 13:01:32'));

hoi melanie

leuk dat je ook mee komt kletsen en je bent hier goed want iedereen hier heeft moeite om zijn mond te houden ik ook namelijk en hier kan je er lekker over kletsen mij helpt het wel

groetjes marijk

Hoi meiden,

Wat leuk dat jullie ook allemaal zo jong zijn! Wij gaan voor ons tweede kindje. Toen ik zwanger was van onze eerste was ik 23. Kheb best wel negatieve reacties gehad. Daar baalde ik teon erg van, ik vond het namelijk heerlijk om zwanger te zijn. Gelukkig heb ik ook heel veel leuke reacties gekregen. Nu denk ik als ik straks zwanger ben van de eerste dat ik ook wel weer negatieve reacties zal krijgen.... dat ligt er natuurlijk wel aan hoelang het gaat duren. Ons zoontje is nu namelijk 8 maanden en de meeste vinden 2 jaar ertussen wel erg mooi... ik vind het juist leuk om er 2 dicht op elkaar te krijgen.
Zo dit moest ik even kwijt ;-)

Zijn jullie getrouwd of wonen jullie samen? Wij zijn in 2006 verloofd, 2007 getrouwd, 2008 de geboorte van ons eerste kindje... en 2009????

Hopelijk zijn we met z'n allen snel zwanger! Ik duim voor jullie!

liefs j-t

Terug
Bovenaan