Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hoi allemaal

geen idee waarom we zoveel lijntjes hebben bij ons lijstje haha

meltjuh snel testen want ik ben benieuwd zou het de eerste smile zijn=

ik voel me zo ziek als een hond keelpijn, hoofdpijn. buikpijn nou gaat lekker dus gelukkig vandaag vrij kan ik lekker rustig aan doen moe alleen van het weeken weer werken maar hopen dat het dan beter gaat en maandag hoop ik dat ik kan testen en geen rode duivels tegen kom

succes allemaal

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
17 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
6 maart

Repelsteeltje      
25                
2e
1e
20 februari

jtzwanger
24
1
2e
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1

pooh
24  
1      
1e
22 februari

sitty
25
1
1e
6 maart

wat raar zeg die lijntjes!!

Marijke, ik hoop dat je snel wat opknapt..... brrrrr het kan zo vervelend zijn he! sterkte!!

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 09:26:20'));

Hoi Melanie!!

Heb jij nachtdienst ofzo... je zit midden in de nacht acter de pc!!! Gaat het wel goed daar?  Tsjonge!! Ik ben wel heeeeel benieuwd naar je test! Hopelijk is deze positief! Zou echt geweldig zijn. Ik kan echt niet wachten om te testen. Maar ik moet nog even op m'n nod wachten. Maar het liefst zou ik NU testen!! Ik kan me nu nog inhouden, maar of ik volgende week haal...
tot hyves!!

liefs j-t

hahaha neej ik had geen nachtdienst maar ik had zo'n last van brandend maagzuur en ik was zo nerveus voor de test dat ik niet kon slapen ik dacht dan ga ik nog maar even een uurtje achter de pc hahaha

hey mel

wanneer ga je testen dan kan ik voor je duimen hihi ben zo nieuwschierig wat de uitslag is laat je het ons ff weten

succes

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 11:58:58'));

hey mel

wanneer ga je testen dan kan ik voor je duimen hihi ben zo nieuwschierig wat de uitslag is laat je het ons ff weten

succes

ik ga eind van de middag testen me vader is er nu om plinten in de logeerkamer te leggen dus lijkt me niet verstandig om nu te doen dus ik wacht tot me mannetje thuis is van het werk en dan testen maar ik laat het jullie gelijk weten zodra ik iets weet

@meltjuh
wordt die logeerkamer dan ook evt babykamer? :p
Ik duim in ieder geval voor je!

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 12:56:34'));

@meltjuh
wordt die logeerkamer dan ook evt babykamer? :p
Ik duim in ieder geval voor je!

haha ja dat word dan idd de babykamer want we hebben maar 2 slaapkamers
me vader zei laatst al een keer van zal ik er gelijk een babykamer van maken hahaha terwijl hij niet eens weet dat we bezig zijn

Terug
Bovenaan