Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: Sitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2009 10:16:09'));

Hey marijke hoe geraak je aan die banner

www.babykrabbel.nl banners haha heel makkelijk

dit is uitgegaan van normaal 28 dagen maar he niks gaat bij normaal :p hahaha

Ik heb dus al het eerste wachten gehad, heel erg spannend allemaal. Nu op voor de 2e poging! Wij zijn wel al gericht aan het klussen, maar dat komt denk ik omdat we al veel eerder kinderen wilden maar door omstandigheden niet kon. We hebben net een jaar verbouwd etc.

Ik heb een hele leuke knuffel gezien en wil hem eigenlijk symbolisch al kopen. Maar van de andere kant denk ik dat dat misschien ongeluk brengt.

Wat denken jullie?

gr. Ninney

ach wat zal ik zeggen ik heb op zolder al een ledikantje liggen ( ja hebben we allemaal in gelegen als baby dus die ging nu over na mij want me nichtje die begon te klimmen ) . dus zo`n knuffel kan geen kwaad ;)

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2009 13:02:38'));

Ik hoop stiekem dat ik niet meer ongesteld wordt, heb volgens mij in deze week mijn eisprong dus wie weet hoe het gaat uitpakken! We willen er ons nu nog niet teveel op richten, op het gericht proberen.
Gewoon spontaan maar regelmatig klussen. Als het langer duurt zou ik denk ik wel wat meer gericht gaan proberen.
Zijn er nog meer die nu toch nog alcohol drinken?

hey sukkie jij hebt toch je eisprong al gehad?????
je hebt 16e je nod das maandag dan was je eisprong vorrige week al hoor of heb je een foutje gemaakt
en ik drink trouwens nooit alcohol dus nu helemaal niet haha

hoi allemaal

het is nog een paar nachtjes slapen en nu heb ik helemaal geen klachten dus ik denk dat ronde 1 een  word maar ja dan denk ik volgende ronde weer een kans hoop dat er in ieder geval iemand een  gaat neerzetten want meiden ik gun het jullie allemaal

groetjes marijk

hoi marijke!

Spannend he, dat wachten. Maar dat duurt voor jou niet lang meer. Ik wacht ook met spanning af... en hoop op allerlei klachten die me maar iets meer kunnen vertellen, maar nee hoor....... ach ja... we wachten nog maar even. En idd... tis ronde 1. Als ik dan denk dat sommige al een jaar aan het klussen zijn, wat is dan 1 maand.... niks!!

succes met wachten!

liefs j-t

Terug
Bovenaan