Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@ meltjuh

Hoe zit het eigenlijk met je hyves... kheb me wel aangemeld, maar kzie geen reactie? Of heb je er nog geen tijd voor gehad. Kzag in een andere topic dat er nog wel meer meiden het leuk vinden om te hyven....

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2009 21:54:32'));

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2009 13:02:38'));

Ik hoop stiekem dat ik niet meer ongesteld wordt, heb volgens mij in deze week mijn eisprong dus wie weet hoe het gaat uitpakken! We willen er ons nu nog niet teveel op richten, op het gericht proberen.
Gewoon spontaan maar regelmatig klussen. Als het langer duurt zou ik denk ik wel wat meer gericht gaan proberen.
Zijn er nog meer die nu toch nog alcohol drinken?

hey sukkie jij hebt toch je eisprong al gehad?????
je hebt 16e je nod das maandag dan was je eisprong vorrige week al hoor of heb je een foutje gemaakt
en ik drink trouwens nooit alcohol dus nu helemaal niet haha

heb idd een foutje gemaakt met berekenen.want mijn nod zou 6 maart pas zijn.
had eigenlijk ook helemaal eerst geen idee hoe je dat uitrekent. Maar in een normale cyclus zou je eisprong toch rond de 14e dag zijn? Dan is dat dus op 16 januari en niet mijn nod.
bedankt voor het opmerken. Heb geen idee hoe je dat verandert in t schema.
ik woon in het zuiden en daar is het volgende week carnaval... vandaar de alcohol opmerking :)

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2009 12:30:52'));

@ meltjuh

Hoe zit het eigenlijk met je hyves... kheb me wel aangemeld, maar kzie geen reactie? Of heb je er nog geen tijd voor gehad. Kzag in een andere topic dat er nog wel meer meiden het leuk vinden om te hyven....

sorry sorry sorry hahaha kon een paar dagen niet op internet want om een of andere reden lag bij ons het internet eruit  en nu kan ik niet slapen want ga morgen een test doen haha spannend maar als ik het goed heb gezien ben je al toegevoegd en mensen als je ergens weet dat ze op een ander topic opzoek zijn naar deze hyves plaats dan even de link hoe meer leden hoe beter

heel veel liefs melanie

Hoi Melanie!!

Heb jij nachtdienst ofzo... je zit midden in de nacht acter de pc!!! Gaat het wel goed daar?  Tsjonge!! Ik ben wel heeeeel benieuwd naar je test! Hopelijk is deze positief! Zou echt geweldig zijn. Ik kan echt niet wachten om te testen. Maar ik moet nog even op m'n nod wachten. Maar het liefst zou ik NU testen!! Ik kan me nu nog inhouden, maar of ik volgende week haal...
tot hyves!!

liefs j-t

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1