Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hallo allemaal
ik lees nu ook zo af en toe mee
leuk om zo al wat mee te lezen.
ik moet nog even wachten om me aan jullie lijstje toe tevoegen
ik stop per 2 maart met de pil en heb mijn ongi dan nog en dan beginnen we met het klussen voor een kindje
dit wordt mijn derde kindje
jullie al veel succes
groetjes

quote: meltjuh23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 17:12:26'));

nou dames ik heb getest en ik ben niet zwanger helaas op naar de volgende ronde

jammer meltjuh maar idd wat sukke zegt het was een oefenronde ook al lijkt me het niet leuk ik ga dinsdag voor de bijl haha dus mischien ga ik mee met je voor ronde 2 hihi ben je al ongi ??? het kan ook zijn dat je te vroeg hebt getest he omdat je je cycles nog niet weet na de pil dus wacht ff op de rode duivels

groetjes marijk

ja had het ook niet echt verwacht hoor maar is altijd wel een klein beetje balen ik was bijna anderhalve week overtijd en toen kreeg ik van dat donderrood/bruine afscheiding heb ik nooit eerder gehad dus dat was wel een beetje vreemd en toen ik het had opgezocht op internet blijkt dat je dat ook kan hebben als je zwanger bent maar misschien zet de ongi nog wel goed door ik heb ook een hoop stress gehad daar kanhet natuurlijk ook mee te maken hebben

hallo dames,

bedankt dat ik lekker met jullie kan en mag me kletsen.
ik had dus eigenlijk morgen pas mogen testen maar ik heb dat vandaag al gedaan.
en hij was negatief
nou weet ik niet of dat kan zijn omdat ik eigenlijk pas morgen ong. moet worden?????

chris: ja soms denk ik ook waarom wil je nou een derde.
maar met mijn 2 kids was alles zo gejaagd en had ik nooit rust.
en nu heb ik dat wel.
die 2 naar school brengen en dan alle tijd met de kleine spruit.
dus je bent niet de enige die zo denkt.

groetjes wolletje

@ meltjuh
Wat jammer dat het deze maand niet gelukt is, ik hoop dat je niet heel verdrietig bent. Ik duim voor je voor de volgende ronde!

@ wolletje
Misschien was je wel te vroeg met testen, misschien nog even een dag of twee wachten   met een nieuwe test na de NOD. Wel moeilijk hoor, ik snap het wel, weet zelf ook niet of ik straks wachten kan....(zucht).
Die twee van jou, jongetjes, meisjes? Je hebt gelijk, ik denk dat ik nu ook veel meer de tijd kan nemen om van een kleintje te genieten.

Groetjes, Chris

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e