Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

nou meiden hier nu 2 weken en 1 dag overtijd. en nog altijd geen rode duivels te bekennen. wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten. weet nou niet waar ik aan toe ben. maar ik ga er nu in ieder geval niet meer van uit dat ik zwanger ben.

liefsss

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
2 maart

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
7 maart

meltjuh23
23
2e
1
6 maart

pooh  
24  
1  
1
 22 februari

sitty    
25
1
1
6 maart

christine2009

1
3
8 maart

wolletje79
28
1
3
14 februari

@ nathalie,

nou zeg, jouw lichaam laat het wel afweten ja! Vreemd hoor! Maar absoluut niet leuk! Hopelijk wordt je toch snel ongi.... dan weet je tenminste waar je aan toe bent... of een positieve test, dat zou nog leuker zijn!

en hier wachten we, wachten we, wachten we....

hoi Meiden,

Ik ben afgelopen september (2008) met de pil gestopt. En werd in de stopweek gewoon netjes ongi. Maar toen werd ik niet meer ongi heb verschillende test gedaan maar niet zwanger. Ben in dec naar de gyn doorgestuurd van mijn HA en heb verschillende onderzoeken gehad en alles zag er goed uit. Ze vertelde mij dat als je gestopt bent met de pil dat het best een aantal maanden kan duren voordat je weer ongi word. Ik heb van mijn gyn Provera gekregen en dat moest mijn ongi opwekken. Dat is gelukkig ook gelukt. Nu 38 dagen later en 2 testen verder nog niet ongi en ook niet zwanger. Dus het kan bij mij misschien nog wel even duren voordat ik ongi word. Ben ik over 2 maanden nog niet ongi klop ik toch weer bij de gyn aan.
Met dit verhaal wil ik jullie helemaal niet bang maken maar ik wil er alleen even mee vertellen dat het na het stoppen van de pil het niet altijd voor de hand ligt dat je gewoon weer regelmatig ongi gaat worden.
Wij hopen dat ik snel ongi word dat wachten en hopen is echt slopend.

Hoop dat ik wel met jullie mee mag schrijven, want eigenlijk beginnen wij ook net. (als teminste mijn ongi maar een keer komt.)

Liefs Hoopvol

hoi meiden,

gezellig dat ik met jullie mee kan kletsen. hier kunnen we allemaal onze verhalen kwijt en voor diegene waar familie en vrienden het ook niet weten dat we met een gezinnetje bezig zijn soms frustratie, verdriet hoop en angst delen.
op deze manier ligt het minder vaak op mijn tong om het tegen de familie te zeggen.
ik vind het wel spannend morgen,(spiraaltje eruit).
@marijke zodra ik mijn dag van de ongi weet laat ik je het weten. want ik zou niet weten hoe ik mezelf in de tabel kan plaatsen (is pas mijn 2e dag op dit forum)
verder zal ik voor elke meid duimen dat het klussen voorbij is en dat het deze keer raak is. zal een kaarsje aansteken vanavond
groetjes sharon

Misschien  was het voor ons wel allemaal de laatste valtentijnsdag zonder kindje.. wie weet!!
Ik duim deze week voor iedereen die de nod heeft, zag dat er dat nogal wat zijn..
Hoop dat er snel bij iemand een smiley te zien is ook al zijn we allemaal net begonnen. Heb het zelf aan mijn zus verteld, dat was wel leuk omdat zij ook bezig is voor een kleintje. Dit forum vind ik trouwens ook echt super, zo kan ik het zwanger worden toch met mensen delen
Veel succes deze week!!

oh haha dat zonder kindje telt dan niet voor degene die al mama zijn :)

hallo,
nog even een klein vraagje
slikt er iemand foliumzuur? en extra vitamine?
wat is je ervaring hiermee?

groetjes

Terug
Bovenaan