Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2009 09:20:32'));

@christine2009

Hoe oud ben je?

@chantal21 en meltjuh 23

Wanneer is jullie NOD?

Dan kan ik de tabel compleet maken!

groetjes

ik ga nu voor de 2e ronde en mijn nod verwacht ik dan ongeveer 6 maart

hoi allemaal

fijne valentijn als eerst dat jullie maar lekker mogen klussen vandaag hihi

@ jtzwanger
jij bent de bom haha heel knap dat je ons lijstje weer mooi hebt gemaakt want ik heb een poging gewaagd maar het lukt me echt niet hihi

zo ben net terug van mijn werk nog steeds keelpijn niet normaal maar ja nu lekker thuis en vanavond lekker uit eten nu kan het nog  nog drie dagen en dan hopen dat de rddtjes weg blijven duimen jullie ook met me mee  mischien helpt ons dat gewoon lekker duimen voor elkaar  

grtzz marijk

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2009 09:19:02'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
2 maart

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
7 maart

meltjuh23
23
2e
1
6 maart

pooh  
24  
1  
1
 22 februari

sitty    
25
1
1
6 maart

christine2009

1
3
8 maart

wolletje79
28
1
3
14 februari

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2009 13:58:30'));

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2009 09:19:02'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
2 maart

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
7 maart

meltjuh23
23
2e
1
6 maart

pooh  
24  
1  
1
 22 februari

sitty    
25
1
1
6 maart

christine2009

1
3
8 maart

wolletje79
28
1
3
14 februari
als iedereen die ronde 1 rood doorkomt nou zijn naam rood maakt kunne we het beter uit elkaar houden maken we er gewoon elke maand een andere kleur van

en wat geluks sterren voor iedereen mogen jullie maar snel een smile neer zetten

hallo dames,

ik zal mij even voorstellen. ik ben sharon en ben 25 jaar jong,
vorig jaar 5 september zijn mijn man en ik getrouwd. het jaar ervoor zijn we in ons koophuis gaan samenwonen.
nou zijn we beide toe om ons gezinnetje wat bestaat uit mijn man en ik en onze labrador van 11 maanden uit te breiden met een kleintje.
samen hebben we besloten om a.s maandag de arts te bellen zodat zij de mirena spiraal eruit gaat halen.
het is echt heel erg spannend, niemand weet er nog wat van en dat willen wij ook zo houden totdat de test positief is. maar als je zoiets moois besluit wil je als vrouw zijnde er toch over praten. na heel veel zoeken heb ik dit geschikte forum gevonden waar ik hopelijk met jullie erover kan praten en kan dromen totdat het moment voor ons allemaal komt dat we zwanger zijn
groetjes sharon

hoi sharon

leuk dat je hier komt kletsen en spannend maandag met het verwijderen van je spiraaltje das de definitieve stap naar je gezinnetje  ik ben 21 en wij zijn in januarie gestopt met de pil en hebben het klussen achter de rug heb maandag mijn nod (niet ongesteldheids dag)   dus mischien is het wel raak maar daar ga ik niet van uit maar ik hoop het wel hihi stiekem als je de eerste dag van je ongi weet dan kan je je toevoegen aan ons lijstje of even een berichtje met de gegevens dan helpen we je wel met toevoegen

groetjes marijk

hallo dames,

ik ben niet zwanger
dus op naar ronde 2.
het was natuurlijk wel erg snel geweest.
ik had van me zelf eigenlijk niet gedacht dat ik het zo erg zou vinden dat het niet zo is.
het enige wat ik vandaag maar kan is .
maar dan komen mijn 2 schatten ff met me knuffelen en dan gaat het wel weer een beetje.

groetjes wolletje

Terug
Bovenaan