Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hahahahahahahahaha chantal ik lach me hier zowat kapot in mijn uppie.
mijn hond zit me vreemd aan te kijken van wat lach jij nou en hier is niemand behalve wij 2hahahahahahahahah

hoi sharon

jij ook al aan de duivels haha en jij al een pak koekjes op ik wel en mijn vriend gelooft niet dat miran geholpen heeft maar het is echt  haha dan lopen wij volgende maand zo'n beetje gelijk dus ja weer een zak waxinelichtjes kopen hoop maar dat 200 genoeg is voor de volgende maan haha

@ chantal hoe lang moet je nou nog???? mischien ga jij gelijk voor goud

kijk maar uit straks gaat die hond nog denken dat z`n baasje is doorgedraait

mijn kat ligt te slapen ergens in huis die lijkt altijd wel moe en ze kijkt ook altijd met van die ogen laat me toch slapen

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2009 15:54:53'));

ik kom uit alkmaar :D buurrppp!!!!

ik kom uit dordrecht

nou ik weet niet hoe me cyclus gaat lopen maar normaal gesproken moet ik 4 maart ongi worden maar ik was voor het laatst 4 feb ongi

marijke ik houd niet zo van koekjes heb de zak winegums naast me.
heeft mijn man net gekocht voordat hij ging werken en zei bewaar ook nog wat voor mij
dus denk dat ik ze zo meteen maar verstop voor mezelf en wegga totdat hij thuiskomt  of ik ga nieuwe voor hem halen en zeg dat ik nog niks heb gegeten lol

ik zou gewoon een nieuw zakje halen en lekker door eten :D maar ik ben normaal gesproken ook een lekker bek je ziet het wel niet aan me maar ja

tja chantal ze zeggen wel eens de hond lijkt op zijn baasje.
dus moet mijn balou ( naam ) hahahha maar oppassen hahahahahaha, maar hij is wel wat gek gedrag van mij gewend,

Terug
Bovenaan