Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 19:20:09'));

ach ik ga er niet van uit ik ga uit van een perfect stipte ongesteldheid , maar voor jou is het wel heel spannend meid laat je het wel weten ???

haha ja tuurlijk hou jullie op de hoogte maar ik weet mijn god niet hoe lang mijn cyclus ooit was ben uitgegaan van 28 dagen dus voor mij is het ook maar afwachten en ga er ook niet van uit zeg ik heel de tijd maar diep van binnen verheug ik me er zo op haha wat zijn we toch vaag he haha

hoi meiden

pfff wacht me rot haha nog steeds geen tekenen van duivels haha en dan is het hier ook nog zo rustig is er nou echt niemand die me bezig houd haha of iets leuks heeft meegemaakt

hallo dames,

net weer terug van het werk, werk in de zorg als verzorgende ig bij ouderen dementerende zorgvragers.
laten we het zo zeggen ik had weer even wat terug te lezen
@ marijke dank je wel voor je lieve compliment. ik ben 25 jaar dus je mag me nog meid noemen hahahahahah.
ik zal voor je blijven duimen en kaarsjes opsteken zodat het raak is.
zodra ik mijn eerste dag van mijn rode duiveltje heb laat ik je weten wanneer mijn nod dag is zodat je mij in die mooie tabel kan zetten hopelijk zien we dan alleen maar nog lachende gezichtjes.
zo zometeen lekker naar bed want morgenvroeg om 7 uur weer werken. tja zorg he hahahaha.
slaap lekker iedereen en tot krabbels maar weer

groetjes sharon

hoi poohh
ik heb je bericht helemaal over het hoofd gezien en dat zou niet moeten kunnen want ik ben genoeg geweest vandaag
het is voor mij ook de eerste keer na de pil dus voor mij ook afwachten morgen testen dan weten we meer en als ie neg is dan wachten op de duivels
jij succes he van het weekend en lekker relaxen in de sauna zonder duivels natuurlijk haha ik zal morgen laten weten wat de test zegt
groetjes marijke

hey sharon

ik ben ook verzorgende ig maar dan in de thuiszorg heb ook dementerende clienten haha ds wel toevallig succes met werken en hoop dat je die duivels voorlopig tot december niet meer ziet haha

groetjes

En Marijke heb je al getest? Ben echt benieuwd. Voor mij en mijn vriend aankomend weekend de klusdagen, wel grappig want we gaan eerst een zaterdag inspiratie opdoen,bij de 9 maanden beurs. Fijne dag allemaal en sterkte voor de wachtende,

hoi allemaal,

ben weer een test verder en weer negatief haha had al zo'n voorgevoel maar ben ook niet teleurgesteld in de uitslag

alleen wel in de duivels  want die laten zich niet zien grrrr daar maak ik me wel een beetje druk om omdat ik zo bang ben dat ik in december nog geen duivel heb gezien en dan bedoel ik niet omdat ik zwanger ben maar omdat me lichaam het laat afweten haha maar tis pas de eerste keer na de pil dus mischien wat ontregeld ofzo hou jullie op de hoogte als ik kennis met ze heb gemaak

groetjes marijk

hallo meiden,

nou daar ben ik dan eindelijk het schoonzusje van marijke.
Ik ben 23 jaar en mijn vriend en ik zijn bijna een half jaar samen. Jullie zulle wel denken dat is vroeg om dan nu al aan kinderen te denken, maar onze relatie zit goed tis net alsof we elkaar al jaren kennen en daarbij komt 31 januari ben ik ten huwelijk gevraagd. We zijn nu ongeveer 4 maanden bezig om zwanger te worden en dat komt omdat ik heel even zwanger ben geweest. 4 maanden terug ongeveer deed ik een test omdat ik zo misslijk en moe was en die gaf een heel licht streepje we zijn er mee naar de apotheek geweest haha om te kijken of we niet gek waren dat we dat zagen maar ook de apotheker zei dat ik zwanger was. Dat vonden we helemaal super zo vreemd om te horen dat je zwanger bent leuk en eng tegelijk. Ik heb de volgende dag nog een test gedaan omdat ik het niet kon geloven en die test was negatief heb me nog nooit zo verdrietig gevoeld ook al wist ik het maar heel kort ben diezelfde dag naar de huisarts gegaan en ook daar was de test negatief. Nou zei de huisarts dat mijn zwangerschap in een vroeg stadium al was afgebroken was wel even slikken, maar ik weet nu wel dat ik zwanger kan worden dus we blijven klussen volgende week woensdag is mijn nod dus ben benieuwd.

groetjes miranda

Terug
Bovenaan