Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@ miranda

joepie daar ben je haha gezellie

en meiden allemaal duimen voor miran want ze verdient het echt hihi ik heb net een stip bloed gezien dus de ongi zal nu wel komen haha heb net ff met mijn schoonezus choco koekjes gegeten dat helpt goed en nu moeten we nog tot woensdag wachten want ik wil heeel super graag tante en moeder worden

kussie haha en was gezellie vanmiddag

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2009 15:40:24'));

@ miranda

joepie daar ben je haha gezellie

en meiden allemaal duimen voor miran want ze verdient het echt hihi ik heb net een stip bloed gezien dus de ongi zal nu wel komen haha heb net ff met mijn schoonezus choco koekjes gegeten dat helpt goed en nu moeten we nog tot woensdag wachten want ik wil heeel super graag tante en moeder worden

kussie haha en was gezellie vanmiddag

heeeeeeeeij,
iedereen verdient het om zwanger te worden ieder zijn tijd komt vanzelf denk ik maar!!!!!
was zeker gezellie vanmiddag haha kussssssss

ben vandaag echt misselijk niet als in ik moet nu kotsen maar echt zo`n zeurderige misselijkheid snappen jullie wat ik bedoel ik weet het anders niet uit teleggen :S

en ik moet de hele tijd boeren dus ik houd een boerwedstrijd in me eentje :p

hallo dames,
terug van het werken .
gezellig marijke dat je schoonzusje zich ook hier heeft aangemeld.
@ ben de naam even kwijt ( excuses hiervoor) maar gezellig dat je er ook bent en natuurlijk ook welkom.
@marijke dat wordt weer een nieuwe doos kaarsjes kopen hahahahahaha.
vandaag heeft zich de rode duivel het is geen duiveltje dit keer dus kan hem niet anders als duivel noemen aangemeld bij mij.
tja had ook niet anders verwacht 2 dagen geleden spiraal eruit he, dan mag je dit verwachten.
@ chantal 21 succes met je boerwedstrijd in je uppie hahahahahahahaha ik kan al een beetje raden hoe het er aan toe gaat hahahahaha
groetjes sharon

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2009 15:48:53'));

en ik moet de hele tijd boeren dus ik houd een boerwedstrijd in me eentje :p

gelukkig ben je alleen hahahahah

nou zie ik het
welkom Miranda
lol
groetjes sharon

PS een vraagje waar komen jullie allemaal vandaan?
ikzelf woon in heerlen ( limburg )

Terug
Bovenaan