Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 15:49:33'));

wanneer ga je testen pooh??? ja ik heb niet terug gelezen mischien had je al getest????

Hoii

Nee heb nog niet getest dit is de eerste keer dat ik weer ong moet worden na het stoppen met de pil dus ja mijn lichaam is vast ook beetje ontregeld.
Als ik van mijn cyclus uit ga met pil gebruik is 27 dagen dan had ik het zaterdag moeten worden maar vandaag nog niks.
Heb ook helemaal geen klachten.
Denk dat ik dinsdag ga testen als er nog geen rode duivels zijn.
Heb gevoel dat ik niet zwanger ben omdat ik ook nergens last van heb wel gevoelige borsten gehad maar was maar even.
Zijn ook week ziek geweest allebei dus toen is van klussen niks gekomen was volgens mij net na mijn eisprong maar weet niet heb de ovulatie testen wel gebruikt maar niks positief gezien ben er maar mee gestopt beetje lastig met werk enzo het is het  beste tegen 12 uur  in de middga geloof ik maar ik deed steeds s avonds.
Nou ja we wachten af.
Hou   jullie op de hoogte.

Groetjes poohh

ik voelde mijn eisprong echt duidelijk alsof er een elastiekje op spanning stond maar ik merkte het ook al aan slijmverlies enzo   wij hebben van het moment dat ik stopte met de pil tot en met eergisteren flink geklust ja ff pauze hoor hihihi want ik heb gehoord dat het niet uit maakt hoevaak je klust die fabels over de man zijn sperma daar is niks van waar het enige wat waar is dat het 48 tot 72 uur levend blijft in je baarmoederhals nou is het afwachten

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2 maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

chantal_21
21
1
1
7    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

wolletje79
28
2
3
geen nieuwe datum

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

chanti_85
24
1
1
29 maart

Hey meiden,

Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik mezelf aan het lijstje heb toegevoegd.
Vind het gewoon zo fijn dat ik anoniem met andere meiden van mijn leeftijd kan overleggen over zwanger worden en alles wat daarbij hoort.

Hoop dat iedereen een hele vruchtbare tijd tegemoet gaat!!! Ik betrap mezelf er wel heel erg op dat ik er erg veel mee bezig ben. Moet het proberen iets van me af te zetten misschien dat het dan sneller gebeurd

Liefs Schippersvrouwtje

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 18:02:43'));

ik voelde mijn eisprong echt duidelijk alsof er een elastiekje op spanning stond maar ik merkte het ook al aan slijmverlies enzo   wij hebben van het moment dat ik stopte met de pil tot en met eergisteren flink geklust ja ff pauze hoor hihihi want ik heb gehoord dat het niet uit maakt hoevaak je klust die fabels over de man zijn sperma daar is niks van waar het enige wat waar is dat het 48 tot 72 uur levend blijft in je baarmoederhals nou is het afwachten

Hoiii chantal

Heb wel een keer slijmverlies gehad was anders dan normale afscheiding maar was ook maar een keer tenminste dat mij is op gevallen.
Dus jullie hebben flink geklust wij ook wel maar ja toen we ziek werden niet pff niks aan maar ja zijn nog wel aan het snotteren zijn er gelukkig zo weer af.
En heb nooit hoofdpijn en nu weet ik niet of dat door dat ik ziek was kwam of door stoppen van pil of zwanger of.....
Was echt flinke hoofdpijn vreselijk bah vooral s avonds en s morgens.
Heb nu nog last van.
Het kriebelt wel om te testen hihi.
Weet jij ook wanneer het beste is om een zwangerschap test te doen?
Heb nu trouwens ook een appart gevoel ik mijn onderbuik beetje zeurderig gevoel ja is dat dat ik bijna ong word of zwanger.
Weet niet wat ik denken moet denk   maar gewoon wachten valt niet mee denk steeds aan komt ook dat we lekkere luie dag hebben vandaag en ja alle tijd om te denken he doorde weeks druk aan werk enzo en dan ben  ik er minder  mee bezig.

Groetjes poohh

ja ik heb ook moeite om te wachten maar je kan het allerbeste een week na je nod testen is mij vertelt omdat het zwangerschapshormoon dan duidelijk aanwezig is in je bloed

Hoi allemaal,

ik zie dat jullie al eventjes bezig zijn met dit onderwerp, maar wil mij er toch graag bij voegen.
Wij zijn sinds half januari bezig. Ik heb daarvoor jaren een spiraaltje gehad, dus kon gelijk zwanger worden. Helaas de eerste keer niet gelukt, maar moet a.s woensdag ongesteld worden dus ben benieuwd.
Weten jullie of je dan eigenlijk al last van zwangerschapsverschijnselen moet hebben of krijg je daar pas later last van?

groetjes Sabrina

de een is na de eisprong al misselijk en de ander pas na 8 weken dat verschilt echt per persoon

quote: poohh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 17:29:43'));

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 15:49:33'));

wanneer ga je testen pooh??? ja ik heb niet terug gelezen mischien had je al getest????

Hoii

Nee heb nog niet getest dit is de eerste keer dat ik weer ong moet worden na het stoppen met de pil dus ja mijn lichaam is vast ook beetje ontregeld.
Als ik van mijn cyclus uit ga met pil gebruik is 27 dagen dan had ik het zaterdag moeten worden maar vandaag nog niks.
Heb ook helemaal geen klachten.
Denk dat ik dinsdag ga testen als er nog geen rode duivels zijn.
Heb gevoel dat ik niet zwanger ben omdat ik ook nergens last van heb wel gevoelige borsten gehad maar was maar even.
Zijn ook week ziek geweest allebei dus toen is van klussen niks gekomen was volgens mij net na mijn eisprong maar weet niet heb de ovulatie testen wel gebruikt maar niks positief gezien ben er maar mee gestopt beetje lastig met werk enzo het is het  beste tegen 12 uur  in de middga geloof ik maar ik deed steeds s avonds.
Nou ja we wachten af.
Hou   jullie op de hoogte.

Groetjes poohh

Terug
Bovenaan