Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

He Pooh.

Zag op het lijstje dat jij de eerste bent die zijn nod (niet) misschien krijgt. Hopen we natuurlijk niet voor je. Maar wel leuk dat je het nog niet bent geworden. Je kunt morgen gelijk een test kopen als je dat wilt. Van clear blue hebben ze nu een goede zwangerschapst. Kun je eigenlijk al 3 tot 4 dagen voor je nod gebruiken. Maar of dat handig is weet ik niet. Maar als je jezelf gerust wilt stellen kun je het morgen dus prima doen. Heeft mijn schoonzus ook gebruikt, op de dag zelf wanneer haar nod zou plaats vinden. En die is zwanger! We krijgen ons eerste neefje of nichtje. Dat lijkt me ook heel erg leuk, maar wil natuurlijk het liefst zelf ook een kindje. Wij allemaal hier!!
Nou heel veel succes, spannend zeg.

Groetjes Sterre.

Hallo iedereen!

Ik wil me graag voorstellen. Mijn naam is nicole, 23 jaar en ben sinds november gestopt met de pil. Daarna gelijk ongesteld geworden, door invloed van het stoppen met de pil. Daarna na 31  dagen netjes ongestled geworden, dus ik dacht, jippie, mn cyclus is gelijk op gang gekomen, dus in het nieuwe jaar  kan ik gaan klussen met mn vriend    .
ik verwachte dus mijn volgende menstruatie eind januari. Nu komt het, er gebeurde niks. inmiddels 2 testen verder, negatief. Geeft nog niks, mar nu komt mijn probleem.
ik verlies nu al bijna 2 weken elke dag een beetje bloed, maar kan het geen menstruatie noemen. zijn er meer die dit meemaken of weten wat het is? Ik maak me er namelijk zorgen over. Ik heb lichte buikpijn bij vlagen en nu dus al een poosje licht bloedverlies. Ik ben pas in het ziekenhuis geweest voor een grondig blaasonderzoek, omdat ik veel blaasontstekingen heb, daarbij hebben ze ook een echo gemaakt van mn hele buik en baarmoeder ed, en daar was niks mis mee. Ik wil me dus graag voegen bij het  "zwanger worden" forum maar moet me eerst over deze zorgen heen zetten?

Is er iemand die mij advies kan geven alsjeblieft? Ik hoop dat iemand me kan helpen of ervaringen met mij wil delen.

veel liefs

Hey meiden,
Hier ben ik weer, al ff geleden dat ik.
We hebben net onze eerste 'klusweek' achter de rug, jippie. Was eigenlijk echt leuk, heb nu het gevoel dat ik mij beter voel, zonder al die hormonen. Nu had ik wel nog een vraagje. Vorige donderdag was de dag van mijn eisprong, ervoor en erna goed geklusd. Maar zaterdag kreeg ik plots tussentijdse bloedingen, nu al drie dagen een beetje bloedverlies. Is dit de aanpassing van mijn lichaam door het stoppen met al die hormonen? Sluit dit een zwangerschap uit?
Hoe is het verder allemaal met jullie, er komen spannende tijden voor ons aan he!!
Veel groetjes Sitty

Hey meiden,

Ik heb helaas mijn poging om deze maand zwanger te raken moeten staken. Ik kreeg te kampen met een ontstoken speekselklier en een daarbij noodzakelijk antibiotica, klussen werd me hierdoor sterk afgeraden. Dat is nog niet alles kom ik net bij de huisarts vandaan zegt ie, mooi de ontsteking is onder de controle. Dus ik zeg maar ik heb nog steeds pijn en kan nauwelijks kauwen. Zegt ie ja maar dat wordt veroorzaakt door een verstandskies dus mag nu weer naar de kaakchirurg. Ik was erg teleurgesteld net nu ik een aantal dagen voor mijn eisprong zat mocht het niet meer. Ik ga er dan ook maar vanuit dat de rdtjes zich gaan melden. Dus ik ga maar voor ronde 1,5 ofzo in april. Iedereen succes nog.

goedemorgen,
vasteloavend vuur mich weer voorbie.hhahahahahahha.
straks alles lekker weer opruimen.
boh dat waren 3 drukke lange dagen en 3 heleeeeeeeeeeee korte nachten, pijn aan mijn voeten. en niet kunnen klussen omdat er maar 2 tot 3 uurtjes slaap waren en die hebben we beide dan ook benut
weinig kaarsjes opgestoken.
ik heb even terug gelezen. jammer dat niemand nog goed nieuws heeft kunnen brengen.
@rechtenstudent, wat rot voor je dat je dat nu allemaal hebt, maar ja beter ervoor als tijdens een zwangerschap. nu heb je wel voor dat je zwanger bent die rotzooi uit je lijf van de antibiotica. zoals we hier zeggen elk nadeel heb z'n voordeel. positief blijven en alles komt goed.

nou ga ik eens even beginnen om alles hier eens op te ruimen

groetjes sharon

Hallo, ik had een vraagje. Is er iemand die mij zou willen toevoegen in de lijst? Heb geen flauw idee hoe dat moet. Ben 24, bezig met de 2de ronde voor eerste kindje. En mijn nod is 17mrt.

Heel erg bedankt.

Groetjes Sterre.

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 18:26:49'));

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2 maart

Alyssa
27
3
2
5 maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

chantal_21
21
1
1
7    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

wolletje79
28
2
3
geen nieuwe datum

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

chanti_85
24
1
1
29 maart
Hoihoi,

Nou ik heb mezelf en sterre ook maar in het schema gezet. Ik heb net een heftig 'klusweekend' achter de rug, hahaha.  Als het goed is was afgelopen vrijdag mijn eisprong zo ongeveer, dus nu afwachten. Dat is echt hééééél spannend. We zien het wel.

Groetjes...

hoi allemaal

ben er ook weer na een druk weekend haha mijn autotje   heeft nieuwe schoenen gekregen ( velgen en banden) is er lekker van opgeknapt en verder verjaardagen pff maar de ongi heeft maar 2 a 3 dagen aangehouden en is nu weer over dus we kunnen ook weer gaan klussen hier

@ pooh
weet je al iets vind het zo spannend voor je haha ik had gelijk de zelfde dag getest haha was erg nieuwschierig maar bleek mijn cyclus van 30 te zijn ipv 28 haha

@wolletje
jemig wat rot zeg in het zhuis liggen gaat het al weer eens stukkie beter met je?

@ _mie_pie
ik duim voor je schoonzusje nog maar een paar dagen

@ sharon
hoe was de carnaval? ik werk in brabant dus het zag er vanmorgen niet uit haha t hele dorp vol met convetti haha en het was kindercarnaval dus allemaal verkleede kinderen haha hoop dat je kater ook voorbij is haha

@ alle nieuw van harte welkom haha klets maar me hoor hier is het gezellie

@ ????? heel veel beterschap met je ontsteking en sterkte bij de kaakchirurg

@ alles wat ik vergeten ben haha dat komt wel weer ga nu weer mee lezen want heb het niet zo druk meer haha

groetjes allemaal en succes met wachten

Terug
Bovenaan