Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hallo, ben trouwens 24. Ben vorig jaar getrouwd met een super lieve man. En we zijn zeer gelukkig , ook zonder kinderen hoor. Maar het is toch een wens van ons beide. Ben in jan gestopt met de pil en ben vorige week helaas weer ongesteld geworden. Maar daar ben ik weer vanaf!! Dus met veel moed naar de volgende ronde.  

Groetjes Sterre  

Hoi dames

Nog geen rode duivels te bekennen, nergens last van voel ook niks geen idee wat me te wachten staat.
Wachten maar rustig af ook al valt dat niet mee toch spannend.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes pooh

wanneer ga je testen pooh??? ja ik heb niet terug gelezen mischien had je al getest????

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie? Flink aan het klussen of aan het wachten? Ik ben nu ongesteld... Ik vind dat niet zo erg, want het was onze eerste ronde. Nu kan ik ook rustig aan het idee wennen dat ik straks misschien wel zwanger wordt! Dat lijkt me heerlijk! OMdat mijn cyclus nu korter was dan verwacht hebben we mogelijk ook op de verkeerde dagen geklust. Daarom wil ik de komende maand een ovulatietest kopen. Hebben jullie hier ervaring mee en welke hebben jullie gekocht?

liefs j-t

dit is voor mij ook de eerste ronde dus ik kan je ook niet helpen ik weet ook niet eens of me cyclus wel normaal loopt ga er wel vanuit gewoon 4 maart ongi te worden tsja het zal toch niet gelijk raak zijn ik te nuchter omdat te denken , ik zeg maar zo die klachtjes die ik heb horen bij de griep denk ik

Hallo Allemaal,

Vraagje of ik nog mee kan doen (kletsen ;)?? Wij willen dit jaar ook beginnen met zwanger worden en ik stop in April met de pil.. Dus ik heb nog 2 maanden maar wil graag met jullie mee kletsen over het verloop van zwanger worden..
Kan niet wachten tot 23   April haha...
Ik praat er verder ook met niemand over dus vindt het af en toe fijn om hier met jullie te praten ;)...

Liefs

nou gezellig hoor zodra jullie gaan beginnen wil jtzwanger je wel in de grote lijst zetten die wordt al aardig lang en iedereen is net bezig dus das helemaal leuk

Super!
Zal laten weten als wij ook echt begonnen zijn maar gelukkig is het niet meer zo lang... Hoe verloopt jou 1ste ronde chantal??  

Terug
Bovenaan