Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

ja ik ben der nog drukke werk week gehad. mijn NOD stond op 30 januari en die mag gewoon blijven staan. ben nog altijd niet ongesteld. me eisprong kan dus nog gewoon komen. hier is het dus wachten, wachten en nog eens wachten en verder gewoon vrolijk verder klussen.

liefsss

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2009 12:02:07'));

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

chantal_21
21
1
1
7    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

wolletje79
28
2
3
geen nieuwe datum

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

chanti_85
24
1
1
29 maart

sorry nathalie dacht dat je ongi was geworden succes met wachten dan

groetjes

Hallo allemaal,

Net een ovu-test gedaan en jawel - positief. We hebben gisteravond al geklust en ik heb ergens gelezen dat het beter is voor de kwaliteit van het zaad als je minimaal 36 - 48 uur tussen laat. Met andere woorden: morgenochtend opnieuw aan de slag haha! En dan maar hopen dat de zaadjes het eitje tegenkomen  en niet allemaal verdwalen ofzo. Spannend!!!! Hoe kom ik de komende twee weken tot mijn NOD dóór?????  Maar ja, dat vragen jullie je natuurlijk ook allemaal af - stoor je maar niet aan mij. Ik ben gewoon héél ongeduldig!

Groetjes Chris  

Hey meiden,

Mag ik nog meedoen? Ik ben 24 jaar, 2,5 jaar getrouwd en sinds oktober gestopt met de pil, zitten nu in de 5de ronde voor ons eerste kindje. 2 maart mijn NOD.

Alvast bedankt voor het toevoegen!

Liefs Schippersvrouwtje1984

hallo dames,

hier ben ik weer na een week ziekenhuis ben ik gelukkig weer thuis.
ik had een virus in mijn darmen en flink uitgedroogd.
maar hier ben ik dan weer.
ik heb nog niet alles gelezen maar zijn er al zwangere onder ons??
ik heb alweer zitten rekenen en ik mag volgende week weer flink gaan klussen(als ik daar de energie voor heb)
en dan moet ik wachten tot vrijdag 13 maart.
maar ik ga verder met alles lezen want er is vee te lezen na 1 week niet gekeken te hebben.

groetjes wolletje

Hallo!!

Mag ik ook nog meedoen? Ik ben 27 en heb al een zoon van 10. Vorige zomer  zijn wij  getrouwd en nu willen we wel heel graag nog een kindje. Zit in mijn derde ronde en heb mijn NOD op 5 maart.

Groetjes...

hey meiden hoe ist met jullie ................met mij nog steeds hetzelfde ik boer nog steeds vet iritant en aan de zijkant van me borsten niet echt pijn maar wel een klein beetje spanning ach het kan ook met ontpillen te maken hebben al die klachten we zien het wel vind het alleen heel iritant en hoop niet dat ik dit elke maand vanaf me eisprong tot me nod heb  want al dit gedonder ( lees andere berichtjes maar ) is begonnen vanaf dat moment

Tats

Hallo!!!

Super leuk zeg, zo`n forum. Mag ik ook nog meedoen? Lijkt me zo gezellig kletsen over zwanger worden. Door het lezen van de berichtjes weet ik er nu al veel meer van, bedankt iedereen daarvoor!

Groetjes Sterre.

Terug
Bovenaan