Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hee miepie gefeliciteerd is je droom toch uit gekomen
Ik voel op dit moment helemaal niks heb dus geen idee wat ik er van moet denken was dit ook jou eerste keer dat je ong moest worden na stoppen met pil.

Groetjes pooohhh

hoi allemaal,
wat leuk om dit te lezen.  dit is de 3e maand dat wij aan het proberen zijn om zwanger te worden. heel spannend allemaal. Maar ik vind het ook erg moeilijk om er niet over te praten. helaas heb ik wat vriendinnen die niet zomaar zwanger kunnen worden, dus het is voor mij niet vanzelfsprekend allemaal.

maar ik kan niet wachten totdat het gelukt is. ik had nooit van mezelf verwacht dat ik iedere maand zo vol spanning zou zitten. en wat leer je je lichaam goed kennen zeg, jeetje. bij ieder ding denk je toch: zou het....?? maar ach, ik moet geduld hebben. ik weet dat het op je 34e wat langer kan duren, maar stiekem hoop ik toch dat het gaat lukken. Nieuwe maand is aangebroken, dus wie weet....

ik vind het helemaal leuk om op dit forum te zitten, kan ik er tenminste lekker over kletsen!!

veel groetjes

Ik baal echt als een stekker nog steeds dat het deze maand niet meer kan voor mij. Mijn vriend heeft mij in ieder geval beloofd om bij de eerst volgende kans flink te gaan klussen haha. Zit nu echt af te tellen tot mijn NOD zodat we opnieuw kunnen beginnen. Trouwens de medische ellende is gisteren beeëindigd met het ook nog trekken van een onstoken doorgebroken verstandskies. Hoop dat ik er nu volledig klaar mee ben. Iedereen heel veel geluk nog! Voor de wachtende ik duim voor jullie en Mieppie super gefeliciteerd

Groetjes, Patricia

Wow, Mie_pie ben zo ontzettend blij voor je. Van harte gefeliciteerd en je mannetje natuurlijk ook! Jullie worden papa & mama.

Volgens mij ben je de eerste in dit groepje?? Of heb ik eerder iets gemist, kan hoor zit hier ook nog maar een weekje. Voor iedereen die nog niet zwanger is, heel veel succes!Hopen dat alle dromen uit mogen komen!

@Marijke, gefeliciteerd hoor trotse tante!

@rechtenstudent, hopen dat de maand snel voorbij is en je er weer helemaal voor kunt gaan! Veel beterschap iig.

@iedereen die er nieuw bij is welkom en goodluck!

Veel liefs Svtje

hey meiden bedankt voor   de felicitaties ben nu alweer wakker heb amper kunnen slapen haha.
@ pooh nee het was bij mij de 4e ronde hebben uitgerekend wanneer ik het meest vruchtbaar was en toen veel geklust en bingo!!!!!!
kan het allemaal pas echt geloven als ik de 1e echo heb. liefs miepie

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2     maart

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
29
1
1
4     maart

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

afspraken:

naam
datum
wat voor afspraak en met wie
zwangeren

naam                
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum?

_mie_pie
?
?
?

miepie laat ff de details weten vul ik hem verder in haha maar je staat er bij haha

alle nieuwe die in de lijst willen zet ff de gegevens op het forum dan voegen we je toe

iedereen die aan het wachten is succes

@ pooh weet jij al iets ?
@ sabrieneke is er bij jou oook al iets bekend?

groetjes de trotse tante

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 09:15:13'));

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2     maart

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
29
1
1
4     maart

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

afspraken:

naam
datum
wat voor afspraak en met wie
zwangeren

naam                
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum?

_mie_pie
?
?
?

miepie laat ff de details weten vul ik hem verder in haha maar je staat er bij haha

alle nieuwe die in de lijst willen zet ff de gegevens op het forum dan voegen we je toe

iedereen die aan het wachten is succes

@ pooh weet jij al iets ?
@ sabrieneke is er bij jou oook al iets bekend?

groetjes de trotse tante

sorry moest een beetje kleur bij haha

@mie_pie: Gefeliciteerd!!!!  Super zeg, de eerste zwangere in ons forum! Hoop dat er snel veel andere mogen volgen!

@ marijke: jij ook gefeliciteerd tante marijke!

Hier nog geen bijzonderheden, wachten maar weer op de klusweek volgende week....

X

Terug
Bovenaan