Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hoi Poohh

Het kan inderdaad even duren, dat is bij iedereen verschillend.
Had ook ergens gelezen dat het 6 tot 10 weken duurt voor alle hormonen van de pil uit je lichaam zijn.
Bij mij duurde dat precies vijf weken voor ik ongi werd, nadat ik de laatste keer met de pil ongi ben geweest.
Hoe lang zit er bij jou nu al tussen?

Groetjes Angel

quote: Senorita1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 20:39:09'));

Hoi Dames!

Kan een van jullie mij in de lijst zetten?! Ik weet niet zo goed hoe het moet... Ik ben 22, 1e ronde en nod is 27 maart!  

Liefs!  

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2     maart

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
29
1
1
4     maart

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

Senorita1
22
1
1
27 maart

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

afspraken:

naam
datum
wat voor afspraak en met wie
zwangeren

naam                
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum?

_mie_pie
?
?
?
Zow, gebeurd...
Ben heus niet vaak aanwezig hoor hahaha, ben haast obsessief elk uur het forum aan het checken als ik thuis ben. Moet toch niet erger worden.

@ dabi: welkom, tuurlijk kun je nog aansluiten. Als je je nod weet, zeg je t maar dan  kunnen we je meteen op de goeie plek in het lijstje zetten.

@ poohh: heb idd ook gelezen dat het lang kan duren. Ik ben zelf midden in een pilstrip gestopt. (we hadden het al een tijdje over stoppen, maar waren te laf om de strip in de prullenbak te gooien. Toen opeens was het besluit genomen en wilden we niet meer wachten) Ben toen na vier dagen meteen ongesteld geworden, ongeveer netzoals met gewone "pil ongesteldheid". Deze week is het weer over, maar weet dus nog niet of ik gewoon keurig een cyclus van ongeveer 28/30 dagen heb. Het kan ook best langer of korter zijn, daarom heb ik wel ovulatietests besteld. Stel dat ik een lange cyclus zou hebben, dan wil ik de eisprong zeker niet missen!

nou ga nog ffies ajax kijken, eens zien of ze er nog wat van bakken.

X Chantal

quote: _Angel_80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 21:58:33'));

Hoi Poohh

Het kan inderdaad even duren, dat is bij iedereen verschillend.
Had ook ergens gelezen dat het 6 tot 10 weken duurt voor alle hormonen van de pil uit je lichaam zijn.
Bij mij duurde dat precies vijf weken voor ik ongi werd, nadat ik de laatste keer met de pil ongi ben geweest.
Hoe lang zit er bij jou nu al tussen?

Groetjes Angel

Hoiii angel

Nu zaterdag/zondag 5 weken.

Groetjes poohh

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 22:17:09'));

@ dabi: welkom, tuurlijk kun je nog aansluiten. Als je je nod weet, zeg je t maar dan  kunnen we je meteen op de goeie plek in het lijstje zetten.

@ poohh: heb idd ook gelezen dat het lang kan duren. Ik ben zelf midden in een pilstrip gestopt. (we hadden het al een tijdje over stoppen, maar waren te laf om de strip in de prullenbak te gooien. Toen opeens was het besluit genomen en wilden we niet meer wachten) Ben toen na vier dagen meteen ongesteld geworden, ongeveer netzoals met gewone "pil ongesteldheid". Deze week is het weer over, maar weet dus nog niet of ik gewoon keurig een cyclus van ongeveer 28/30 dagen heb. Het kan ook best langer of korter zijn, daarom heb ik wel ovulatietests besteld. Stel dat ik een lange cyclus zou hebben, dan wil ik de eisprong zeker niet missen!

nou ga nog ffies ajax kijken, eens zien of ze er nog wat van bakken.

X Chantal

Hoii chantal

Ik ben zelf ook in een pil strip gestopt was net weer 5 dagen begonnen hadden al poosje over gehad en toen de knoop door gehakt mijn vriend heeft hem weg gegooid hi.
Werd toen weer ongesteld ook na 4 dagen.
En nu zaterdag/zondag 5 week er tussen dus ja maar wachten he we iritand dit.
Zit nu aan de paaseitjes misschien een teken dat het snel komt had zin in chocola

Groetjes pooohhh

goh, bij mij moet het nog ff duren geloof ik, maar de chocolaatjes die ik op tafel heb staan beginnen al aardig op te raken haha

Hallo,

@ miepie.. Super :)... Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Moet vandaag ongesteld worden en zou dan volgende week beginnen met de de laatste strip maar ik ga nu al stoppen!! Voordat je cyclus pas weer goed loopt..
Zou iemand mij dan in de lijst kunnen zetten :) weet niet hoe dat moet... Mijn NOD is 26 maart..
Voelt raar dat we dan nu echt er voor gaan... Maar kan niet wachten dat het dadelijk zover is..

Terug
Bovenaan