Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@ patricia: lekker dat al het medische gezeur over is en dat je er nu echt voor kunt gaan, heel veel succes met al het klussen

wat leuk! De eerste zwangere op het forum, gefeliciteerd!
Ik heb (te vroeg eigenlijk) getest kon het niet laten, maar die was negatief.
Ben gelukkig niet te teleurgesteld omdat het nog wat vroeg was om te testen.. hoe zit het met de rest? Houden jullie de spanning nog vol?

Nou nou, druk hier....

Sukkie, het is bijna zover, kan me voorstellen dat je moeite hebt te wachten. Hoop dat ie volgende keer positief is!

Hoi Dames!

Kan een van jullie mij in de lijst zetten?! Ik weet niet zo goed hoe het moet... Ik ben 22, 1e ronde en nod is 27 maart!  

Liefs!  

Hey meiden,

Mag ik nog aansluiten of wordt jullie groepje dan te groot??

Ik ben 25 jaar en ben sinds eergister gestopt met de pil. Moet nu nog ongesteld worden en dan gaat het beginnen. Maar ook ik heb net als jullie dat ik mijn mond amper kan houden. Helemaal omdat diverse mensen elke keer vragen wanneer er een tweede komt haha.

Weet nog niet wanneer mijn NOD is. Zodra ik ongi ben geweest kan ik jullie dit doorgeven.

Groetjes,
DaBi

Hee dames

Net ff getest kon het niet laten en weer negatief.
Heb getest met die van de kruidvat 2 voor 5 met pipetje.
Heb nu de digitale van clear bleu  gehaald.
Maar ga die pas gebruiken als ik het maan of dinsdag nog niet ben en dan s morgens.
Heb zelf het idee dat het langer duurt door stoppen met de pil hele lichaam onregeld denk ik dan maar.

Groetjes poohh

Dames hoe lang heeft het bij jullie geduurd wanneer jullie ong werden na stoppen met de pil lees op internet dat dat wel ff kan duren bij sommigen.
Daar zal ik vast wel weer een van zijn

Groetjes poohh

Hoi Miepie

Gefeliciteerd met het blijde nieuws!! Leuk hoor en vooral spannend!
Ik wens je een fijne zwangerschap en geniet er lekker van...
Ik moet nog  bijna een week wachten tot ik meer weet, we zien het wel.

Groetjes Angel

Terug
Bovenaan