Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 22:25:23'));

goh, bij mij moet het nog ff duren geloof ik, maar de chocolaatjes die ik op tafel heb staan beginnen al aardig op te raken haha

Hi ja verslavend he als ze op tafel staan

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 22:25:23'));

goh, bij mij moet het nog ff duren geloof ik, maar de chocolaatjes die ik op tafel heb staan beginnen al aardig op te raken haha

Hi ja verslavend he als ze op tafel staan

Hoi Chanti

Nog niks om je zorgen over te maken, maar kan me voorstellen dat het je bezig houd, had ik ook.
Voor ik ooit met de pil begon was ik  erg onregelmatig, maar dat is dan ook al jaren geleden.
Ik ga er daarom ook maar niet van uit dat als ik as woensdag niet ongi wordt, dat ik dan ook daadwerkelijk zwanger ben of zou kunnen zijn.
Die keer erna zat er precies 28 dagen tussen, dus ben benieuwd volgende week.
Ik had de eerste keer al wel bijna een week   buikpijn alsof ik ongi moest worden, maar steeds was er niks te zien.
Ik weet niet of je hier misschien al wat last van hebt? Is hoogstwaarschijnlijk ook niet bij iedereen zo.

Groetjes

@ angel: Ik weet ook niks meer van hoe mijn cyclus was voordat ik met de pil begon, da's al zo lang geleden inmiddels, bovendien ben je dan helemaal nog niet bezig met zwanger worden en let je daar dus ook niet echt op. Tenminste ik niet.. Ik wacht het allemaal maar gewoon af....

quote: _Angel_80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 22:39:06'));

Hoi Chanti

Nog niks om je zorgen over te maken, maar kan me voorstellen dat het je bezig houd, had ik ook.
Voor ik ooit met de pil begon was ik  erg onregelmatig, maar dat is dan ook al jaren geleden.
Ik ga er daarom ook maar niet van uit dat als ik as woensdag niet ongi wordt, dat ik dan ook daadwerkelijk zwanger ben of zou kunnen zijn.
Die keer erna zat er precies 28 dagen tussen, dus ben benieuwd volgende week.
Ik had de eerste keer al wel bijna een week   buikpijn alsof ik ongi moest worden, maar steeds was er niks te zien.
Ik weet niet of je hier misschien al wat last van hebt? Is hoogstwaarschijnlijk ook niet bij iedereen zo.

Groetjes

Hoiii

Ik had vorig weekend toen ik ong moest worden echt buikpijn net of ik ong moest worden maar het kwam maar niet.
Net als jou denk ik.
Ben benieuwd of je woensdag ook ong word.

Groetjes poohh

quote: Loeske86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 22:31:56'));

Hallo,

@ miepie.. Super :)... Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Moet vandaag ongesteld worden en zou dan volgende week beginnen met de de laatste strip maar ik ga nu al stoppen!! Voordat je cyclus pas weer goed loopt..
Zou iemand mij dan in de lijst kunnen zetten :) weet niet hoe dat moet... Mijn NOD is 26 maart..
Voelt raar dat we dan nu echt er voor gaan... Maar kan niet wachten dat het dadelijk zover is..

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2     maart

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
29
1
1
4     maart

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

Loeske86
22?
1
1
26 maart

Senorita1
22
1
1
27 maart

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

afspraken:

naam
datum
wat voor afspraak en met wie
zwangeren

naam                
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum?

_mie_pie
?
?
?

Zo dan maar weer,
Loeske is 86 je geboortejaar? Heb wel 22 ingevuld, maar weet natuurlijk niet of dat dan wel klopt. Laat maar ff weten

Hoi Chanti

Daar was ik toen inderedaad ook helemaal niet mee bezig, haha, maar nu wel.
Het komt vanzelf.
Maar ik was toch wel opgelucht toen het kwam, heb een vriendin bij wie dat niet zo was.
Groetjes Angel

@ Chanti.. Klopt 86 is mijn geboorte jaar.. Dank je voor mijn naam erin zetten ;)..

Terug
Bovenaan