Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hey Poohh,

Had voordat ik aan de pil ging een hele regelmatige cyclus.Ik ben ik oktober gestopt en 31 dagen later  werd ik ongesteld. Vanaf het stoppen met de pil zit ik gemiddeld steeds op 28 dagen. Weet niet of het ook nog uitmaakt hoe lang je de pil geslikt hebt, ik heb em maar 2 jaar geslikt, dus niet erg lang.

Ben benieuwd, ik heb maandag NOD, mijn borsten voelen een beetje gezwollen en heb wat last van mijn buik,maar zal maar niet teveel hopen.

Hoop dat als je dan toch ongesteld moet worden het in ieder geval niet lang meer duurt! Zo in onzekerheid zitten is ook maar niks.

@ Chanti, heb ik ook wel hoor dat ik steeds het forum check op nieuwe berichten!

@ Mutseke, hoop dat het zaterdag positief is!

Ga zo mijn bedje maar eens opzoeken!

Liefs Svtje

hallo dames,

ben ik weer. druk druk druk. heb deze week alleen maar avonddienst en ook nog eens flink ziek erbij alweer
@ miepie hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. geniet er maar lekker van
en hopelijk mogen wij allemaal binnenkort ons ook bij de lijst aansluiten.
ik ga zo weer werken tot 23.00 uur.
volgende week flinke klus week want zoals ik het heb uitgerekend heb ik volgende week mijn eisprongetje

dames succes en tot snel

xxx sharon

Hoi allemaal,

afgelopen woensdag moest ik ongesteld worden, maar ben het nu nog steeds niet. Ondertussen een aantal testen gedaan allemaal negatief.
Ik heb een spiraaltje gehad die heb ik afgelopen oktober er uit laten halen, maar door omstandigheden wilde ik toen nog niet gelijk zwanger worden. Maar nadat het spiraaltje er uit is gehaald, heb ik altijd om de 28 dagen mijn menstruatie gehad. En nu ben ik dus al 2 dagen overtijd. Heeft iemand dit ook mee gemaakt? Ik vindt het heel irritant, want mijn gevoel zegt dat ik wel zwanger ben, maar de testen niet.

groetjes Sabrina

naam

leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2     maart

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
29
1
1
4     maart

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

Loeske86
22?
1
1
26 maart

Senorita1
22
1
1
27 maart

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

afspraken:

naam

_mie_pie

datum

25-03-09

wat voor afspraak en met wie

verloskundige

zwangeren

naam                
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum?

_mie_pie
nee

als wij het niet weten word dat moeilijk haha

4-11-09

Lieve meiden, ik weet wat jullie allemaal doormaken er word ook altijd gezegd een vrouw weet wanneer ze zwanger is maar ja je voelt wel van alles maar dat kan ook van je ongie komen het is allemaal zo dubbel.   Meiden die nog niet ongie zijn ff afwachten over een paar dagen weer testen misschien is de hcg nog te laag.
Ik heb zojuist weer een test gedaan omdat ik het nog niet kan geloven en jahoor weer hetzelfde antwoord. Ben inmiddels ook aan het stoppen met roken nou ja niet in 1 x ze zeggen dat dat ook stress oplevert dus ik bouw het af en dat gaat prima. dikke kus miepie

Hee

@sabrieneke iritand he dat je testen negatief zijn ben morgen een week over tijd pff
      Maar bij mij kan het komen door ontpillen dat ik nog niet ong ben.
      Met welke testen heb jij getest dan?
       Ik had eerst van kruidvat 2 voor 5 met pipetje nu een liggen digitaal van clear bleu maar wacht nog even met weer testen maar heb meer vertrouwen in die van clear bleu.
Ook een hele andere prijs.

@mie-pie Dus nog een keer getest hi gefeliciteerd meid.
Welke testen heb jij gebruikt ook clear bleu toch die heb ik nu op gehaald digitaal.
Maar wacht nog even heb idee dat ik aan ontpillen ben.

Wil zo wel een borrel nemen om mijn bloed dunner te laten worden hi misschien word ik dan ong.
Maar ja straks toch zwanger.

Groetjes poohhh

he pooh ja ik had idd clearblue digital gebruikt echt ideaal joh ik duim voor je meid net als voor alle anderen

Hey meiden,

De keren dat ik getest heb was inderdaad ook met Clearblue digitaal. Moet nu nog even wachten, maandag pas.

@Mutseke, weet jij inmiddels al iets meer, je kon vandaag testen toch??? Hoop dat je goed nieuws hebt.

@Sabrieneke, en jij? al duidelijkheid?

Liefs Schippersvrouwtje

Terug
Bovenaan