Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Wat is er allemaal met de site en het forum aan de hand? In het weekend kwam ik er niet eens op of ligt dat nou aan mij? :p

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2009 10:02:05'));

Wat is er allemaal met de site en het forum aan de hand? In het weekend kwam ik er niet eens op of ligt dat nou aan mij? :p

Ik kan er nu wel weer goed op.

Er staat trouwens een foutje in mijn eerste berichtje. Ik ben natuurlijk niet afgelopen zaterdag gestopt, maar de zaterdag ervoor.

ik kon er zaterdag geloof ik ook niet opkomen. Gistermiddag wel weer, en nu doet ie het weer prima. Het is zo te zien ook niet echt druk geweest op het forum van het weekend

hee allemaal,
Van welke testen maken jullie gebruik? Heb geen idee welke ik moet kopen omdat er zoveel prijs en test verschil in zit.
Had er een van kruidvat maar daar moest je precies 5 sec over dat ding heen plassen en dat was moeilijk!!
Wil tegen vrijdag gaan testen als t zo blijft, nog geen rd'tjes en heel veel honger, last van mijn darmen en afscheiding.

Groetjes!

Hey meiden,

Wat de site betreft, kon er ook bijna het hele weekend niet op omdat ze bezig waren met de site.

@Sukkie, Clearblue zijn prima testen, zijn wel wat duurder (digitaal) ik had er 3 voor 20 euro geloof ik. Vandaag ook NOD, nog niets te zien, maar wel last van mijn buik. Hoop zo dat het niet komt!!!Duim ook voor jou hoor!

@Carol, welkom!

Hopen dat er maar veel meiden deze maand Mie_pie achterna mogen gaan!

Liefs Schippersvrouwtje

@ sukkie: ik heb gewoon van babyboomshop besteld. Die ovulatie en zwangerschapstesten zijn heel goedkoop. Dacht probeer die gewoon ff uit. Heb nu alleen nog maar ovulatietest gebruikt, die andere heb ik nog niet nodig gehad. Als het raak lijkt te zijn koop ik gewoon van clearblue om te controleren denk ik.

oh en die moet je gewoon in je urine dopen, dus gewoon eerst wat opvangen ipv eroverheen plassen, dat lijkt me namelijk ook wel lastig

Terug
Bovenaan