Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@ Marijke: Ik heb precies hetzelfde!! Alleen houd het bij mij al bijna een week aan.. Ik snap er niets van. Heb jij het al eerder gehad? Weet nou niet of ik het als ongesteldheid moet rekenen of gewoon door moet gaan... Succes!

quote: Senorita1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 19:33:13'));

@ Marijke: Ik heb precies hetzelfde!! Alleen houd het bij mij al bijna een week aan.. Ik snap er niets van. Heb jij het al eerder gehad? Weet nou niet of ik het als ongesteldheid moet rekenen of gewoon door moet gaan... Succes!

hoi senorita
 ja had het vorige ronde ook tot de eisprong toen en heb nu gelezen dat je wat bloed kan verliezen voor de eisprong dus hoop maar dat dat het is die 2 dagen bruinverlies tel ik wel als ongesteldheid en nu heb ik ook weer klachten die overeen komen met de eisprong dus ja wacht gewoon af anders volgende ronde naar de ha

@ Marijke: Ik hoop idd dat het met je eisprong te  maken heeft  ( gebruik je ovu testen? ) Bij mij is het deze keer toch wel een ongesteldheid denk ik aangezien die al 7 dagen aanhoud. Morgen ga ik ook naar de huisarts wegens een aangeboren afwijking, ik wil zeker zijn dat de eventuele kleine die niet krijgt. Succes iig, ik hoop dat het deze maand raak is voor je    

quote: Senorita1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 20:56:43'));

@ Marijke: Ik hoop idd dat het met je eisprong te  maken heeft  ( gebruik je ovu testen? ) Bij mij is het deze keer toch wel een ongesteldheid denk ik aangezien die al 7 dagen aanhoud. Morgen ga ik ook naar de huisarts wegens een aangeboren afwijking, ik wil zeker zijn dat de eventuele kleine die niet krijgt. Succes iig, ik hoop dat het deze maand raak is voor je    

hoi senorita
pff krijg steeds meer buikpijn heel vaag gevoel is nu erger dan vorige maand en als dit de eisprong is hoef ik geen testen meer te doen voor eisprong dan weet ik wanneer ie ergens is en kan ik klussen voor die tijd haha mischien is het dan sneller raak heb gister nog geklust dus dan zou het goed raak kunnen zijn maar deze pijn-kramp is niet normaal pfff erger dan ongi pijn
wat voor aangeboren afwijking heb je dan? of wil je dat liever niet vertellen en laat het even weten wat de ha zei over de afwijking en bruinverlies
succes morgen

groetjes marijk

Hallo dames,

Is er nog plek voor nog iemand die probeert zwanger te worden?
Ik ben 22 jaar en we hebben vorige maand besloten om te stoppen met de pil en proberen zwanger te raken...
Ook wij hebben ons voorgenomen om het tegen niemand te zeggen, maar ik heb er wel een beetje moeite mee! Hihi..
Mijn vriend is 5 jaar ouder dan mij, we zijn nu bijna twee jaar bij elkaar maar ik ben ook lichtelijk bang voor alle reacties die ik straks ga krijgen...

Ben blij dat ik nu een forum heb gevonden waar ik lekker mijn hart kan luchten!

Allemaal heel veel succes!

Groetjes,
Daniëlle

hoi danielle

natuurlijk ben je hier van harte welkom en ik ben bijna 22 en bijna 2 jaar samen dus ik ken je gevoelens

groetjes marijk

Hee dames

Nog steeds niet ongesteld begin het nu toch wel iritand te vinden.
Heb nu al wel een poosje las van hoofdpijn terwijl ik dat nooit had.
Laatst op een zaterdag avond kwam het zo ineens op zetten soms ook een dag  niet en vandaag op het werk echt beetje een zeurderige hoofdpijn echt om gek van te worden.
Ja wat moet ik er van denken he.
Heeft iemand hier ook last van?
Heb vorige week zaterdag met clear bleu getest en die was negatief was toen een week overtijd.
Je hoort ook wel eens dat bij sommige wel even kan duren dat positieve test aangeeft.
Van het weekend maar even testen denk ik met ochtend urine heb nog  1 goedkope tester.
Wil denk ik ff die van clear bleu weer halen 3 voor 20 heb laatst 1 gehaald voor 13 euro pff   had beter direct kunnen doen maar ja wist ik niet.

Succes dames met wachten

Groetjes poohh

hey pooh
das zeker heel vervelend die hoofpijn en het feit dat je ongi niet komt en de positieve test ook nog niet veel succes morgen met testen en hou ons op de hoogte
x

Terug
Bovenaan