Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@ angel: spannend hoor, hopen dat de rd'tjes weg blijven en dat je van het weekend positief mag testen. We zijn iig benieuwd!

@ schippersvrouwtje: echt balen zeg, helemaal vervelend dat je nu ook nog echt ziek bent, beterschap en ziek het maar even goed uit om er volgende ronde weer fit tegenaan te kunnen!

@ mie_pie: hoop dat je de misselijkheid wat kunt verminderen!

@ alyssa: succes met wachten!

@ chantal: weet je al meer?

Ik zou ongeveer vandaag moeten ovuleren als ik uitga van een cyclus van ong. 28 dagen. Maar volgens de ovulatietest gister was er nog niks aan de hand. Ga er dus vanuit dat m'n cyclus nu dus langer duurt en dus ook mijn nod wat later wordt. Ik blijf iig maar gewoon dagelijks een ovulatietest doen, zodat ik de eisprong niet misloop!

X Chanti

Helluup! Ik snap er niets meer van... kunnen jullie mij even helpen?!
Ik had al eerder gezegd dat ik dus op dag 14 ineens bruin bloedverlies had.. het is echt maar een klein beetje maar wel al bijna een week. Ik ben in oktober gestopt met de pil en sindsdien een hele lange cyclus gehad rond de 42 dagen. Dus dit is erg bizar ineens, nooit meegemaakt. Normaal gesproken zou ik gemiddeld gezien 27 maart mijn NOD hebben.. Maar ik weet niet of ik nu weer helemaal opnieuw moet gaan tellen ( rekenen als ongesteldheid ) of dat ik nu ergens mijn eisprong heb.

Ben ook aan het tempraturen maare... ik vlieg elke dag rond de 0,3 graden heen en weer, vandaag was het een toppunt, 0,8 lager dan gisteren. Ik denk dat mijn thermometer van slag is..  

Kan iemand mij helpen? En anders even een boosgezichtje achter mijn NOD in de lijst zetten? Bleeeeh!

@ schippersvrouwtje: sterkte en beterschap! Ik hoop echt dat het de volgende ronde raak is.

Trouwens, als we allemaal nou in de volgende ronde zwanger raken hebben we het wel druk in December;) hihi!

@ shippersvrouwtje
nog steeds niet ongi, de digitale test die ik dinsdag heb gedaan gaf niet ongesteld aan
dus ik neem aan dat ik aan het ontpillen ben.
ook niet echt ergens last van voor de rest
Is wel balen omdat ik nu niet weet wanneer het wel kan gaan lukken.

@iedereen
Toch goed nieuws, we gaan trouwen!!
De precieze datum staat vast, kan hier wel zeggen dat t in mei is.
We trouwen dit jaar voor de wet, en later denk ik met alle toeters en bellen.
Heb er veel zin in, dus wou t even laten weten :)

Groetjes en hoopvolle dagen!

Hey Sukkie,

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!! Wat heerlijk zeg en al best wel snel, heb je in ieder geval iets  heel positiefs om naar uit te kijken. Nu maar hopen dat je kinderwens ook snel in vervulling mag gaan.  

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen, lig uit te zieken en wordt goed verzorgd door mijn mannetje gelukkig.

Schippersvrouwtje

gefeliciteerd sukkie!!!!!!!!!!!

echt leuk joh heel veel plezier bij het voorbereiden het is een hoop werk maar wel leuk werk.

schippersvrouwtje heerlijk he als die mannen je verzorgen? kunnen ze best wel goed haha.

hier is het nog steeds hetzelfde eten/overgeven en zo gaat het door!!!!!
maar ja heb het er voor over!!!!
liefs miepie

hier nog steeds niets meer sinds dat kleine beetje rozig slijm gisterochtend ..........ook geen gespannen buik meer helemaal niks ik snap er helemaal niks meer van gisteravond gaf die test negatief aan maar nou zegt mijn moeder dat toen ze van mij zwanger was pas met 8 a 9 weken een positieve test had en dat het een familie kwaaltje kan zijn ze wil me geen valse hoop geven maar ze zei dat het een optie was en dat ik dus geen borrel moet gaan drinken vanaaf met de voetbal ....................

en goed hey sukkie dat je gaat trouwen :D:D:D   echt gaaf  

en miran dat spugen is als het mee zit binnen een paar weken weer over :p:p

bedankt allemaal voor jullie reacties!
is gelukkig niet veel regelwerk omdat er geen feest en receptie bij zit, dat doen we volgend jaar (we hopen dan met z'n drietjes te zijn..)
is ook een mooie stap naar het ouderschap toe voor ons, we maken er nu een
veilig nestje van

Voor iedereen een romantische avond gewenst ;)

hoi allemaal

hier gaat het zijn gangetje al weet ik niet of ik nog hoop moet hebben voor deze maand wel alle dagen aan het klussen maar ga nu in plaats van bruinverlies helder bloed verliezen en volgens de berekening heb ik van het weekend pas een ei dus das wel raar snap me lichaam gewoon niet meer nu.
heb wel gister steken in me onderbuik gehad en nu een raar gevoel geen ongi gevoel dus ik weet het echt niet meer

@sukkie van harte gefeliciteerd leuk zeg dat je gaat trouwen

@ miepie dan weet je lekker nog steeds goed dat je zwanger bent hoef je ook niet te twijfelen

groetjes marijke

Terug
Bovenaan