Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

pooh, wat vervelend voor je zeg. Het is allemaal zo onduidelijk voor je! Hopelijk  weet je  snel meer.
Ik  had  me voorgenomen om niet zo op mijn lijf te letten, maar ik heb nu wel in de gate dat ik ieder dingetje voel, hebben jullie dat ook?bij ieder steekje/rommeltje in mijn buik denk ik aan mijn ei sprong,haha

Hey meiden,

Lig nog steeds ziek in bed, lees uiteraard wel mee! Vind het echt gek, de laatste 3x dat ik ongesteld was, kwam het er letterlijk met bakken uit. Nu echt heel weinig en bruinig (oud bloed) nog niet echt helder rood bloed gezien en bijna niks. Denk dat het komt door de griep? Wat denken jullie, iemand ervaring mee? Blijf ook nog steeds veel tijd in de badkamer doorbrengen, hoop echt dat ik niet uitdroog!

Kijken of er anderen zijn met beter nieuws:

@Chantal, heeft het nog doorgezet?

@Sukkie, ben je inmiddels al ongesteld, of zo nerveus voor je aankomende huwelijk, dat het gewoon nog even op zich laat wachten

@Poohh, ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt, wachten in onzekerheid, daar wordt je stapelgek van!!!

@Marijke&Senorita, hopen dat jullie cyclus normaal gaat doen! Gewoon netjes eens in de 28 dagen een dag of 4 bloedverlies ofzo (eigenlijk liever de komende 9 maanden niet natuurlijk )

@Danielle, welkom!!!

@alle anderen klusze en niet teveel nadenken, doe ik namelijk ook niet  

Liefs Schippersvrouwtje

ps: vind dit echt een fijn forum, wilde ik even kwijt!

Goedemorgen iedereen!

Pfff, snap er niets meer van. Heb vandaag gewoon normale afscheiding.. Zou dan toch die eisprong eraan komen?! Vanmiddag even testen!

@ Marijke: Iets met me nieren, ben zo geboren, heb er ook niet echt problemen mee, dus als de kleine het heeft is het niet crisis erg maar wel vervelend dus liever niet. Laat je even weten hoe het vandaag gaan met het bloed verlies?

@Danielle: Ben even oud als jou en heb er ook echt moeite mee om het voor me te houden haha. Het is ook een indrukwekkend iets en ik ben al zo'n flaptuit. Heb het wel al voorzichtig aanwijzingen gegeven. Maar, het is onze keus en jullie keus en de rest moet dat gewoon accepteren toch?

@Carol en de rest: Ik denk dat iedereen daar last van heeft. Je gaat jezelf ook dingen aanpraten (althans ik) over pijntjes, misselijkheid enz enz. En ik denk dat elke vrouw er moeite mee heeft om het écht van zich af te zetten...

@ schippersvrouwtje: Nogmaals beterschap!

Ik nu weg, heb een sollicitatiegesprek

hoi allemaal

ik help mijn bruinverlies even uit de wereld ben dus helemaal niet ongi geweest want vanmorgen liep het bloed langs me been bij het opstaan en we waren aan het klussen geweest omdat me eisprong elk moment kan komen ggrrrrrrr of het is daarvan maar daar ga ik nu niet meer van uit dus gelijk tampon in gedaan word ik net wakker alleen maar bruinverlies erop en geen rood ik word echt in de zeik genomen door me lichaam wat een klote dag weer pffff tot straks mischien ben ik dan weer positief dan zal ik jullie verhalen ff lezen

xmarijke

hallo dames,

ben ik weer. flink ziek geweest afgelopen week. niet 1x achter de computer gezeten. dus net even alles doorgelezen.
boh wat een activiteiten op het forum.
tijdens mijn ziek zijn ook bruin bloedverlies gehad, ik weet niet waar ik vanuit moet gaan of ik gewoon ongi ben geworden of dat het wat anders was. maakt een mens wel onzeker. nou weet ik dus ook niet meer of 18 maart mijn nod dag nog is.
afgelopen week is de buurvrouw met de kaarten geweest.( mijn buurvrouw   legt de kaart) nou daar kwam positiefs veel uit. mn dat ik snel iets zou krijgen waar ik al lang naar verlangde, nou dames wij weten wel wat dat is hahhahahahahhaha maar de buuf niet hahahahahah. ik ga er niet vanuit maar is wel leuk om te horen.
nog een vraagje voor de dames slikken jullie ook allemaal foliumzuur?
zelf slik ik dagravit voor mama en baby dit omdat er ook andere vitamine inzitten, dat is alleen maar goed omdat ik niet dagelijks mijn portie groenten binnenkrijg, lukt niet altijd vanwege avonddiensten. maar probeer wel zoveel mogelijk gezond te eten.
oja toen ik ziek in bed lag kwam mijn man thuis met een heel interessant boek van veilig zwanger,echt heel lief. heel interessant boek met heel veel tips.
nou ik zal wel weer actiever op het forum worden want ben bijna helemaal beter

groetjes sharon
@ dames heb wel elke avond nog mijn kaarsjes voorons aangehad\

hey shar

ik had je al gemist haha maar gelukkig ben je er weer bijna boven op. ik heb ook een boek dat heet   ZWANGER staat alles in van begin tot na de bavalling met precies wat je moet regelen en hoe groot het kindje is enzo echt super handig heb er nog niet veel in gelezen want ben tot week 5 gekomen omdat miepie hier was en we wel benieuwd waren hoe het bij haar binnen zat haha en gelukkig nog zit   dus echt een handig boek dat wou ik even kwijt

@ iedereen
de eerste druppel bloed was ook gelijk weer de laatste zoals ik het nu zie want er komt niets meer :S om gek van te worden maar wacht maar weer af mischien dan toch een bloeding van de   eisprong nou hier zijn de spanningen weer helemaal terug hoe weinig last ik had des te erger is het nu haha
meiden waar de ongi nog steeds laat wachten succes met wachten om gek van te worden die onzekerheid.

x marijk
zet toch mijn border weer neer maar weet niet of het klopt

ik had jullie ook gemist hahahhaa lol.
dat lijkt me idd ook een interessant boek waarin beschreven staat hoe het wekelijks met je kindje gaat. het boek van mij wordt alles in beschreven wat maar met een zwangerschap te maken heeft. zowel de positieve dingen als de wat minder positieve dingen. heb em bijna uit. hahahaha

xxx shar

Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste ronde en kan niet wachten op de klus week hahaha... Dit weekend gaan we beginnen met onze klus week ;)...
Heb deze week een boek gekocht: jouw zwangerschaps bijbel!! Echt een super boek.. Alles staat erin, mijn vriend begon meteen de eerste dag te lezen want er is ook een hoofdstuk voor vaders... Echt een aanrader!!

Mijn  ouders waren gister bij ons op bezoek en volgens mij begint mijn moeder al iets te merken aan ons haha... Ze heeft al vaker over kinderkamers en dat ze het geweldig zal vinden als ze oma wordt etc... Maar we houden het toch nog geheim totdat we ook echt zwanger zijn :)..

@ pooh... Echt vervelend.. Kan me voorstellen dat je het irritant begint te vinden, hoop voor je dat onzekerheid snel wordt weggenomen!!

@iedereen.. Heel veel succes ..

Liefs

Terug
Bovenaan