Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@ loeske.
leuk is dat he wanneer ouders over zoiets beginnen en ze weten niet zeker of je bezig bent voor een kindje.
ikzelf heb het ook tegen niemand verteld hoe moeilijk het ook is.
mijn schoonouders hebben het ook steeds vaker over een kleinkindje en over later als we zwanger zijn hahahahaha.
mijn ouders hebben het er nooit over, hahahahhaha want als ik zoiets zeg hebben die het meteen door dus het is altijd tactisch over andere onderwerpen hebben hahahahahhaha ik heb er wel lol in. vooral om het straks te vertellen hahahahaha

ja precies shar en loeske
mijn schoonmoeder vroeg ook al of wij dit jaar zwanger zouden zijn en mijn moeder wou wel oma worden had ze tegen mijn zus gezegt die zij heel tactisch wij hebben honden wacht maar op marijk haha en toen ik er over begon zei ze ja hoor dat wil ik wel maar wacht nog maar 10 jaar haha niet dus ze hoort het we als het zover is

x

Hé?! Ik snap er nu HELEMAAL niets meer van. Stom lijf. Ik heb dus zojuist een positieve ovulatietest gekregen, de testlijn nog iets duidelijker dan de controle lijn.. Dit zijn de testen van de kruitvat. De matcare gaf gisteren niets aan... hmmm.. Snappen jullie 't nog? Ondanks het bloedverlies afgelopen week.  Welke ovulatie testen gebruiken jullie?

Pooh.. weet je al wat?

@ sukkie: Gefeliciteerd! Zou leuk zijn als jullie dan als cadeautje alvast zwanger zijn!

@ daniëlle: welkom! Denk dat wij het allemaal moeilijk vinden er met niemand over te praten, haha daarom zitten we hier!! Kom er gezellig bij zou ik zeggen!

@ pooh: wat vervelend zeg, weet je inmiddels al meer? Volgens mij is iedereen heeel erg benieuwd!

@ carolkk: Hoewel ik vrij nuchter ben, let ik toch wel onbewust wat meer op gevoel in m'n buik, erg irritant want je kunt jezelf helemaal gek maken daarmee. Probeer het wel wat meer te laten gaan en er niet zo over na te denken, maar dat is wel moeilijk.

@ Schippersvrouwtje: beterschap maar weer!

@ senorita: En tekenen van een eisprong gevonden met de ovulatietest? hoe ging je sollicitatiegesprek?

@ Sharon: gelukkig ben je weer beter, er zijn een hoop zieken lijkt het wel! Ik probeer zelf ook zo gezond mogelijk te eten, maar heb wel veel moeite met het minderen van mijn snoep/koek/chips eten. Hou gewoon erg van snoepen haha en minder van fruit enzo jammer genoeg. Ik slik vitamine b tabletten, dat was ook geschikt voor vrouwen die zwanger willen worden las ik. foliumzuur is namelijk vitamine b11 ofzo. Als ik zwanger ben stap ik over op iets voor zwangere vrouwen uiteraard.

@ marijke: weer een beetje positief? Wat kan je lichaam je irritant voor de gek houden hè. Hoop dat je cyclus nu een beetje "normaal" blijft!

@ loeske: mijn schoonmoeder had het er met kerst al over dat het haar leuk leek. Ik kreeg van mijn schoonzusje nog een speeltje voor de kat dat rammelde in de verpakking. Zegt m'n schoonmoeder meteen: "oh dat is een rammelaar, oh is Chantal zwanger!" wel een beetje als grapje natuurlijk, maar ik zie dat ze het erg leuk zou vinden om oma te worden. Ik weet niet of mijn moeder wat doorheeft, ik kan mezelf makkelijk verraden omdat ik opeens extra veel aandacht heb voor babyspulletjes enzo. En m'n moeder kan natuurlijk zelf wel haar conclusies daaruit trekken.

Zo dat was wel ff een heel verhaal!
Bij mij is de ovulatietest nog niet positief. t kan zijn dat ie m niet oppikt, maar t kan natuurlijk ook zijn dat m'n cyclus nog ff op gang moet komen. Hoop dat het in dat geval niet te lang duurt! Voor de zekerheid evengoed maar regelmatig klussen....
X Chantal

Hey meiden,

Weer behoorlijk wat berichten vandaag. Heb wel meegelezen, maar had weinig toe te voegen.

@Shar, wat fijn dat je weer bijna beter bent, niks vervelender als ziek zijn hoor! Leuk he, die boeken/websites waar alles van week tot week in wordt weergegeven, dan krijg je er alleen nog maar meer zin in.

@Loeske, heel veel klusplezier dit weekend en volgende week en maar hopen op resultaat, wordt weer eens tijd voor wat meer smileys (geldt voor iedereen hoor!)

Fijn trouwens als mensen in je omgeving steeds vragen: "En ben je al zwanger?" en jij nee hoor, voorlopig nog niet. Leuk bij een ander hihi en ondertussen ben je er gewoon mee bezig, heerlijk, maar heel moeilijk, zulke geheimen. Fantastisch als er dan zo'n forum bestaat.

@Senorita, ik heb eigenlijk nog nooit ovulatietesten gebruikt. Klopt toch dat deze de 2 vruchtbaarste dagen aangeven in je cyclus? Dat zou dus betekenen nu dat jij mag gaan klussen?Heel veel succes dan iig!

@Carol, ik lette ook echt overal op, werd stapelgek van mezelf.
Maarre voorlopig dus nog niks wat maar op zwangerschap lijkt Ben net heftig ongesteld geworden, met alles erop en eraan, net zoals voordat ik aan de pil ging. Ontzettende hoofd en buikpijn die ik alleen maar associeer met ongesteld zijn. Sinds ik gestopt ben nog niet gehad, daarom denk ik nu ook dat de pil nu pas echt uit mijn lijf is. Wat denken jullie?Ben ik okt gestopt.

Ben zelf wel sinds november echt drastisch gaan letten op wat ik eet, inmiddels zo'n 8 kilo afgevallen, als ik de griep er niet bijtel. Niet dat ik dik was ofzo, maar ben zo'n jojo geval. 8 kilo aankomen, 8 kilo afvallen etc. Nu wil ik dit dus zo houden. Drink dus netjes 1,5 liter water per dag en af en toe een kop thee, ontbijt met Special K, lunch met fruit en eet gewoon avond eten, verder niks. In het weekend mag ik van mezelf af en toe wat lekkers. Tot nu toe bevalt het me prima enne wat niet in huis is, kun je ook niet opeten. Dat is makkelijk aan varen, je kunt ook niet naar de winkel hihi.

@Chantal, hopen dat je cyclus snel op gang komt!

@iedereen die ik vergeten ben, want het zijn er wel erg veel. Succes met klussen,wachten,ongesteld zijn (hopen van niet) !!!

Schippersvrouwtje

@ shippersvrouwtje; wat goed dat je al zoveel bent afgevallen!!

@allemaal

hier nog helemaal geen tekenen van wat dan ook. geen ongesteldheidskenmerken en geen zwangerschapskenmerken. mijn lichaam is volgens mij even in de pauze stand.. haha.
Zou idd leuk zijn als we ook zwanger zouden zijn als we eenmaal getrouwd zijn, maar nu de eerste maand om is kan ik er ook veel rustiger mee omgaan.

Morgen gaan we trouwens voor ringen kijken  
En wie weet mogen we binnenkort ook kijken voor babykleertjes, dat zou nog leuker zijn!
Succes met wachten allemaal, op naar de 2e forum baby!!

Hallo allemaal,

Helaas geen ritje naar de drogist voor een test, want zojuist lieten helaas vanmiddag de rode duiveltjes zich zien.
Dus maar weer beginnen aan  een nieuwe ronde.
Ik zag trouwens in de lijst dat afgelopen keer onze 1e ronde was, maar dat was al de tweede. Dus nu op naar ronde nummer 3. Kan iemand dit aanpassen in de lijst of uitleggen hoe ik dit zelf kan doen? Mijn volgende nod dag is dan waarschijnlijk 3 april. Ik ga maar uit van 28 dagen.
Verder iedereen succes!! Hopelijk is er eerdaags positief nieuws bij iemand.

Groetjes Angel

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari