Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hahahaha! Ja bij ons ook... Alleen blijf ik niet te lang liggen... Het is nog wel spontaan maar toch anders idd... En ja, het beste is natuurlijk dat wij op onze rug mogen liggen, dus lekker lui;-) Ben je ook het forum aan het uitspitten??

niet alleen het forum hoor, ik bekijk en lees zowat alle sites die met zwanger worden, baby's etc. te maken hebben! Wil het liefste al vanalles uitzoeken voor de babykamer enzo, maarja dat is wel erg voorbarig haha

Ja ik denk dat we daar allemaal last van hebben... Ik ben ook best wel bang dat ik bij maand 4 al zoiets heb van; wanneer komt het nou?! Dus probeer mezelf ook een beetje in te houden. Hihi! Heb ook alles al gelezen... kan mezelf ook niet stoppen!

Jullie zijn niet de enige die het hele internet uitspitten.
Ik zie het als voorpret. En een forum als dit is dat wel erg leuk. Op een gegeven moment heb je intenet ook wel gehad.

hoi allemaal

hier ben ik weer alleen weet ik mijn god niet meer waar ik aan toe ben gister weer in de ochten bloed en tot heden niets te zien dus wie weet wat het is mag het zegge ik ben er klaar mee mijn vriend zei het ook al want ik ben sago haha maar ja vanavond maar gewoon weer klussen en afwachten 21 maart zou nod moeten zijn dus dan zie ik het wel en zo niet dan gewoon voor de zekerheid testen haha

@ alyssia gefeliciteerd meid geniet er lekker van

@ wachters lekker blijven wachten
@ klussers lekker doorgaan met klussen zodat de  weer toenemen haha

x marijk

Hey meiden,
Deze morgend, na 4 dagen overtijd dus getest, negatief .
Maar was wel te verwachten he, eerste ronde zou te mooi geweest he. Nu
dan maar wachten op de ms dat we er opnieuw aan kunnen beginnen! Ik
hoop dat ze rap komen!! En vrees voor een lange cyclus!
x Sitty

Hey Dames!

Ik heb een mindere dag... Snif.. Zoals verteld heb ik die ovulatie testen van de kruitvat gedaan. Die gaven positief aan, de matcare niet... Dus we hebben flink geklust. Had de afgelopen dag(en) nogal last van steken en zo'n ongi gevoel.. waarschijnlijk nu pas een eisprong hopelijk. Of me ongesteldheid. Snif. Ik voelde me anders, maar ja, als ik jullie reactie lees houd je lichaam je vaak voor de gek. Echt een beetje een domper. Ik had niet verwacht dat het de eerste ronde raak zou zijn, maar omdat ik al 5 maanden ontpilt had zag ik toch een kans.. ben echt een beetje teleurgesteld...

@ sitty... Wat jammer meid! Ben je allang gestopt met de pil? Ik hoop dat het snel raak is..

@ Marijke: Meid toch, wat een onzekerheid! Wel bloeding, geen bloeding enz enz ik heb hetzelfde. Je stelt jezelf er wel op in maar ondertussen hoop je toch dat het stiekem raak is. Ik voel me dan opeens zo leeg... Heb jij dat ook? Succes meid!

Alle andere die moeten wachten, pffff, ik denk aan jullie! En de klussers: Have FUN!

Dit weekend met mijn ouders en schoonouders over het huis gehad. We willen wat dingen verven en hebben 1 kamer over. Mijn vader meldde toen dat dit misschien volgend jaar de babykamer kon zijn...hahahah!
En ik denken dat ze zouden moeten wennen als er babynieuws zou komen :)
Mijn schoonouders reageerden niet op het nieuws.. ze hebben namelijk nog een groot bed thuis staan en stelden voor een logeerkamer te maken. Mijn vriend zei toen dat het de bedoeling is dat daar een klein bedje komt... :)   geen reactie..ik denk dat ze nog bezig zijn met het trouwnieuws ;)
Ach we zullen ook maar  afwachten, misschien duurt het nog wel even, wij zijn er in ieder geval klaar voor! Als de rode duivels eens weggaan kunnen we weer verder met ronde 2..!

Aan wie hebben jullie verteld dat jullie een kindje willen? Ik alleen aan mijn zus, die is er ook voor bezig..

Terug
Bovenaan