Hey Dames!
Ik heb een mindere dag... Snif.. Zoals verteld heb ik die ovulatie testen van de kruitvat gedaan. Die gaven positief aan, de matcare niet... Dus we hebben flink geklust. Had de afgelopen dag(en) nogal last van steken en zo'n ongi gevoel.. waarschijnlijk nu pas een eisprong hopelijk. Of me ongesteldheid. Snif. Ik voelde me anders, maar ja, als ik jullie reactie lees houd je lichaam je vaak voor de gek. Echt een beetje een domper. Ik had niet verwacht dat het de eerste ronde raak zou zijn, maar omdat ik al 5 maanden ontpilt had zag ik toch een kans.. ben echt een beetje teleurgesteld...
@ sitty... Wat jammer meid! Ben je allang gestopt met de pil? Ik hoop dat het snel raak is..
@ Marijke: Meid toch, wat een onzekerheid! Wel bloeding, geen bloeding enz enz ik heb hetzelfde. Je stelt jezelf er wel op in maar ondertussen hoop je toch dat het stiekem raak is. Ik voel me dan opeens zo leeg... Heb jij dat ook? Succes meid!
Alle andere die moeten wachten, pffff, ik denk aan jullie! En de klussers: Have FUN!