Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

ja... sorry!!

Hij bestond net uit 2 tabelle. Kheb er nu 1 van gemaakt. Als je gewoon een kolommetje erbij maakt, moet het niks uitmaken. Maar volgens mij weet niet iedereen hoe dit werkt....

kijk maar even op mijn profiel (gewoon even op mijn naam voor het berichtje klikken en dan onder website daar staat de link dan kun je zelf zien dat als je geen lid van die hyve bent dat niemand erop kan kijken en als je het dan vertrouwd kun je je gewoon aanmelden

quote: meltjuh23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 18:36:38'));

en toen was het erg rustig hahaha

haha hoi meltjuh ik vind je idee heel lief bedoeld maar ik ga nieet op hyves omdat ik gewoon echt niet wil dat iemand het weet sorry maar ik vind het zonder hyves al moeilijk genoeg

groetjes marijk

hahaha dus we gaan een wedstrijdje klussen houden :p wie schiet er als eerste raak !

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 18:58:06'));

hahaha dus we gaan een wedstrijdje klussen houden :p wie schiet er als eerste raak !

ja dus vanavond kan iedereen klussen

nou wij niet joost moet werken en ik ben nog ongi dus ff wachten tot de rode ferrari`s zijn weggereden

hahah maakt niet uit hoor ik snap het wel dacht alleen dat het wel handig was maar misschien is het handiger om iets te zoeken waar je zowel anoniem kunt blijven en je praatjes kwijt kan maar ook informatie kunt vinden want ik persoonlijk vind een forum nog weleens lastig als je opzoek bent naar een bepaald antwoord maar ik wil eerst even weten hoe jullie erover denken als er meerdere zijn die dat wel zouden willen dan ga ik er wel even naar zoeken

ja haha een wedstrijdje klussen haha nou dat vind ik helemaal niet zo'n slecht idee
als het allemaal maar het resultaal geeft waar wij hier voor zijn
maar dames we hebben het niet voor het kiezen de ene zal heel snelnzwanger zijn en de ander heeft er meer tijd voor nodig

Terug
Bovenaan