Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Het is idd fijn dat iedereen hier in dezelfde situatie zit, dan kunnen we tenminste
bij iemand ons ei kwijt haha.

nou ik heb ook vrienden en familie op me hyves en die weten niet dat we bezig zijn en dat willen we pas vertellen als joost raak heeft geschoten :D haha

daar heb ik over nagedacht haha ik heb een afgeschermde hyves aangemaakt die alleen vrienden an de hyve kunnen bekijken zeg maar en dan gewoon een naam zodat niemand weet waar het over gaat want ik wil ook niet dat mijn vrienden en familie het weten

maar nu weet ik nog niet hoe ik op de lijst komt te staan grrrrr

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 15:57:13'));

maar nu weet ik nog niet hoe ik op de lijst komt te staan grrrrr

je moet op het berichtje waar het lijstje instaat daarnaast op het icoontje reageren klikken en dan onderaan het berichtje jouw gegeven neerzetten zo heb ik het tenminste gedaan succes haha

quote: nathalie1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 15:06:58'));

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 08:20:16'));

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 08:19:50'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
12
2e
Nog geen idee Sukkie85                             23                 1                    1e                                          denk 16 februari    

Nathalie1985                  
23                      
1e                    
1e                                          
30  januari                                                                              

Chantal_21
21
1e
1e
nog geen idee

nou bij huisarts geweest en het kan 6 maanden duren voor je weer ongesteld wordt dat wist ik al, dus afwachten maar. ik zal even wat meer vertellen over me zelf. ook ik wordt dit jaar 24 en woon samen met mijn vriend die ik nu 8,5 jaar ken en we hebben nu 4,5 jaar een relatie. we werken beide fulltime. verder ben ik hartpatient.

voor mij is het nu dus afwachten wanneer me mentruatie komt of wie weet een positieve test maar daar ga ik niet vanuit.

liefssss

okeej bijna goed ik nam gelijk het hele bericht mee hahahaha :p

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
12
2e
Nog geen idee Sukkie85                             23                 1                    1e                                          denk 16 februari    

Nathalie1985                  
23                      
1e                    
1e                                          
30  januari                                                                              

Chantal_21
21
1e
1e
nog geen idee

Terug
Bovenaan