Heej ladies,
Ik ben nieuw hier..mag ik gezellig meekletsen? Zal me even voorstellen..Mijn naam is Kim en ik ben 24. Inmiddels alweer bijna 5 jaar samen met mijn vriend en binnenkort verhuizen we naar ons nieuwe stulpje. Ook wij hebben besloten dat we in 2009 een kleintje zouden willen..
Ik ben op 25 jan. gestopt met de pil en daarna 'ongi' geweest tot eergisteren. Gisteren voor de eerste keer geklust..erg spannend! Nu heb ik een soort van zeurende pijn in m'n onderbuik en doorzichtige, strengerige afscheiding..Misschien is het hoop, maar zou het kunnen dat ik mijn eisprong heb vandaag? Lijkt me echt heel erg snel..
Op internet lees je namelijk allemaal van die horrorverhalen van dames die 6 maanden lang niet ongesteld worden na het slikken van de pil..Maar gelukkig zijn er ook dames die meteen aantellen..
Ik had wel altijd al bij het slikken van de pil een ontrekkingsbloeding als ik hem een keer vergeten was..
Nouja, als ik inderdaad mijn eisprong heb gehad vandaag, hebben we er gisteren wel goed aan gedaan om te klussen..Ik wacht even af tot 26 feb..Dan zou (bij een cyclus van 28 dagen) mijn NOD moeten zijn..
Maarre, zijn er hier dames die daar ook ervaring mee hebben?? Enne, over foliumzuur..ik slik Vitaal Zwanger van kruidvat..Daar zit alles in wat je nodig hebt, incl. foliumzuur..Kan nooit geen kwaad!!
Nouja..Tot schrijfs!!
Groet,
Kim