Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

maarre mel ik heb natuurlijk even op je hyve gekeken waar je vandaan komt en er is iemand bevriend met jou die mijn campingvriendinnetje van vroeger kent namelijk kim westerik

wat is de wereld klein zeg

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:28:09'));

maarre mel ik heb natuurlijk even op je hyve gekeken waar je vandaan komt en er is iemand bevriend met jou die mijn campingvriendinnetje van vroeger kent namelijk kim westerik

wat is de wereld klein zeg

hahaha ja dat is gek soms he
ik ken haar van de buurt waar mijn opa en oma woonden

ik geef toch liever de voorkeur om hier te blijven kletsen

maar vind jullie wel gezellie om mee te kletsen maar mijn schoonmoeder die zit vaak te vissen enzo dus die heeft het zo door

groetjes marijk
p.s jullie succes met klussen op hyves he haha kijken of er echte bouwklus fanaten langs komen

Heej ladies,

Ik ben nieuw hier..mag ik gezellig meekletsen? Zal me even voorstellen..Mijn naam is Kim en ik ben 24. Inmiddels alweer bijna 5 jaar samen met mijn vriend en binnenkort verhuizen   we naar ons nieuwe stulpje. Ook wij hebben besloten dat we in 2009 een kleintje zouden willen..

Ik ben op 25 jan. gestopt met de pil en daarna 'ongi' geweest tot eergisteren. Gisteren voor de eerste keer geklust..erg spannend! Nu heb ik een soort van zeurende pijn in m'n onderbuik en doorzichtige, strengerige afscheiding..Misschien is het hoop, maar zou het kunnen dat ik mijn eisprong heb vandaag? Lijkt me echt heel erg snel..

Op internet lees je namelijk allemaal van die horrorverhalen van dames die 6 maanden lang niet ongesteld worden na het slikken van de pil..Maar gelukkig zijn er ook dames die meteen aantellen..

Ik had wel altijd al bij het slikken van de pil een ontrekkingsbloeding als ik hem een keer vergeten was..

Nouja, als ik inderdaad mijn eisprong heb gehad vandaag, hebben we er gisteren wel goed aan gedaan om te klussen..Ik wacht even af tot 26 feb..Dan zou (bij een cyclus van 28 dagen) mijn NOD moeten zijn..

Maarre, zijn er hier dames die daar ook ervaring mee hebben?? Enne, over foliumzuur..ik slik Vitaal Zwanger van kruidvat..Daar zit alles in wat je nodig hebt, incl. foliumzuur..Kan nooit geen kwaad!!

Nouja..Tot schrijfs!!

Groet,
Kim

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:32:11'));

ik geef toch liever de voorkeur om hier te blijven kletsen

maar vind jullie wel gezellie om mee te kletsen maar mijn schoonmoeder die zit vaak te vissen enzo dus die heeft het zo door

groetjes marijk
p.s jullie succes met klussen op hyves he haha kijken of er echte bouwklus fanaten langs komen

haha maakt niet uit hoor ik blijf hier ook gezellig kletsen hoor maar op de groepshyve kun je iets meer info kwijt en dan vond ik wel handig

nog meer mensen die lid willen worden??????hahaha    

ik vind het zo leuk dat we binnen 2 dagen zoveel meiden erbij hebben die lekker mee willen kletsen graag als je wilt jezelf erbij zetten bij de lijst zo kunnen we elkaar van onze status op de hoogte houden :D

hallo allemaal

ff vraagje ben toch nieuwschierig waar komen jullie vandaan?????
ik uit dordrecht

ene ik ben ook vandaag begonnen met foliumzuur en ga op zoek naar de zwanger worden pillen van etos of zo als an zei van kruidvat

groetjes

hoi kim welkom bij de club haha

nou het lijkt me erg   snel voor een eisprong maar ik weet er eigenlijk ook niet zo heel veel van

had trouwens een leuk artikel gevonden over foliumzuur

Vrouwen die zwanger willen worden of zijn, krijgen al langer het advies extra foliumzuur te slikken. De vitamine beperkt namelijk het risico op een aantal ernstige aandoeningen, zoals een open ruggetje. Foliumzuur komt ook in een aantal voedingsmiddelen voor, zoals volkoren granen, bladgroente en peulvruchten, maar omdat het lichaam nauwelijks foliumzuur opslaat, worden supplementen aanbevolen. Amerikaans onderzoek bracht onlangs aan het licht dat ook papa's-in-spe baat hebben bij de inname van foliumzuur. Mannen die meer foliumzuur binnenkrijgen, blijken namelijk minder vaak abnormaal sperma te hebben. Volgens de vorsers van de Universiteit van California zouden vaders met hun eetgewoonten (en eventuele supplementen) dus niet alleen hun vruchtbaarheid verhogen, maar ook de gezondheid van hun nageslacht mee beïnvloeden. Verder onderzoek zal uitwijzen of ook toekomstige vaders voortaan het advies zullen krijgen foliumzuursupplementen te slikken.

Terug
Bovenaan