Wie is er ook begonnen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Echt een uitvinding zo ´n forum. In mijn omgeving is tenminste niet iedereen bezig met kinderen krijgen.. Het lijkt mij daarom erg fijn om ervaringen uit te wisselen..
Zelf ben ik in juli gestopt met de pil en daarna 1x gewoon ongesteld geworden. Ik had wel allemaal rare klachten maar dat waren waarschijnlijk afkick verschijnselen van de pil. Deze week moet ik weer ongesteld worden, als ik een normale cyclus heb, maar dat weet ik nog niet precies. Ik heb geen verschijnselen, behalve veel plassen en een rare smaak in mijn mond. Komt iemand dit bekend voor.. Ik hoop op reacties en misschien kan ik anderen ook steunen... Groetjes Tine.

hallo

mijn vriend en ik zijn ook net begonnen
dit forum is inderdaad heel fijn om ervaringen uit te wisselen en vragen te stellen
ik ben in augustus gestopt met de pil en heb tot nu toe bijna  geen "ontpil" verschijnselen
alleen heb ik heel erg last van pijnlijke tepels
ik heb dus geen ervaring met veel plassen en een rare smaak in mijn mond
veel succes

liefs ikjes

hallo
Volgens mij heeft iedereen weer andere verschijnselen. Ik ben sinds 16 augustus met de pil gestopt en ben nu erg moe, krijg weer puistjes in mijn gezicht en heb af en toe last van de maag. Het voelt echt als ontgiften.
Hopen dat je snel zwanger wordt.

Marjolein

Hallo Marjolein en ikjes,
Leuk dat jullie zo snel reageren! Wanneer moeten jullie ongesteld worden...
pijnlijke tepels heb ik trouwens ook gehad, vorige maand, ik dacht al bijna dat ik zwanger was. Erg he... Maar zo te lezen ben ik niet de enige die bij ieder symptoom aan een zwangerschap denkt.. Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voordat we zwanger zijn. Veel succes allebei..

hallo allemaal,

Ook ik ben net gestopt met de pil (na ruim 9,5 jaar) en heb net het forum ontdekt.