Wie is er ook begonnen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Echt een uitvinding zo ´n forum. In mijn omgeving is tenminste niet iedereen bezig met kinderen krijgen.. Het lijkt mij daarom erg fijn om ervaringen uit te wisselen..
Zelf ben ik in juli gestopt met de pil en daarna 1x gewoon ongesteld geworden. Ik had wel allemaal rare klachten maar dat waren waarschijnlijk afkick verschijnselen van de pil. Deze week moet ik weer ongesteld worden, als ik een normale cyclus heb, maar dat weet ik nog niet precies. Ik heb geen verschijnselen, behalve veel plassen en een rare smaak in mijn mond. Komt iemand dit bekend voor.. Ik hoop op reacties en misschien kan ik anderen ook steunen... Groetjes Tine.

hallo

mijn vriend en ik zijn ook net begonnen
dit forum is inderdaad heel fijn om ervaringen uit te wisselen en vragen te stellen
ik ben in augustus gestopt met de pil en heb tot nu toe bijna  geen "ontpil" verschijnselen
alleen heb ik heel erg last van pijnlijke tepels
ik heb dus geen ervaring met veel plassen en een rare smaak in mijn mond
veel succes

liefs ikjes

hallo
Volgens mij heeft iedereen weer andere verschijnselen. Ik ben sinds 16 augustus met de pil gestopt en ben nu erg moe, krijg weer puistjes in mijn gezicht en heb af en toe last van de maag. Het voelt echt als ontgiften.
Hopen dat je snel zwanger wordt.

Marjolein

Hallo Marjolein en ikjes,
Leuk dat jullie zo snel reageren! Wanneer moeten jullie ongesteld worden...
pijnlijke tepels heb ik trouwens ook gehad, vorige maand, ik dacht al bijna dat ik zwanger was. Erg he... Maar zo te lezen ben ik niet de enige die bij ieder symptoom aan een zwangerschap denkt.. Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voordat we zwanger zijn. Veel succes allebei..

hallo allemaal,

Ook ik ben net gestopt met de pil (na ruim 9,5 jaar) en heb net het forum ontdekt.
Ik heb 6 augustus mijn laatste pil gehad en daarna niet meer ongesteld geweest...(ja nog die ene keer "gemaakt" van het pil slikken). Ik had  een week geleden ongesteld moeten worden, maar dat is nog niet gekomen, wel afgelopen weekend 2 dagen behoorlijke buikpuin (eisprong?). Dat had ik "vroeger" ook altijd en een zeer onregelmatige cyclus dus ik ben heel erg benieuwd en hoop er maar het beste van.
Ik heb eigenlijk geen ontpil-verschijnselen, behalve dat het lijkt alsof ik met sporten fitter ben (?). Ik had altijd het idee dat ik van de pil maar "sloom en langzaam" werd.

Succes ermee allemaal!!

Groetjes Marieke

hoi allemaal,
wij zijn deze maand ook begonnen voor onze 2e, ik denk dat ik afgelopen weekend mijn eisprong heb gehad, en we 'klussen' (bijzondere term, maar ik heb hem veel gelezen op dit forum) ons helemaal suf.
We vinden het erg spannend hoe het allemaal zal gaan. Van ons eerste kindje waren we in de eerste ronde al zwanger, maar ik weet dat het met een 2e allemaal anders kan gaan.
iedereen veel succes he.

groetjes,

Stanneke

Ha Dames,

Ik ben sinds 23 aug gestopt met de pil ben daarna 1x ongi geworden van de pil stopweek- en nu zit ik op dag 16 na die ongi...ben erg benieuwd!! Hoop dat ik snel aantik :D

Vind het wel een beetje raar dat als je bv bepaalde medicijnen slikt op de pil 1x vergeet ofzo je meteen zwanger zou kunnen raken, en nu wil je zwanger worden en dan kan het zeker 3 maanden duren voordat je vruchtbaar bent...

Hallo allemaal

Het is inderdaad oneerlijk dat bij 1 vergeten pil of en antbioticakuur zomaar zwanger kunt raken terwijl wanneer je het wilt je er maanden op kan wachten tot de pil uit je lichaam is.
Ik heb ook het idee dat ik er met de dag beroerder uit ga zien, puistjes, vette huid en haren en moe moe moe. Ook telkens die pijn in rechteronderbuik. Pijnlijke borsten heb ik altijd al dus dat ben ik wel gewend, ik heb erg gevoelig klierweefsel en dat schijnt alleen maar erger te worden bij een zwangerschap.
Als het goed is moet ik maandag of dinsdag ongesteld worden. Zie er wel tegenop.
Vraagje is iemand van jullie al begonnen met het slikken van foliumzuur? Het staat namelijk altijd op het doosje van de pil en toevallig had ik het er gisteren met mijn vriend over om het even bij de apotheek na te vragen.
Marjolein

Terug
Bovenaan