Wie is er ook begonnen??

wij zijn ook gestopt met de pil hoop dat het niet zo lang duurt maar afwachten groetjesveel succes allemaal

Hallo meiden,

Ik ben een meid van 28 en heb eind juli mijn spiraal eruit laten halen. Sinds toen had ik veel klachten. Met name erge hoofdpijn, moe, extra eetlust en een paar puistjes! Ik had ook erge pijnlijke borsten. Ik was op vakantie en ik dacht de hele tijd dat ik zwanger was. Je gaat op een gegeven moment vanalles denken.... Had ook last van een rommelige buik. Ik ben toen 8 aug. ongesteld geworden een klein beetje. Vervolgens ben ik 5 september heel heftig ongesteld geworden. Ik moet zeggen dat na de ongesteldheid van 5 september ik minder klachten heb. Minder hoofdpijn e.d. Ik was 5 september wel een paar dagen ziek van de ongesteldheid. Ik denk dat dit komt, omdat ik nu geen hormonen meer heb van de spiraal. En nu gaan we dus voor de 1e, wel spannend allemaal.

Groetjes

Ik heb inderdaad de indruk dat iedereen hier compleet gek wordt van de onzekerheid die je hebt nadat je van de pil e.d. af bent. Wat je lichaam toch allemaal met je doet! Niet te doen, hé! Ik vrees dat er niks anders opzit dan zo rustig mogelijk proberen te blijven en het uitzitten... En af en toe eens een testje er tegenaan smijten 'just in case' . Ik ben ook heel blij dat ik hier mijn spreekwoordelijke ei kwijt kan, anders zou mijn man ook gek van mij worden, denk ik!

halla remy ik denk eerlijk gezegd ook dat je zwanger ebnt. Twee vriendinnen van mij hadden ook heel erg het gevoel dat ze ongesteld moesten worden maar bleken zwanger te zijn. Zou echt super voor je zijn

Hallo allemaal

Ik ben 25 jaar en afgelopen vrijdag heb ik de laatste pil gehad.
zo spannend allemaal.  

hallo allemaal,

Sinds begin juli ben ik ook gestopt met de pil en ben gravitamon gaan slikken.(combipil).
Ik ben zeer onregelmatig ongi, echt irri dus loop regelmatig met maandverband in mijn broek, omdat ik soms het gevoel heb dat ik ongi moet worden.
het is nu bijna 4 weken geleden dat ik voor het laatst ongi ben geweest, maar vorige week heb ik bloed verloren en vandaag verlies ik alleen bloed tijdens het plassen. Ik wou gister een test kopen maar dat heeft niet veel zin denk ik helaas.
Meiden allemaal veel suc6 hoop dat iedereen gauw zwanger wordt,

liefs

Terug
Bovenaan