Wie is er ook begonnen??

Hallo,
met foliumzuur kan je het beste zo vroeg mogelijk beginnen. Zelf slik ook wat extra vitamine pillen erbij. Verder gezond eten en gezond leven, dat is altijd goed, zwanger of niet... Moet deze week denk ik og worden, maar weet mijn cyclus nog niet goed. Nog steeds last van veel plassen en een beetje moe. Maar dat zegt niks denk ik. Anderen al nieuws??

Hoi Allemaal!
Ik ben Remy 23 jaar en nu 6 weken gelukkig getrouwd. Ik mei ben ik gestopt met de pil. Leuke beslissing maar wat een gestress af en toe. Mn cyclus is tot vorige maand super regelmatig geweest maar nu flink van pad. Ik had 8 sept RodeDuivels moeten hebben maar deze nog niet gezien...
Heb sinds 4 september allemaal klachten van verschrikkelijke krampen tot pijnlijke tepels. Word er gek van ondertussen. Testen lijkt me niet logisch omdat ik van die echte menstratieklachten heb. Alleen ik vloei niet! Ik word gek van die onzekerheid. Hebben jullie dit ook wel eens gehad??
Wat een geklaag... Sorry dames!
Wens iedereen iedergeval sterkte en geluk!
Liefs Remy

hallo,
welke vitaminen slikken jullie erbij naast foliumzuur?
an78 zou je al zo snel naar de huisarts gaan? ik heb een vriendin die het na 6 weken pas was. heel onregelmatig. balen he, sommige zijn al zwanger als ze 1 keer de pil zijn vergeten. je slikt het trouw 12 jaar elke dag en als  je dan zwanger wil worden...... ben al gestopt met roken. we wachten maar af. sterkte allemaal.
X bianca

Hallokes,

wij zijn nu ook een maand met de pil gestopt. Normaal gezien worden de duiveltjes morgen verwacht. Ben eens benieuwd of ze gaan aankloppen of onze deur stilletjes voorbijlopen...Ik ben ook meteen na mijn pil begonnen met het slikken van foliumzuur. Het frustrerende is dat het bij de vier vriendinnen die reeds zwanger geworden zijn in mijn omgeving het van ronde 1 al prijs was. Dat schept natuurlijk wel hooggespannen verwachtingen! Maar ja, er zit niks anders op dan wachten en vingers gekruist houden!
XXX Caro

Hoi Allemaal,

Nog niet ongi. Maar bianca ik wacht denk ik ook toch maar langer voor dat ik naar de huisarts ga. Alleen door die onzekerheid zou ik gaan. Ik gebruik Fem natal van  davitamon. Daar zit gelijk foliumzuur in en de vitamines die je nodig hebt.
Ik heb deze tip gehad van mijn oude buurvrouw die bij een drogistrij heeft gewerkt. Die nu haar eigen schoonheids salon heeft. Het is niet goed koop maar je hebt wel alles in 1 tablet. Het is wel fijn dat je via deze manier kan praten/lezen wat je kan doen etc.
Het is toch spannend voor ons allemaal.

Groetjes An78

Hey Remy,

Weet je zeker dat je niet een test gaat doen? Volgens mij kunnen jou klachten ook betekenen dat je zwanger bent, zeker  als je eerst regelmatig was en nu een week overtijd. Als ik jou was zou ik volgende week toch een testje doen.

Hoi Plien34,

Lief dat je gereageerd hebt op me. Ik heb vandaag de op internet bestelde testen binnengekregen. Ik wil ook heel graag testen maar die teleurstelling vind ik soms minder erg dan onzekerheid. Snap je. Maar ik ga denk ik dit weekend testen samen met mn mannetje. Moet alleen het hele weekend werken. Weet dus niet zo goed wanneer. Maandag ook nog eens nachtdienst... Misschien maandagochtend.
 Als ik het zo lang uithoud.
Ik heb nog steeds last van pijnlijke krampen. En mn bh uitdoen is een ramp...
Maar goed jullie horen het snel.

Kus Remy

Hoi Remy,

Ik weet hoe spannend het is,  1x heb ik een test gedaan toen we nog niet bezig waren zwanger te worden (was een paar x de pil vergeten en niet ongi geworden). Ik hoopte toen wel dat ik zwanger was en was teleurgesteld toen dat niet zo bleek te zijn. Ben toen met de pil gestopt (ook in mei) en sindsdien nog niet overtijd geweest. Misschien hebben we deze ronde meer geluk en is het raak, maar we moeten nog zeker 2 weken wachten voordat wij eventueel kunnen gaan testen.

Ik zal voor jullie duimen

Terug
Bovenaan