Wie is er ook begonnen??

Hallo meiden in hetzelfde schuitje,
Inderdaad de ongesteldheid heeft doorgezet. Gister hardstikke misselijk en beroerd. Had ik voordat ik aan de pil was ook altijd al. Ben nu weer vrolijk en ga dit weekend leuke dingen doen. Op naar ronde 2.
Liefs Ronel

Hoi Allemaal,

Hoe is het met jullie?

Heb mijn nichtje gesproken die ook bezig is allen nu voor de 2de. Zij had bij de 1e blaasonsteking (in het begin van de zwangerschap) ze wist nog niet dat ze zwanger was. Ze was toen ook over tijd maar had wel al medicijnen voor de blaasonsteking.
Nu zegt zei misschien is je test negatief omdat je blaasonsteking hebt ik legde uit wat ik voelde enzo. Ik oet wel zeggen moet vaak naar de wc en sinds 2 dagen is het licht branderig. Zal ik dan naar ha gaan om te laten checken op blaasonsteking?
Wie weet daardoor niet ongi ofzo?
Ben dus nog niet ongi.

Groetjes en liefs An78

Hoi!

Wij zijn sinds begin juni ook gestopt met de pil. Bij mij duurde het ongeveer 6 weken voordat ik ongesteld werd. In die weken had ik eigenlijk nauwelijks last van puistjes maar daarna is het echt hopeloos geworden... Ik heb ook echt het gevoel dat iedereen het ziet.

Mn eerste cyclus was netjes 27 dagen, ik werd toen niet echt ongesteld, het was meer bruinig bloed. Ik heb dit maar gewoon als ongesteld meegerekend maar helemaal zeker weten doe ik dat ook niet. Zit nu al op 32 dagen en nog steeds niks. Eergisteren getest maar negatief.

Maar als ik jullie verhalen ook lees schijnt je lichaam je nogal voor de gek te houden.
Maar het is wel moeilijk om dat te geloven en maar gewoon af te wachten, hebben jullie dat ook?

Inderdaad fijn dat er zo'n forum is, kun je het tenminste delen met anderen!

Groetjes

hoihoi

Als het goed is moet ik maandag of dinsdag ongesteld worden. Ben nu misselijk in mijn maag en heb van die kriebels telkens. Had er met werken erg last van. Ben ook snel geirriteerd. Ik zou vast wel niet bij de eerste poging meteen zwanger zijn dus ga ik er maar van uit dat ook mijn lichaam me voor de gek houdt. Toch is het vervelend je weet nooit waar je aan toe bent en wanneer je ongesteld wordt (met de pil wist ik het precies)

Groetjes Marjolein

Hallo Allemaal,

Ik ben bijna 3 maanden geleden met het slikken van de pil, ook gelijk begonnen aan foliumzuur want je weet maar nooit
Ik ben tot nu toe nog niet ongi geweest, wel veel last van puistjes.
Van mij mag de ongesteldheid nu wel komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent..

Groetjes..

hoi allemaal

ook ik heb de hele tijd de kriebels... ik moet (als het goed is)
a.s woensdag ongesteld worden..? wat verandert er een hoop in je lichaam,
an78 ga je naar de huisarts?  het zou idd wel een blaasontsteking kunnen zijn.
heb ik ook een keer gehad het branderige gevoel en vaak naar w.c moeten.
en toen was het idd een blaas onsteking.

groetjes bianca

Hoi Dames,

In maart ben ik gestopt met de pil. En heb een cyclus van 30 dagen.
Ik wil niet lullig zijn maar je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. Heb elke maand al gehad dat ik dacht zwanger te zijn. Heb nu besloten niet zovaak meer op het forum te komen. Maar kon het niet laten om toch nog ff voor dat ik op vakantie ga nog ff te kijken. Ik hoop iedereen van harte snel zwanger te zijn. En hoop dat het bij mij nu ook eens raak is (mag van mij wel ) 19 sep NOD dus af wachten maar weer!!!

Heel veel suc6 allemaal.

Dikke kus bontrie

Hai meiden,
Heerlijk om  jullie te kunnen praten. Want mijn vriend word anders helemaal gek van me!
Ik zit pas in de 1e ronde. Ik denk ook weleens iets te voelen in mijn buik maar mss is het de spanning. Had wel zo'n 9 dagen na mijn ongi een klein vlekje  bruine afscheiding. Ik hoop het niet maar het zal allemaal wel bij het ontpillen horen, hoewel ik niet precies weet wat daar allemaal bij komt kijken. Zijn er meiden die daar last van hebben (gehad)?

Ik ben nadat ik gestopt ben met de pil gelijk begonnen met foliumzuur. Eigenlijk zou je dan nog moeten wachten tot je een keer je eerste natuurlijke ongi hebt gehad, maar ik had al op mijn vriend gewacht en was zo blij dat ie toestemde dat die maand er niet meer bijkon. Stel dat het de 1e keer niet gelijk raak is baal ik helemaal van die maand extra. Tis toch wat eigenlijk, wat is nou een maandje langer wachten eigenlijk... maar ik kan het niet!!

Ronel76: goed dat je zo'n instelling hebt kan het waarschijnlijk alleen maar positief uitpakken maar mijn vriendin slikte 13 jaar de pil, de ha zei dat ze wel kon rekenen op een jaar, gelijk de eerste maand raak! Zo zie je maar weer...

Groetjesss Deb

Terug
Bovenaan