Hai meiden,
Heerlijk om jullie te kunnen praten. Want mijn vriend word anders helemaal gek van me!
Ik zit pas in de 1e ronde. Ik denk ook weleens iets te voelen in mijn buik maar mss is het de spanning. Had wel zo'n 9 dagen na mijn ongi een klein vlekje bruine afscheiding. Ik hoop het niet maar het zal allemaal wel bij het ontpillen horen, hoewel ik niet precies weet wat daar allemaal bij komt kijken. Zijn er meiden die daar last van hebben (gehad)?
Ik ben nadat ik gestopt ben met de pil gelijk begonnen met foliumzuur. Eigenlijk zou je dan nog moeten wachten tot je een keer je eerste natuurlijke ongi hebt gehad, maar ik had al op mijn vriend gewacht en was zo blij dat ie toestemde dat die maand er niet meer bijkon. Stel dat het de 1e keer niet gelijk raak is baal ik helemaal van die maand extra. Tis toch wat eigenlijk, wat is nou een maandje langer wachten eigenlijk... maar ik kan het niet!!
Ronel76: goed dat je zo'n instelling hebt kan het waarschijnlijk alleen maar positief uitpakken maar mijn vriendin slikte 13 jaar de pil, de ha zei dat ze wel kon rekenen op een jaar, gelijk de eerste maand raak! Zo zie je maar weer...
Groetjesss Deb