Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Stiekemmeelezen ik durf niet teveel hoop te hebben maar het zou zomaar kunnen. Heb sinds die ene keer vanmorgen niks meer afgeveegd. Afscheiding is waterig doorzichtig. Opgeblazen gevoel en steken boven in me buik. Heb ook een ovu test gedaan en die is net iets lichter als het andere streepje dus behoorlijk positief en ik weet dat me eisprong geweest is (had 4 en 5 okt me piek) het zou kunnen. Temp ook nog hoog.
Nu morgen afwachten of temp nog hoog is, zo ja nog een x testen daarna doe ik het om de 48 uur zolang de menstruatie uit blijft. 
 
De tesjes van vandaag vond ik lastiv op de foto te krijgen zijn echt heel licht. Testen met action heb ik nooit een indroogstreep gehad was altijd blanco zelfs na uren of dagen dus opzich wel een goed gevoel maar ben pas happy als het duidelijk is
 
Feyre, wat spannend! Ik zie op die testen overigens weinig maar weet dat een hoop wegvalt zodra je er een foto van maakt (zeker met de telefoon).. Morgen nog maar een keer testen? Ik hoop het zo voor je! 
Hier begint het grote wachten. Volgens de app gister m'n eisprong maar had het vermoeden dat ie al eerder was (adhv slijm). Moet ik nu rekening houden met een vroegere NOD ook dan? #obsessed hahaha
 
Feyre al weer even terug dat ik hier gereageerd heb maar heb een stukje terug gelezen en zie dat het voor jou nu wel heel spannend is. Zie op die eerste action test denk ik wel een licht streepje alleen op die andere 3 niets. Ovulatietest bij zwangerschap vind ik onbetrouwbaar maar die eerste test lijkt me gewoon dat je zwanger bent! Als die eergisteren zo licht was moet die vandaag wel echt al stuk duidelijker zijn dus anders voor de zekerheid nog een testje wagen. Hoop op goed nieuws! 
 
Terug
Bovenaan