wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hoi Hoi Dames,

FF een berichtje van de camping we hebben een weekje internet hier hihi het zij wel een trage verbinding maar ik kan in ieder geval mee lezen nu. JOEPIE.

Het is heel herkenbaar dat er niet tegen kunnen dat anderen wel zwanger worden of zijn en dat je daar moeite mee hebt.
Ik heb het ook zeker wel gehad en nog soms wel eens dat ik gewoon jank omdat het voor een ander wel weg gelegd is en voor ons niet.
Een vriendin van van mij is een poosje terug bevallen van de derde terwijl de eerste jonger jonger is als Daan   en dat doet dan wel pijn echt pijn.
Maar ik hou de hoop dat het voor ond toch dit jaar weggelegd zal zijn.
Hopen mag toch?
Ik ben wel zeer benieuwd wat de gyn woesdag te melden heeft en deze keer leef ik eigenlijk echt naar de afspraak toe.

Vanavond lekker uit eten met mijn collega's heb er wel zin in nu mag ik lekker alles nog eten hihi. Geen wijn voor mij want ik moet vanavond laat nog terug rijden naar de camping dat is dan wat minder maar ja.
Gisteren ook een feestje gehad ter ere van het 50 jarig huwlijk van mijn opa en oma was ook weer erg gezellig en Dan was toch echt de entertainer van het stel erg leuk om te zien. Nu was hij ook het enige kind, op ons neefje van bijna 3 maand na dan.
Maar ja zo'n klein mannetje is nog geen entertainer natuurlijk maar wel erg vertederend. Ik heb dan ook heerlijk met hem geknuffeld en gekeuveld.

Maar ik zal zo eens even een beetje opruimen en schoonmaken in de caravan, zo gebeurd natuurlijk wel heerlijk hoor ipv een heel huis bijhouden.

Ik lees van de week zeker mee of ik veel zal reageren weet ik niet ligt er aan hoe goed de verbinding is ik doe er namelijk alleen al een kwartier over om op de pagina te komen hahaha.

Liefs Saskia

Hoi Meiden

Amber: ik ben dus na een speoling zwanger geworden maar toen hebben ze niks gevonden bij me eileiders alles was oke.Maar het was wel apart dat ik erna zwanger was geworden. En dus hoop iki dat het dit keer ook gaat helpen misschien gaat em eicel dan sneller glijden naar beneneden????? En een speoling is het zelfde volgens mij alleen is het bij mij met een kijkoperatie gedaan en dus onder algehele narcose. Dit wou ik want ik hoorde dat via veel pijn doet??? maar de gyn die ik nu heb viel dat ws nu wel doen een buikfoto omdat ik de vorige keer goed ziek ben geweest van de narcose en de operatie. Ze hadden een ader in me buikgeraakt dus een fikse bloeduitstrorting van me navel tot schaamstreek. Maarja we wachten maar af de 18e mei horen we meer.

En ik las net over dat het K is om andere zwanger te zien enz, ik kan dat helemaal begrijpen heb dat nu ook wel weer, maar 2jr geleden helemaal. Een vriendin had er al 1 en wou ook voor een tweede(geen werk zij en hij ook niet, en de eerdste niet een makkelijk kind enz) en wij al een tijdje bezig en ja hoor zij was binnen 2mnd zwanger en dat dan ook heel lackoniek tegen me vertellen voordat we sinterklaas feest moesten vieren op het werk. NOu ik storte dat moment helemaal in gelukkig had ik 2 andere collega's bij me di me opvingen en haard e waarheid vertelde.
Nu ook heeft me buurvrouw net een baby gehad. terwijk hun huis nog niet af is qua opknappen enz. En ze was ook binnen 2mnd zwanger dan denk ik wel eens waarom mogen die mensen het wel zo krijgen terwijl wij alles al in huis hebben en afhebben en dat maar moeten afwachten enallerlei testen moeten ondergaan enz.
Ik weet dat je eigenlijk zo niet mag denken maar toch het doet gewoon PIJN.

Ik wens  iedereen weer heel veel strekte, ik wordt als het tegen zit een deze dgn ongesteld hoop van niet maarja die hoop wordt elke maand minder. ga er al vanuit dat het gewoon zo is.

dank voor jullie steun enz

hai lieve meiden,

ik herken jullie verhalen zo! was ook redelijk opgewerkt ivm MM, zo van dan zal het wel vorderen, maar zit nu richting m'n NOD en voel me heel kut! Mede omdat ik nu voel wat ik altijd voel als ik ongie ga worden. Ben heel erg opstandig naar iedereen (best erg) en heb niet zoveel puf, laat staan werk! Ik ben het wachten zo ontzettend zat! en ja de rest van de wereld lijkt gewoon door te gaan!! er zijn al een paar zwangeren om me heen!! ondanks dat het ontzettend leuk is, voel ik me toch heel boos!! Hoop dat het gevoel snel stopt, want daar heeft niemand wat aan!!

gelukkig hebben we afleiding hier en kunnen we lekker van ons afpraten (typen) best gek eigenlijk tegen "vreemden", maar misschien is dat ook wel het makkelijke...zeker nu er niemand meer in mijn omgeving kindloos is....

Wenser je hebt er in ieder geval lekker van genoten en tja neem lekker dat wijntje, doe ik ook hoor, wel met mate, maar ik kijk daar niet meer zo naar!

meiden fijne avond nog

xx

@dikidik,

weet wat je bedoelt hoor, ergens kun je het gewoon niet hebben van mensen die het er ff bij doen!! vind het ook rot dat ik zo denk, maar laatst zei iemand een ander heeft weer ander leed en dat klopt natuurlijk ook, een ander moet bijvoorbeeld weer z'n ouders missen (noem maar wat) zo relativeer ik de boel voor mijzelf....al valt dat niet altijd mee!

ik zit net als jij op het wachtbankje en heb sterk het vermoeden dat de ongie eraan komt, zere borsen , hoofdpijn, kortom alle dingetjes die elke voel voor de ongie...daar ben ik nu dus extra chagie om hahaha...maar ja we richten ons maar op de andere leuke dingen van het leven...

vanaf donderdag lekker vrij, dus genieten van alle feestjes, drankjes etc....

dikke kus

Ben echt blij da tik niet de enige ben met die gevoelens, ben ook vaak boos en echt neit op die zwangeren, maar meer op mezelf waarom het nog niet gelukt is, maar dat reken je eignelijk op de zwangeren af, dat is niet eerlijk, zij kunnen er ook neits aan doen, zij willen ook het liefst zo snel mogelijk zwanger zijn, maar stiekem gun je het niemand alleen jezelf zeker omdat je allang bezig bent.
We kunnen alleen maar wachten wachten en nog eens wachten, maar dat wachten word ik een beetje beu.

We zien het allemaal wel.

Probeer zoveel mogelijk de zwangeren te ontzien, wat niet altijd lukt.

Fijne avond, fijn dat ik mn hart kan luchten bij jullie. En dat jullie hetzelfde voelen.
Gr Amber07

hallo wenser dat is ook tevallig dat wij de zelfde dag maar het ziekenhuis moeten voor het bloed prikken hahaha ik weet niet precies waneer min nod dag is ik ben de laatste tijd heel erg onregelmatig bah!maar al ik een cyclus aan houd van 28 is mijn nod 5mei maar vorige keer was ik al naa 24 dag ongi en heb gisteren een beetje bruine afscheiding gehad maar vandaag weer niks! ik vermoed zelf dat ik 30 april weer ong wordt voel mij een beetje opgezwollen hahaha  groetjes tot ziens springkikkertje

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
dag 12 nwe cyclus

Amber07
30
16
20mei?
29april baarmoederfoto

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei
11 mei

Wenser
30
15
6 mei
29 April bloedprikken

Isolde        

Saskia

27

29

14

heel veel

17 mei

9mei
24 april

29april  

Hoi allemaal, heb even geen tijd om te reageren (eind vd week weer), maar ben vandaag bij de gyn geweest. Eiblaasje is nu 15x17, iets gegroeid. Gaat niet zo snel, heb clomid voorgeschreven gekregen voor de komende cyclus. Maar goed, eerst ongesteld worden.... De gyn schatte in dat ik nu ong een cyclus van 35 a 40 dagen zal hebben dus nod 18 mei klopt wel ongeveer.
Nu maar hopen dat ik wel gewoon ongi wordt (of zwanger zonder hulp) en dat het niet weer 50 of 60 dagen duurt....

groetjes Shanna

Morgen hebben we met 3en een afspraak bij gyn, hoop dat we alledrie goed nieuws hebben en een stapje dichterbij zijn.

Her regent jakkes, en wilde nog wel buiten een wandeling maken en wat dingetjes doen buiten.

Spreek jullie snel weer.

Gr Amber07

Terug
Bovenaan