wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

@sassie fijne vakantie week, ik hopo dat jullie mooi weer hebben geniet ervan.

Hier gaat alles weer zn gangetje ong zet nu gelukkig wel na 2 dgn goed door sneller als normaal, ik heb gisteren gyn gebeld en moet woensdag dat is dag 8 zon baarmoederfoto laten maken, mijn gyn was met vak dus krijg nu een adnere wel een vrouwelijk, ik heb veel aan jullie verhalen gehad en ben er nu geruster op.
Bedankt voor jullie steun en medeleven en nu zeg ik vol goede moed, ajajja hoe kan het nog na ruim een jaar, op naar de volgende ronde.
Het weer werkt wel een beetje mee gelukkig, heb lekker in de zon een boek gelezen.
Was een superboek.

tot spreeks en dan mail ik iedereen weer effe een keertje, heb nu maar 1 venster openstaan en kan alleen maar herinneren dat sassie wegging. Wel lastig dat je dat tussendoor niet kan terugkijken.

Fijne avond iedereen en geniet nog van de zon.

Gr Amber07

hey meiden,

hoe is het allemaal?

@amber, zag dat je ongie ben geworden, echt balen zeg! maar gelukkig wel op tijd! op naar de volgende stap, misschien dat het daarna wel raak mag zijn...

@sassie hele fijne vakantie, geniet er lekker van!!

ik zit op het wachtbankje, dag 28 vandaag! maar ja het kan best in de 40 worden, net zoals laatst! ben heel benieuwd, ga er eigenlijk al niet meer vanuit! en richt me op het onderzoek!

er zijn heel wat berichtjes bijgekomen zag ik, op een rustig moment ga ik wat meer reageren op de rest, maar moet nog ff goed teruglezen!!

nu lekker genieten van het mooie weer! heerlijke tijd...

fijn weekend allemaal

xx

hoi allemaal,

wij hadden vandaag onze intake in bij de gyn. volgens mij is dat een heel standaard gesprek. ze wilde alles weten over mijn cyclus en ziektes in de familie. ook heeft de gynaecoloog een uitstrijkje genomen en mijn baarmoeder/ eierstokken bekeken. er was al een eitje aan het rijpen (gelukkig). en de ballen van mijn man heeft ze ook bekeken/ gevoelt (hadden we niet verwacht en was eigenlijk wel grappig). wel heel fijn dat er ook naar hem gekeken wordt, hij heeft ook gelijk sperma ingeleverd. omdat ik vrij aan het begin van mijn cyclus zit gaan ze deze gelijk in de gaten houden. ik moet maandag weer terug voor een inwendige echo. en daarna dan de rest van de dingen die ze willen controleren deze cycles. na de laatste bloedafname krijgen we na drie weken een evaluatiegesprek waarin we alle uitslagen krijgen. nog spannend allemaal dus. ze doen hier trouwens geen samenlevingstest. de gyn gaf aan dat het vaak vele stress opleverde en ze de resultaten eigenlijk nooit gebruikten... het is in het vruchtbaarheidscentrum van het radboudt dus het zal wel goed zijn. heb er iig een goed gevoel over.

@sassie, fijne vakantie. geniet ervan en hopelijk houdt het mooie weer nog even aan!
@polleke, veel sterkte de komende dagen. altijd weer spannend zo op het einde...

groetjes isolde

quote: isolde81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2009 22:49:23'));

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
24 april

Amber07
30
16
20mei?
29april baarmoederfoto

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei
11 mei

Wenser
30
15
6 mei
29 April bloedprikken

Isolde        
27
14

17 mei
24 april  Saskia                             29                     heelveel       9 mei?                     29 april

quote: amber07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2009 19:45:06'));

quote: isolde81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2009 22:49:23'));

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
24 april

Amber07
30
16
20mei?
29april baarmoederfoto

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei
11 mei

Wenser
30
15
6 mei
29 April bloedprikken

Isolde        

Saskia

27

29

14

heel veel

17 mei

9mei
24 april

29april  Zo nu is het goed bijgewerkt dan kunnen we het weer bijhouden misschien idee telkens erbij te zetten??? gr Amber07

Fijn weekend allemaal

quote: amber07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2009 19:49:10'));

Naam                              
Leeftijd  
Ronde        
Datum NOD
Afspraak gyn

Shanna
27
7
18 mei
27  april

Amber07
30
16
20mei?
29april baarmoederfoto

Polleke1979
30
8
24 april

Triesje81
27
2
20 april
26 mei

Bambam        
36
16
4 mei
11 mei

Wenser
30
15
6 mei
29 April bloedprikken

Isolde        

Saskia

27

29

14

heel veel

17 mei

9mei
24 april

29april  Zo nu is het goed bijgewerkt dan kunnen we het weer bijhouden misschien idee telkens erbij te zetten??? gr Amber07

Fijn weekend allemaal

Hallo allemaal,

Heb het schemaatje weer aangepast. Vandaag weer controle, dag 15 cylcus. M'n eitje was 13 bij 15 mm, dus nog klein, maar wel groei. Maandag weer langs op controle. Als het eitje nog groeit, wachten we af tot ong dag 20, als hij dan niet groot genoeg is ga ik weer aan de provera om te menstrueren en daarna aan de clomid. Er zit schot in de zaak!!

@ Wenser, balen dat de samenlevingstest niet zo heel goed was. Maar het zaad bewoog nog wel, dus toch wat positiefs!! Het is gewoon balen dat we al zolang bezig zijn en dan weer op een volgende cyclus moeten wachten als we wat nieuws moeten proberen.
Het is voor mij ook een dilemma (geweest) hoor, vertellen of niet vertellen en dan aan wie. Ik heb het aan een paar mensen verteld en het doet me goed het ook uit te kunnen spreken. Intypen is ook al een opluchting. Mijn man heeft het veel minder, hij vindt het voldoende om het met mij te overleggen.
En dan de wijn... ik heb ook al veel verbaasde blikken gehad. En smoesjes werken op den duur niet meer. Lastig hoor! Ik hoop dat je er snel uit bent wat je gaat doen. Lekker aan je ouders vertellen dan kun je je hart luchten.

@ bambam, leuk dat je meekletst. Fijn dat alles bij jou goed is, maar het zaad dus wat minder... Nog even geduld dus, maar het is zomaar 11 mei!

@ Amber, vervelend dat je ongi geworden bent, maar  je kunt nu wel weer verder voor onderzoeken. had je natuurlijk liever niet gehad

@ Isolde, wat fijn dat je nog aan het begin van je cycus zit en ze de groei meteen in de gaten kunnen houden. Ik moet ook maandag weer.
Wel heel prettig dat jullie meteen sperma konden inleveren. Dat wordt bij ons pas later.

Fijn weekend allemaal!

Hoi Meiden,

Ik ben gister eindelijk na 9 maanden uit me zelf ongi geworden  wat ben ik blij zeg.
Maar ik werd het gister tegen 6 uur, was alleen 2 uur daarvoor ben ik bij de HA geweest om een afspraak te maken bij de gyn. Is toch ook wat dat allemaal op 1 dag.

Vandaag werd ik dus gebeld dat ik zelf een afspraak mag maken met de gyn.
Maar moet ik dat nu ook doen nu ik ongi ben geworden. Ik weet het even niet meer? Heeft 1 van jullie hier misschien ideen over of heeft het zelf ervaren???
Wie kan mij helpen,

Liefs Hoopvool

Terug
Bovenaan