wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hoi Meiden

wenser ja ik ben al weer over me dip heen maar het doet gewoon zo pijn en ahelemaal als je het neit vertwacht en dan ook al die opmerkingen.
en dat ego zijn mag van mij, ik wil het ook wel eens zijn maar durf het dan niet maar ik heb steeds meer het gevoel dat het op deze ssite wel mag gelukkig.

Ik heb het wkd niet veel gedaan, zaterdag verjaardag van een vriendin daarna ging Yrsa slapen en toen wat boodschappen gedaan. ZOndag een ontbijtje op tafel gemaakt voor vaders en smiddags naar OKB dat is een speeltuintje hier in ALkmaar en daar betaal je allen voor de kits 2euro en leuk dat het is. Daarna eventjes bij mijn ouders langs geweest en toen was het wkd alweer voorbij.

Vandaag met yrsa van 12.20 t/m 15.50 in zh gezeten ivm met onderzoeken van der nieren. Ze heeft nm afgelopen januarie een nierbekkenontsteking gehad, wat eigenlijk niet hoort op deze leeftijd. Moest een infuusje en contrastvloeistof krijgen, en dit was dus Au en vechten er tegen.NU horen we pas vlgw maandag telf wat de uitslagen zijn dus weer spannend.

Morgenochtend breng ik haar naar kinderdagverblijf en dan kan ik huis weer eventjes een deel doorwerken en dan smiddags zelf naar school(cursus herintreders voor vpk). Laaste les vlgw examen, dus ook weer spannend maar ik heb waar ik 8 dgn stage heb gelopen een baan aangeboden gekregen dus dat is weer iets positief eindelijk na een jr met stress tehebben gelopen. Ben nm met ruzie bij me ouwe baas weg gegaan, alles wel met advocaat geregeld dus krijg nu gelukkig wel nog betaald.

wenser ik weet niet of ik er nog op kom voor donderdag maar alvast heel veel sterkte met je HSG, komt allemaal wel goed.

Saskia, gelukkig dat je al weer wat beter en positiever bent en dat ook naar ons uitstraalt. Jeetje wat een lekker leefdtijd is je zoontje echt een banjer dus. Ja wel al wat meer vrijheid dan ik heb met yrsa van 2jr.

Nou dit was het weer

dikke kus en tot gauw natasja

Hoi dikkidik,

Jeetje wat zielig voor je kleintje, een nierbekken ontsteking. Voordat je daar achter was duurde wel even zeker? Nou ik hoop op een goede uitslag voor jou, ik denk dat die wachtdagen nog langer duren dan onze wachtdagen, als het om je kindje gaat.

Goed dat je aan het herintreden bent zeg. Is het moeilijk? Hoe lang ben je er uit geweest dan? Vind je het wel weer leuk? Ik vind het knap hoor werkende moeders. Ik hoop er ooit ook zelf één te worden, dan wel iets minder gaan werken natuurlijk  ;-)

groetjes
Wenser

Zooooo we verdwenen bijna van de radar, even naar boven halen maar weer ;-0

Heey meiden,

Vandaag was mijn verjaardag werd 21 jaar, hihi, ik moest kramen vandaag, en het gezin had een grote bos rozen voor me echt zo lief.

Nu wel even beetje depri. Ben zo bang dat het deze maand weer niet raak zal zijn. Ben er misschien ook wel te veel mee bezig.

xxx angel

Angeldream, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zou het wel moeilijk vinden hoor, kraamverzorgster zijn. Ik kan nu al nauwelijks naar baby's kijken.

Wanneer is je NOD? Spannend hoor, je hebt je hoop er natuurlijk op gezet nu met die hormonen. Sterkte met wachten en ik duim natuurlijk voor je (voor jullie allemaal meiden).

Even bijgewerkt, morgen mijn HSG en dat stond er nog niet op.

Groetjes
Wenser

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

17

ong 20juni

11 juni gyn

Polleke1979
29
10
8 juli

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

18

14 juli
hsg op 24 juni

Springkikkertje
30
20
17 juni
25 juni

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

Lien9

27

29

35

26

29

14

heel veel

17

16

13

17 mei

9mei

ongv 17 juni

22mei ZWANGER

28 juni
17juni

29april

10 juli

25mei

Oh ja:
Ik heb het gisteren eindelijk tegen mijn moeder verteld. Over de telefoon helaas, maar ik wilde het nu toch voor donderdag wel laten weten. En we hebben het al een paar keer geprobeerd, maarhet goede moment was er niet. Afgelopen weekend lukte het niet omdat ze voor vaderdag een heel huis vol gezellige visite hadden, dan kom je ook niet met dit nieuws. Ze reageerde heel relaxed en was overtuigd van het feit dat ik heus nog wel zwanger wordt. Ze hadden al wel eens over kleinkinderen  na gedacht, maar hadden zoiets van ze kiezen zelf hun tijd wel. Itt mijn schoonouders, die nog wel eens informeren of er al kleinkinderen in de maak zijn (pfffff). Mijn schoonvader hebben we het afdgelopen zondag verteld toen we daar op vaderdagvisite waren. Nu mijn schoonmoeder nog en dan weten ze het allemaal.

Geeft ook wel weer wat lucht en ruimte. Ik kwam iig. vrolijker uit het gesprek dan dat ik er in ging (zwnuwachtig joh).

groetjes,

Wenser

Hey wenser,

Het lucht vast op dat de ouders het nnu weten. En het juiste moment vinden is altijd lastig idd. Bij ons weet iedereen het inmiddels wij hebben vanaf het begin aan gezegd komt het ter sprake dan vertellen we het en anders niet.
Nu is het zo dat eigenlijk iedereen ook wel al op de hoogte was van onze wens voor een 2e.
En nu is het zo dat echte out siders het ook weten ik hou vanaf vorige week een blog bij op hyves of in ieder geval heb het nu van mij af geschreven, en ga straks echt bloggen als we er echt in zitten. Zo blijft iedereen op de hoogte en hoef ik niet iedereen persoonlijk te woord te staan. Want ik heb wle gemerkt de afgelopen tijd 5 x op een dag je verhaal doen is te doen maar vaker is soms niet leuk.
En iedereen bedoeld het heel lief, maar het kan soms net even teveel zijn.

Vanmorgen heb ik de inloop/werpkast leeggetrokken en behang getrokken dat gedeelte gaan we bij Daan zijn kamer aan trekken. Ik moet zeggen dat het mij tot nu toe mee gevallen is behang van dat gedeelte wil er makkelijk af, maar nu moet Daan zijn kamer ook nog leeg en kaal. ER is geen haast bij hoor maar eigenlijk stiekem ook wel hahaha. Vanmiddag de laatste restjes er nog even af en dan hoop ik morgen ook nog een hele ruk te kunnen doen en na het weekend misschien wel al kozijnen schilderen en behangen?
Ander vloertje erin hij heft nu nog tapijt en we hebben al een laminaat vloer in de schuur liggen.
Via marktplaats heb ik een hoogslaper op de kop getikt en die gaan we vanavond ophalen, maar daar zit nog geen trap bij die willen we laten maken door een neef.
Dus we   zetten het bed pas na de vakantie inelkaar als verassing voor Daan.
Dan kan hij straks mooi hutten bouwen onder zijn bed.

Nou ik even wat behang in vuilniszakken doen en dan is het alweer tijd om Dana van school te halen.

Liefs Saskia

Hallo meiden,
Ik ben nieuw op dit forum.
Wij zijn nu ook al meer dan een jaar bezig met zwanger worden van een tweede kindje.
Ik snap er gewoon helemaal niks meer van, bij de eerste was ik binnen twee maanden zwanger.
Ik loop al bij een gynaecoloog omdat ik in december een cyclus had van 50 dagen, ben nu drie keer geweest.
Bij de tweede keer weer zo'n inwendig echo en toen bleek dat m'n ei op springen stond dus we hebben toen gewoon goed getimed dat kan niet anders en toch helemaal niks en dat heb ik nu al een paar keer mee gemaakt.
Voor zo ver de gynaecoloog kon zien is alles goed, maar hoe kan dit dan? Ik word er zo verdrietig van en ik ben er zo enorm mee bezig dat is het vervelenste.
Dat komt omdat ik zo graag een broertje of zusje wil voor m'n zoontje en voor mijn gevoel vaal ik nu omdat het leeftijdsverschil steeds groter gaat worden.
Fijn om dit te delen omdat ik er verder weinig over praat anders ben ik bang dat iedereen er naar gaat vragen in mijn omgeving (wat nu al gebeurd: van waar blijft de tweede?).
Bekend bij iemand? Dan hoor ik jullie graag.
Gr. Deetje

Terug
Bovenaan