Hallo Sil,
Het lijkt me inderdaad behoorlijk confronterend om een
boek te schrijven over een moeilijke tijd uit je leven. En ook wel spannend omdat je je
gevoelens en emoties voor iedereen zichtbaar maakt. Ik vind dat dus heel knap!
Ik denk ook echt dat veel moeders er wat aan hebben. Zelfs al hebben ze niet dezelfde problemen. Ik merk ook dat moeders moeten genieten van het moederschap.
En het lijkt inderdaad wel alsof iedereen dat ook doet. Maar ik weet zeker dat
er best veel moeders zijn die niet alleen maar (of zelfs helemaal niet) genieten van hun
baby omdat het soms ook heel zwaar en onzeker is. (of die depressief of angstig e.d. zijn).
Mijn kinderen zijn 5 en 1,5. Twee meiden. Daar geniet ik super veel van!
Wat leuk dat we even oud zijn. Deze zwangerschap was ook niet helemaal gepland
eigenlijk maar wel heel welkom hoor.
Komen er bij jullie niet meer kindern omdat je denkt dat je dan weer depressief zou (kunnen) worden? Dat lijkt me heel moeilijk te accepteren als je nog wel graag zou willen.
liefs Daan
Het lijkt me inderdaad behoorlijk confronterend om een
boek te schrijven over een moeilijke tijd uit je leven. En ook wel spannend omdat je je
gevoelens en emoties voor iedereen zichtbaar maakt. Ik vind dat dus heel knap!
Ik denk ook echt dat veel moeders er wat aan hebben. Zelfs al hebben ze niet dezelfde problemen. Ik merk ook dat moeders moeten genieten van het moederschap.
En het lijkt inderdaad wel alsof iedereen dat ook doet. Maar ik weet zeker dat
er best veel moeders zijn die niet alleen maar (of zelfs helemaal niet) genieten van hun
baby omdat het soms ook heel zwaar en onzeker is. (of die depressief of angstig e.d. zijn).
Mijn kinderen zijn 5 en 1,5. Twee meiden. Daar geniet ik super veel van!
Wat leuk dat we even oud zijn. Deze zwangerschap was ook niet helemaal gepland
eigenlijk maar wel heel welkom hoor.
Komen er bij jullie niet meer kindern omdat je denkt dat je dan weer depressief zou (kunnen) worden? Dat lijkt me heel moeilijk te accepteren als je nog wel graag zou willen.
liefs Daan