Wie is er zwanger door iui of gaat binnenkort beginnen

Oké dank je wel voor je antwoord! Wat je zegt over dat progesteron, dat zou denk ik wel nuttig zijn omdat ik altijd een veel te korte luteale fase had maar daar doen ze helaas niks mee.. Ik denk dus dat mijn progesteron te laag is en het nooit de kans krijgt in te nestelen. Succes maandag, hopelijk weet je snel meer! Wat spannend! 
 
Seerte: als je test donkerder wordt ben je gewoon zwanger hoor! Een beetje oud bloed is echt niet erg! Ik start zondag voor het eerst met Clomid.
Jutjul: ik heb niks gehoord over bloedprikken tijdens de echo's, denk dat dat bij mij ook niet gaat gebeuren. Als de follikels mooi groot zijn moet ik een spuit Ovitrelle zetten, dat is een soort LH die zorgt dat de eicellen springen. Wat rot van je korte LF. Ik dacht ook dat ik dat had, ben toen tarwekiemolie capsules gaan slikken. Na enkele maanden is mijn LF nu 13 dagen gemiddeld..daarvoor 11. Hoor vaker dat tarwekiemolie je LF kan verlengen. Ik kocht het bij Holland & Barett. 
 
 
@Jutjul dat klopt niet helemaal wat je zegt. Ze kunnen heel goed wat doen aan een korte lf. Tarwekiem had ik ook goede vrrhalen over gelezen. Maar ik vind dat je zoiets altijd met je fertiliteitsdeskundige moet overleggen. Aangezien je hormonen neemt en het is niet bewezen wat het effect dan is. Hoe lang is meestal je lf? En heb je dat ook besproken? Maar met clomid zou het langer kunnen worden. Dat werd het bij mij in elk geval wel.
 
@Jutjul dat klopt niet helemaal wat je zegt. Ze kunnen heel goed wat doen aan een korte lf. Tarwekiem had ik ook goede vrrhalen over gelezen. Maar ik vind dat je zoiets altijd met je fertiliteitsdeskundige moet overleggen. Aangezien je hormonen neemt en het is niet bewezen wat het effect dan is. Hoe lang is meestal je lf? En heb je dat ook besproken? Maar met clomid zou het langer kunnen worden. Dat werd het bij mij in elk geval wel.
 
@Jutjul dat klopt niet helemaal wat je zegt. Ze kunnen heel goed wat doen aan een korte lf. Tarwekiem had ik ook goede vrrhalen over gelezen. Maar ik vind dat je zoiets altijd met je fertiliteitsdeskundige moet overleggen. Aangezien je hormonen neemt en het is niet bewezen wat het effect dan is. Hoe lang is meestal je lf? En heb je dat ook besproken? Maar met clomid zou het langer kunnen worden. Dat werd het bij mij in elk geval wel.
 
Jutjul, nog even antwoord geven op een vraag die je eerder stelde:
Ik had altijd twee echo’s voor de IUI en een enkele keer zelfs drie. Meestal moest ik 2 of 3 dagen na de eerste echo terug komen. Bij 16 mm als grootste follikel is het logisch dat er een paar dagen tussen zit. De follikels groeien zo’n 1-2 mm per dag. Het gaat dus om de grootte van de follikel (een soort blaasje waar het eitje in zit). Het eitje zelf is veel, veel kleiner.
Ik heb ook nooit bloed hoeven prikken tijdens of voor mijn IUI’s.
 
Bedankt voor jullie reacties! Toevallig ben ik vorige maand tarwekiemoliecapsules gaan slikken. Mn laatste LF was 10 dagen wat al een verbetering was. Anders meestal maar 7 of 8 dagen. Ik heb het aangegeven bij de gynecoloog maar daar zeiden ze verder niks op.. misschien dat pregnyl dat straks kan verbeteren? Als het goed is moet ik morgen pregnyl spuiten en maandag iui.
 
Bij ons gaat het helaas niet door de iui morgen... vandaag echo gehad en teveel grote follikels.. dus deze cyclus verder beschermd en dan puregon naar 50 eenheden. Wat een domper... was dat bij de mensen die ook medicatie gebruiken ook zoeken in het begin? 
 
Terug
Bovenaan