Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

Hallo,
Ik heb morgen mijn NOD maar ik kon niet wachten tot morgen, dus heb vanmorgen al getest, helaas kwam er duidelijk in beeld NIET ZWANGER.
Op naar de tweede ronde dan maar (ik hou wel stiekem in mijn achterhoofd dat ik te vroeg was met testen).
Groetjes Hanneke

Hanneke, misschien heb je gewoon te vroeg getest???
De digitale cb schijnt nooit zo vroeg positief te testen.
Dus zolang je nog niet ongi bent moet je de moed niet opgeven hoor.

Ik blijf in ieder geval nog voor je duimen,

Mijn nod is over 5 dagen.
Met de matcare test zou ik dus vanaf morgen kunnen testen.
Eigenlijk wil ik pas op z'n vroegst zaterdag testen, maar stiekem wil ik het toch ook morgen al proberen.
Maandag ben ik begonnen met tempen.
Tot nu to 36,7 36,7 3n 36,8.
Zolang het  niet daalt is het goed, hoop ik.
Ik heb 1 keer eerder getempt.
Toen was op de dag dat ik ongi werd mijn temp ineens weer een stuk lager.
Het blijft dus nog even spannend.

Ik denk dat ik de matcare ook nog maar aanschaf voor de volgende keer (als ik nu echt niet zwanger ben). Ik geef ook nog niet helemaal op, maar wel een beetje, dan kan het alleen maar meevallen.

quote: Mickey79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2007 16:39:37'));

Hanneke, misschien heb je gewoon te vroeg getest???
De digitale cb schijnt nooit zo vroeg positief te testen.
Dus zolang je nog niet ongi bent moet je de moed niet opgeven hoor.

Ik blijf in ieder geval nog voor je duimen,

Mijn nod is over 5 dagen.
Met de matcare test zou ik dus vanaf morgen kunnen testen.
Eigenlijk wil ik pas op z'n vroegst zaterdag testen, maar stiekem wil ik het toch ook morgen al proberen.
Maandag ben ik begonnen met tempen.
Tot nu to 36,7 36,7 3n 36,8.
Zolang het  niet daalt is het goed, hoop ik.
Ik heb 1 keer eerder getempt.
Toen was op de dag dat ik ongi werd mijn temp ineens weer een stuk lager.
Het blijft dus nog even spannend.

Hallo Emma,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!, echt super gaaf dat je meteen in de eerste ronde zwanger bent geworden. Geniet ervan!
Ik heb als het goed is 4 november mij NOD, dus ben benieuwd, omdat ik van 28 dagen ben uitgegaan en pas vorige maand gestopt ben met de pil en niet ontpilt heb weet ik het niet precies wanneer mijn NOD komt.
Even afwachten, want mijn menstruatie kan natuurlijk ook later komen.

Groetjes Patries.

Hallo iedereen,

Emma van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!! Geniet er maar lekker van.
Had jij ook duidelijke tekens dat je wel eens zwanger kon zijn?
Ik heb nl. al twee weken hele gevoelige tepels en mijn tepels worden ook om de haverklap stijf en het gebied erom heen wordt volgens mioj ook groter. Ik omschrijf het gevoel alsof ik siliconen heb zo ztrak staan ze alleen voelen mijn borsten niet hard aan. Sorry voor deze uitspraken mnaar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik heb als het goed is volgende week mijn NOD maar ik heb de laatste keer maar drie dagen een bloeding gehad en die keer daarvoor een week dus heb gisteren al een test gedaan en die was negatief ik hoop dat ik nu dus te vroeg getest heb en dat hij volgende week wel positief is. Nou een heel verhaal maar ik moest het even kwijt. Ik heb hiervoor nooit last gehad van zere/gevoelige borsten/tepels voordat ik ongesteld moest worden.

Als iemand anders dit herkent please help me!!!!!

Groetjes Russell

mijn nod was afgelopen maandag
maar nog steeds niks te merken
heb al meer dan een week wat last van kwaaltjes
ga vanavond maar eens testen als mijn man thuis is.
heb normaal altijd een regelmatige cyclus. altijd 27 dagen,heel zelden 28
zit nu op dag 30.....
dus hopen dat   het bij ons ook de eerste keer prijs is

Ik wordt ook nog steeds helemaal gek van allerlei kwaaljes.

De steekjes in mijn lies/onderbuik vind ik nog het vervelendst.

Ik hoop dat ik niet zo lang meer in onzekerhied hoef te zitten.
5 November is mijn nod, pfffff en maar weer wachten.

Hallo,
Ik heb vandaag mijn NOD na gisteren negatief te hebben getest, maar ben (gelukkig) nog niet ongesteld, wel wat krampen, maar we wachten af.
Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan