Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

ik ben ook net begonnen! (al is het gevoelsmatig al een hele tijd)
Succes iedereen :)

hoi dames,
ook ik mag beginnen!! ik kan niet wachten....
het zou zo fantastisch zijn als ik snel zwanger wordt.... ik wil het zo graag, maar moet gewoon geduld hebben net als iedereen.

Hallo Bootje, Pipootje, Auinta, Patricia, Ank, Hanneke, Dominique, en Liset!! (hopelijk vergeet ik niemand..)

Wat fijn dat jullie gereageerd hebben!! We zitten echt allemaal in hetzelfde schuitje zo te horen. Heerlijk dat we er samen over kunnen kletsen..dromen..enz. Mijn man wordt echt af en toe gek van me!!haha.

Liset: Proficiat zeg!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!! Hou je ons nog op de hoogte?

Meiden, allemaal heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte!!

groetjes Emma

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 18:04:44'));

Hoi Emma,
Dat is heel normaal dat je nu als het even kan per direct (hahaha) zwanger wil worden.
Ik ben begin september gestopt met de pil. En maak mezelf ook gek als ik achter internet zit. Bij alles wat je leest denk je dat je het ook hebt. Maar er zijn "verschijnselen" die zo`n beetje iedereen heeft volgens mij. Het beruchten ontpillen enzo... dus dat schilt dan weer.
Verder probeer ik als ik op het werk, bij vrienden ofzo ben, mijn gedachten te verzetten. Dat valt niet altijd mee. Maar helpt wel om je een beetje rustig te houden. Bij mij athans. Nou meid maak je eigen niet meteen helemaal gek (probeer ik ook niet, maar een beetje is wel leuk).
En succes
Groetjes Ank

Haha, per direct zwanger worden!! Als dat eens zou kunnen hè!! Gelukkig herken je het! Ik ben trouwens in juni gestopt met de pil. Heb een cyclus van dan 28 dagen en dan 35 dagen..Ben benieuwd hoe t deze maand zal zijn. Je hebt gelijk, betreft afleiding maarre: mijn vriendinnen zijn ook gestart met klussen (of gymen zoals Liset het noemt..haha) De babypraatjes en zwangerwens wordt veelvuldig besproken!! haha. Maar goed, ook dat doet goed.

groetjes emma

quote: hannekelogo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 10:26:37'));

Hallo Emma en de rest,
Wij zitten nu ook in de eerste ronde voor het eerste kindje en ik ben net zo als jij. Ook ik wil bij de groep horen waarbij het in 1 keer raak is.
Bij ons kon het door omstandigheden ook niet eerder, maar nu gaan we ervoor. Dat om de dag vrijen doen wij ook en ook ik baal als er een extra dag tussen zit, maar ze zeggen ook dat wanneer je 3x per week vrijt dat het ook voldoende kan zijn dus geen paniek. Maar ook ik doe er alles aan om het geluk een handje te helpen.
Groetjes en succes met afwachten voor de eerste ongesteldheid.
Groetjes Hanneke

Hoi!
Hoe zit het met jou cyclus? Heb jij een regelmatige?
Heel veel succes meid!

hoi Emma,
Dat is wel fijn dat je vriendinnen ook gestopt zijn met de pil. Kunnen jullie lekker met z`n alle er over praten.
Mijn vriendinnen zijn er nog helemaal niet mee bezig.
Dat vindt ik wel jammer.
En nu maar hopen dat het snel raak is.......
Succes er mee..
Groetjes Ank1

Hey meiden

Wat gezellig de groep word steeds groter!!! top gezellie

Ik weet niet precies hoeveel dagen mijn   cyclus is, dus weet niet precies wanneer mijn sprong is. Dus veel GYMMEN (klinkt toch vriendelijker, een van de meiden schreef dat, misschien iets om ons te onderscheiden van de rest van de kletsgroep).
Ik ga dit  weekend je met me vriend naar belgie (komt dat ff goed uit).

Vraagje hebben jullie het er al over gehad met jullie man/vriend wanneer jullie het de familie en vrienden gaan vertellen als het zo ver is, het is misschien wel vroeg om het er over te hebben maar ik twijfel of je 3 maanden (moet) wachten of dat je het eerder gaat vertellen. Want ik heb geen idee of de kans groot is dat het na 8 weken nog fout kan gaan.

Meiden ik hoop dat ik wat zekerheid kan krijgen hier over met jullie hulp

groetjes quinta

He emma, ik ben al wat langer gestopt met de pil en de laatste keer was mijn cycus 28 dagen, maar het is ook al een keer 24 en 31 geweest. maar meestal 28. Ik ga er voor het rekenen van het klussen vanuit dat het 28 is en als ik na 31 dagen nog niet ongesteld ben ga ik testen, dus begin november weet ik meer. Heb net nog geklust, hihi, ik zit er dus middenin.
Heel leuk zo het groepje starters. Af en toe zet ik mijn buik gewoon stiekem uit om te zien hoe het eruit zou zien, erg he! Mijn man wordt gek als ik over namen begin, maar het is zo leuk om mee bezig te zijn. Wij hadden het boek "Ik wil zwanger worden" gekocht, om alvast een beetje voor te bereiden voor we echt zouden beginnen.
Staan veel handige tips en sites is.
Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan