Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

Hallo meiden!!
Morgen naar de huisarts vertellen dat de test positief is en vragen hoe nu verder!
Had vanmiddag n beetje rose afscheiding, maar heb gelezen dat dat gewoon kan dus ga me maar niet druk maken, misschien komt het wel van het gymmen van gister...
Morgenavond komen mijn schoonfamilie en ouders eten, ze denken dat dit is omdat we pas verhuist zijn.....ben benieuwd naar hun gezichten ze weten niet dat we bezig waren. We hebben ooit op het punt gestaan uit elkaar te gaan omdat mijn vriend toch maar geen kinderen wilde...ben erg blij dat ik toch bij hem ben gebleven en dat hij is bijgedraaid! Toen ik net de test had gedaan gauw een cadeuatje voor hem gekocht met papa erop, toen had hij tranen in zijn ogen!!!
Ik denk dat iedereen om me heen het snel doorheeft, ben heel bang dat ik mijn mond voorbij praat en dat het iedereen opvalt als ik geen wijn meedrink... en heb 2x van dichtbij meegemaakt dat het na 41/2 en 5 maanden misging, dus daarom vertellen we het nu al!! Zaterdagavond aan mijn beste vriendinnetjes,Spannend!!!!
Succes met gymmen( en veel plezier natuurlijk!)
Liset

goed morgen!
leuk om zo met jullie te kunnen kletsen die in het zelfde schuitje zitten.
ik heb zelf een onregelmatig cyclus; eerste keer 8 weken, toen 5 en toen 6 weken. dus we zullen deze maand kijken hoe lang het nu weer duurt.
wat betreft het vertellen of je zwanger bent aan de familie; ik denk dat ik het mijn ouders en mijn beste vriendinnen(die ook bezig zijn) wl eerder zal vertellen. Ik kan het denk ik niet voor me houden. wel wetende dat het altijd mis kan gaan...........

en liset,
hoe was het bij de huisarts!!
kan ik je nu echt feliciteren?!!?!?

Hallo allemaal,

Ik ben in dit forum nieuw heb wel bij andere onderwerpen gekletst maar dat ligt nu een beetje stil.
Ik ben 25 en heb in februari mijn laatste prikpil gehad. Ben dus officeel sinds mei gestopt met de pil. Nu was bij mij het geval dat mijn cyclus niet op gang kwam en het dus even duurde voordat wij voor het echie konden. Nu is deze week voor het eerst mijn cyclus langer weg dan een week dus hoop dat wij nu ook voor de eerste ronde kunnen gaan. We zijn al druk aan gymen. Haha. Nou vindt het leuk om weer ff hier te kletsen. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Russell

Hallo meiden!!
De huisarts heeft me gefeliciteerd!!!! Ik moet nu een afspraak maken bij de verloskundige...gek hoor dat het nu echt is!!!
Gister mijn ouders en schoonfamilie op de hoogte gebracht tijdens een etentje bij ons thuis die hadden nix door!! Gek hoor mijn mama was zo blij dat ze moest huilen dat had ik nog niet vaak gezien!! Ze hadden het niet verwacht omdat ik de afgelopen 2 jaar nogal met mijn gezondheid heb gezeten, slechte uitstrijkjes, en er is een knobbel uit mijn borst gehaald. Ben eind juli voor het laatst geopereerd, weer wat anders, en dan nu toch echt zwanger!
De huisarts zei dat ik het nog 12weken voor me moet houden dus mooi niet! Misgaan kan altijd, en daar gaf hij me wel gelijk in!
Nou meiden, als jullie het niet erg vinden blijf ikmwel lekker jullie verhalen lezen, nu moet ik naar een ander forum verhuizen maar ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat!
Fijn weekend met veel gymplezier!!!
Liset

ik voel me nog steeds zwanger... durf niet te testen, dinsdag naar gyn.

Hallo iedereen,
Gerli gefeliciteerd!!
Wij hadden woensdagavond geklust en donderdag had ik volgens mij heel duidelijk mijn eisprong, ik voel me op één of andere manier zwanger, vraag me niet hoe het komt. Nu moet ik nog tot volgende week donderdag 1 november wachten, want dan heb ik mijn NOD, ik kan echt niet wachten!
Hoe is het met jullie zenuwen?
Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan