Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

liset, gefeliciteerd! je bent dan de eerste van dit groepje!

en pipootje, misschien heb ik wat gemist, maar waarom ga jij naar de gyn, ben je al langer bezig??

als het goed is zit ik nu in mijn vruchtbare periode, dus nu maar gymmen....
en dan maar heeeel hard duimen

hoi hanneke,
voel jij altijd dat je een eisprong hebt? ikke niet... wat voel jij dan?
nu maar wachten tot je mag testen!! spannend!

Hey meiden,

Wat een feest van herkenning hier zeg! heerlijk!
Wij zijn bezig met onze eerste ronde voor ons eerste kindje, we zitten midden in de klusdagen en dan wachten tot 5 nov..... duurt nog zoooo lang !
Zou idd ook willen dat we allemaal zo ineens zwanger kunnen zijn.

Ik had me nog zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn en me zelf voor te houden dat het vast niet meteen raak is. Betrap me zelf er nu al op dat ik in mn hoofd al een babykamer aan het inrichten ben.
Vriend  wordt al bijna gek van me  en daarom heerlijk om hier even mn hart te kunnen luchten!

Succes met afwachten en klussen dames!

hey meiden

Liset van harte gefeliciteerd !!!

Weekendje weg was echt te gek hopen dat deze week bij mij ook raak geschoten word hihih .

we zijn dr alle bij veel mee bezig kwamen we dit weekend achter (dacht namelijk dat me vriend er niet zoveel mee bezig is als ik maar nee hoor !!!) top hoor omdaar achter te komen.

meiden we blijven met zn alle duimen voor een snelle zwangerschap maar het blijft aan moeder natuurlijk hoe snel het gaat.

groetjes

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 20:54:32'));

Hey meiden

Wat gezellig de groep word steeds groter!!! top gezellie

Ik weet niet precies hoeveel dagen mijn   cyclus is, dus weet niet precies wanneer mijn sprong is. Dus veel GYMMEN (klinkt toch vriendelijker, een van de meiden schreef dat, misschien iets om ons te onderscheiden van de rest van de kletsgroep).
Ik ga dit  weekend je met me vriend naar belgie (komt dat ff goed uit).

Vraagje hebben jullie het er al over gehad met jullie man/vriend wanneer jullie het de familie en vrienden gaan vertellen als het zo ver is, het is misschien wel vroeg om het er over te hebben maar ik twijfel of je 3 maanden (moet) wachten of dat je het eerder gaat vertellen. Want ik heb geen idee of de kans groot is dat het na 8 weken nog fout kan gaan.

Meiden ik hoop dat ik wat zekerheid kan krijgen hier over met jullie hulp

groetjes quinta

Hoi Quinta

Zodra mijn man en ik goed nieuws hebben, vertellen we het aan mn ouders en beste vriendinnen. Het kan immers na 12 weken helaas ook mislopen, dus waarom wachten met nieuws vertellen dat je zo dolgelukkig maakt?! Wij vertellen het dus wel. Op mijn werk enz. is een ander verhaal. Daar wacht ik liever even af tot een week of 10 (als eerste echo ook al is geweest enz.)
Mocht er iets mis gaan, kunnen  mijn ouders en vriendinnen me steunen, daar ben ik van overtuigd.
Ik kan zoiets moois niet voor me houden, dat weet ik nu al!

groetjes Emma

Hoi allemaal!

Helaas even niet op het forum kunnen kijken, i.v.m. problemen met het internet
Leuk dat er al flink gekletst wordt!!  
Voel al een paar dagen soort ongesteldheidsbuikpijn. Vandaag zou ik ongesteld zijn als ik 28 dagen heb. Maar heb soms ook pas 34, 35 of 36 dagen. Weet dus niet of dat nu ook het geval is. Vorige keer had ik ook buikpijn, werd niet ongesteld..getest..en helaas dag later ongesteld.
Nu voel ik dus weer ongesteldheidspijn dus ben bang dat het niet raak is deze maand. Heb verder ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes of zo.
Wacht maar met testen tot volgende week maandag (mocht ik niet ongesteld worden) maar misschien word ik al eerder ongesteld. Hoop zo van niet!!!! Word alweer gek ervan!!

Hanneke: ook wij praten al over namen..haha. Heerlijk om erover te zwijmelen!!! Alleen heeft mn man er minder vaak behoefte aan dan ik...Ik spreek al vaker over onze ' denkbeeldige' zoon of dochter. Tja, fantasie slaat op hol af en toe!!

Liset: Wat leuk dat je familie het weet!! En wat een ontroerende reactie van je moeder!! Dat is toch echt speciaal hè. Ohhh, als ik eraan denk word ik zelf al emotioneel

Pipootje: wat balen van die negatieve test! Hoeveel dagen was je overtijd ? Sterkte meid!!

liefs, emma

Hallo allemaal,

We zijn al een 3 maanden aan de klus, maar ook ik heb geen geduld vind het allemaal veels te lang duren......Nou moet ik wel bij vermelden dat ik over het algemeen in het dagelijkse leven ook niet over engelengeduld beschik. Ik ben meer het type van het geduld van een eensdagsvlieg. Maar goed.

Afgelopen week hier weer flink geklust en nu maar weer wachten he. Ik vind die 2 weken na de klusweek altijd langezamer gaan dan die weken ervoor.

Maar goed we zien wel weer.
Kan alleen niet inschatten wanneer mijn nod is de ene keer op 28 dagen dan weer 30 dus we zien wel.

Jullie allemaal suc6 en tot snel

Liefs moi28

Ik herken het ook helemaal. Ben zo ongeduldig! Mijn mirena spiraal is half september verwijderd en ik ben sindsdien 1 keer ongi geweest. Nu is mijn NOD 8 november, ís nog zo'n eind weg ... De verhalen van de gelukkigen waarbij het al snel raak is geven me hoop, maar ik lees ook verhalen over miskramen en 13e rondes en die maken me dan weer bang. Ik hoop zooooow enorm dat het bij mij ook snel gaat en dat het allemaal goed mag gaan. Fijn om te lezen dat anderen net zo ongeduldig zijn als ik!

liefs simone

Terug
Bovenaan