quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 20:54:32&apos

);
Hey meiden
Wat gezellig de groep word steeds groter!!! top gezellie
Ik weet niet precies hoeveel dagen mijn cyclus is, dus weet niet precies wanneer mijn sprong is. Dus veel GYMMEN (klinkt toch vriendelijker, een van de meiden schreef dat, misschien iets om ons te onderscheiden van de rest van de kletsgroep).
Ik ga dit weekend je met me vriend naar belgie (komt dat ff goed uit).
Vraagje hebben jullie het er al over gehad met jullie man/vriend wanneer jullie het de familie en vrienden gaan vertellen als het zo ver is, het is misschien wel vroeg om het er over te hebben maar ik twijfel of je 3 maanden (moet) wachten of dat je het eerder gaat vertellen. Want ik heb geen idee of de kans groot is dat het na 8 weken nog fout kan gaan.
Meiden ik hoop dat ik wat zekerheid kan krijgen hier over met jullie hulp
groetjes quinta
Hoi Quinta
Zodra mijn man en ik goed nieuws hebben, vertellen we het aan mn ouders en beste vriendinnen. Het kan immers na 12 weken helaas ook mislopen, dus waarom wachten met nieuws vertellen dat je zo dolgelukkig maakt?! Wij vertellen het dus wel. Op mijn werk enz. is een ander verhaal. Daar wacht ik liever even af tot een week of 10 (als eerste echo ook al is geweest enz.)
Mocht er iets mis gaan, kunnen mijn ouders en vriendinnen me steunen, daar ben ik van overtuigd.
Ik kan zoiets moois niet voor me houden, dat weet ik nu al!
groetjes Emma