Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

wat duurt wachten toch lang!!
emma, hoe is het met de krampen? hopelijk wordt je niet ongesteld!!
je hoopt dat je bij die gelukkigen hoort waarbij het heel snel raak is. helaas heb ik in mijn omgeving ook andere ervaringen waardoor je wel wat bang wordt.

wat duurt wachten toch lang!!
emma, hoe is het met de krampen? hopelijk wordt je niet ongesteld!!
je hoopt dat je bij die gelukkigen hoort waarbij het heel snel raak is. helaas heb ik in mijn omgeving ook andere ervaringen waardoor je wel wat bang wordt.

Hoi!!

Nog steeds gerommel in mijn buik! Voelt echt of ik ongesteld word. Al een paar keer naar het toilet gegaan maar nog niks. Vorige maand had ik het ook. Duurde echter een week totdat ik ongesteld was (stiekem dacht ik even dat het misschien raak was..)
Moet er de hele tijd aan denken. Mijn beide collegaatjes zijn zwanger en praten hier de hele tijd over...ik kijk naar hun buik...zwijmel...voel mijn eigen kramp en denk: verdorie, hou op met praten!!!! Erg hoor.

groetjes emma

Hallo allemaal,

Gerli en Liset van harte gefeliciteerd!
Zelf merk ik dat ik er toch steeds meer mee bezig ben. Omdat je toch gaat berekenen wanneer ongeveer je vruchtbare dagen zijn, maar ook het toeleven of ik ongesteld wordt of niet.
Ik ben erg benieuwd, ben niet aan het ontpillen, dus het is dan wel wat lastiger uit te rekenen als je zwanger wordt, wanneer, hoe lang al etc.
Maar ik ga er ook niet vanuit dat het in 1 keer raak is, maar ja, je weet maar nooit.
4 november heb ik mijn NOD, dus afwachten.'De dagen kunnen voor mij niet snel genoeg gaan!
Volgens mij heb ik mijn eisprong wel ontdekt, ik voel wat buikpijn en wat rugpijn.
Dat was gister. Ook kon ik mijn vruchtbare dagen goed ontdekken, doordat ik erover had gelezen op internet.
Gister had ik namelijk ook wat last van bruine afscheiding, heel klein beetje en daarna was het meteen weg. Wat houdt dat in?
(sorry, voor deze benamingen)

Groetjes en succes allemaal!

(sorry, weet niet goed hoe je het netjes kan omschrijven.)

Hallo allemal,

Nou ik ben al twee weken onderweg en nog steeds geen ongi weer gehad.. Ben echt benieuwd of het komt omdat mijn cyclus nu langer duurt of dat het misschien toch raak is.. Ik heb als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen 6 november mijn NOD. erg spannend dus en dat wachten duurt idd lang. Hoop zo dat het wachten beloond wordt ook voor jullie allemaal.

Liset gefeliciteerd en geniet er lekker van.

Groetjes iedereen

Hallo allemaal!

Gisteren bleven mijn krampen maar doorgaan. Bij ieder toiletbezoek, niks te zien. Wat heb ik nu gedaan....getest! Ik zat gisteren op 30 dagen en mijn langste cyclus was 35 dagen, dus ik ben te vroeg. Maar kon me niet meer beheersen! Heb de test gedaan en helaas niks te zien in het 2e vakje. Balen maar goed, ben ook te vroeg met testen. Ik laat vervolgens de test zien aan mn man en opeens lijkt het alsof ik een heel vaag 2e streepje zie. Ik geloof dat ik gek word, dus laat t mijn man zien. Hij ziet t ook!! Nu heb ik gelezen dat de test na 10 minuten kan veranderen en dus niet meer betrouwbaar is. Je kan dan opeens uitslag positef krijgen terwijl ie gewoon negatief is.
Natuurlijk zit ik nu nog meer vol vragen. Ik weet niet meer zeker of ik het streepje Na 10 minuten zag of ervoor.. De 3 minuten dat ik moest wachten op de uitslag, heb ik toen ook echt 3 minuten gewacht of korter?? Is het streepje nu een gevolg van de test na 10 minuten bekijken en dus onbetrouwbaar resultaat? Of was ik te snel en is het vage streepje wel echt?
Jullie begrijpen natuurlijk dat ik nu NOG ongeduldiger ben. Heb gisterenavond meteen 2 nieuwe testen gekocht. Vrijdag ga ik weer testen.
Wat denken jullie? Stiekem heb ik nu dus het gevoel dat t misschien wel raak is. Vind het zo raar. Weet gewoon niet of dat vage streepje na 10 minuten was. Want dan betekent het helemaal niks.
Wie heeft dit ook al eens meegemaakt??? Bij mn vorige test bleef t vakje wit ook na 10 minuten geen streepje.

liefs, Emma

p.s. de buikpijn is er nog, iets minder wel maar voelt nog steeds of ik ongesteld ga worden.

Hoi Emma,
Zo als ik jou verhaal lees.
Zou ik denken dat je echt zwanger bent.
Maar voor dat je je eigen nog gekker gaat maken zou
ik toch nog even die andere test afwachten.
Ik duim voor je.
Groetjes Ank1

Bedankt ank voor je reactie!!
Moet toch maar proberen te denken dat het goed kan dat de 10 minuten al lang omwaren en vandaar het 2e streepje. Immers, ik zag na 3 minuten wachten ook geen 2e streepje. Maar toch.... Maar goed, proberen er rekening mee te houden dat t toch gevolg is van te laat naar de test kijken anders is de teleurstelling echt heel groot als ik weer ga testen. Maar het blijft knagen natuurlijk...

groetjes Emma

Terug
Bovenaan