hoi!
Linda, echt geduld hebben (vandaag getest na 2 weken overtijd en vandaag eindelijk positief!!!!!) HOUD VOL!!!!
Verwachting, ik ga me ook maar aansluiten bij het oktober forum....ik weet oook nog niet precies wanneer ik uitgerekend zou kunnen zijn...de verloskundige net gebeld....kan 3 maart al terecht!
En vanmiddag bellen waneer ik een echo kan maken!!!!whaaa het wordt ineens allemaal heel ECHT!
volgens de berekening van de verlosk ben ik as. zondag 7 weken!!!klinkt al best lang toch!??!!!hihi
over 3 weken zit ik al op een kwart, haha!
We zitten nu nog te bedenken hoe we het onze ouders gaan vertellen!
het leek ons leuk om een liedje (+ gitaar!) te zingen van Marco Borsato
"Slaap maar, weet dat je welkom bent, we wachten op het moment dat jij hier bij ons zal zijn!
zorg maar dat je groter groeit, voor ons heb je al een naam, je wieg staat al bij het raam, dus neem de tijd!!!!!"
helaas heb ik al de hele week last van mijn keel en hoesten....dus dat wordt het niet echt....
jammer! misschien een leuk cadeautje kopen....bij de HEMA hebben ze zo'n EHBO-doos.....die wil ik misschien wel kopen en dan allerlei spulletjes neer om te gaan logeren!!! Pyjamaatje, rompertje, speentje!!! (Eerste Hulp Bij Oppassen!!!!)
ik kijk nog wel even.....wordt zowieso leuk om te vertellen!!!
Ik zie je bij het oktober-forum!
Kuskus, Pammie!