wie is ook al een week aan het "wachten"??? ik ben 8 dagen overtijd!!!!

ook ik ben aan het afwachten!
gister negatief getest, maar de verhalen hier geven wat hoop!

Hey Pammie,

Ik had je al gefeliciteerd maar nu ben je er zelf ook zeker van! Dus nogmaals gefeliciteerd! Geniet er vooral van. Inderdaad een raar idee om pa en ma te worden. Voor ons is het ook de eerste.

Donderdagochtend moest ik naar de huisarts en dus kwam ik later op het werk. Mijn collega wilde natuurlijk graag weten waarom. Dus ik heb het haar maar verteld. We zitten met z'n 2-en op een kamer. Wel zo handig dat zij van de situatie af weet als ik me ineens niet helemaal lekker zou voelen. Zij heeft zelf ook 2 kinderen dus dat is ook wel weer handig om ervaringen te horen.

Mijn ouders hebben we gisteren verteld dat we zwanger zijn. We hadden een kaartje gekocht wat je normaal stuurt als er een kleinkind geboren is. Wij hebben erop gezet: Ookal ben ik nu nog maar heel klein, ik mag jullie met trots vertellen dat jullie in oktober mijn opa en oma zijn!! Toen ze het lazen werd mijn vader ineens heel stil (dat heeft hij altijd met dit soort dingen) en mijn moeder was direct enthousiast. Een betere reactie konden we ons niet wensen.

Van mijn collega heb ik gisteren al het eerste babypakje gekregen en babysokjes.

Vanmiddag moet ik de verloskundigenpraktijk bellen om de eerste afspraak te maken. Uiteraard gaat de aanstaande papa de eerste keer mee. Ik kijk er nu al naar uit om te weten hoe ver ik nu precies ben.

Leuk dat we trouwens (waarschijnlijk) in dezelfde week zijn uitgerekend! Ik zit ook al op het oktoberforum dus wellicht zie ik je daar wel weer. Ook ik zal minder op dit forum komen kijken.

Ik heb trouwens geen last (gehad) van bruinverlies. Het kan zijn dat het innestelingsbloed is. Dat lees je wel vaker. Ik zou me er niet druk om maken zolang het bij een klein beetje blijft. Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd langs de huisarts of contact opnemen met de verloskundige.

hoi!
Linda, echt geduld hebben (vandaag getest na 2 weken overtijd en vandaag eindelijk positief!!!!!) HOUD VOL!!!!

Verwachting, ik ga me ook maar aansluiten bij het oktober forum....ik weet oook nog niet precies wanneer ik uitgerekend zou kunnen zijn...de verloskundige net gebeld....kan 3 maart al terecht!
En vanmiddag bellen waneer ik een echo kan maken!!!!whaaa het wordt ineens allemaal heel ECHT!
volgens de berekening van de verlosk ben ik as. zondag 7 weken!!!klinkt al best lang toch!??!!!hihi
over 3 weken zit ik al op een kwart, haha!
We zitten nu nog te bedenken hoe we het onze ouders gaan vertellen!
het leek ons leuk om een liedje (+ gitaar!) te zingen van Marco Borsato
"Slaap maar, weet dat je welkom bent, we wachten op het moment dat jij hier bij ons zal zijn!
zorg maar dat je groter groeit, voor ons heb je al een naam, je wieg staat al bij het raam, dus neem de tijd!!!!!"
helaas heb ik al de hele week last van mijn keel en hoesten....dus dat wordt het niet echt....
jammer! misschien een leuk cadeautje kopen....bij de HEMA hebben ze zo'n EHBO-doos.....die wil ik misschien wel kopen en dan allerlei spulletjes neer om te gaan logeren!!! Pyjamaatje, rompertje, speentje!!! (Eerste Hulp Bij Oppassen!!!!)
ik kijk nog wel even.....wordt zowieso leuk om te vertellen!!!
Ik zie je bij het oktober-forum!
Kuskus, Pammie!

Bedankt voor je reactie pammie!
wanneer zou ik nu het beste weer kunnen testen!? ik had afgelopen dinsdag/woensdag mijn  moeten krijgen! gisteravond (misschien ook fout?) dus negatief getest!!!
was een clearblue test!?
wat zouden jullie doen!? weekje wachten of zondagochtend proberen!?

Lieve Linda!
het is nu vrijdag, dus je bent max 3 dagen overtijd....
ik zal ff vertellen hoe het bij mij is gegaan....ik herken je verhaal echt! je wil gewoon zekerheid....als die ongesteldheid dan toch moet komen (liever niet) dan maar gelijk op de 1e dag toch!!!
Ik heb normaal altijd een cyclus van 35 dagen....
zaterdag 2 febr was de dag dat ik ongesteld had moeten worden....toen heb ik maandag de 4e 's morgens de 1e test gedaan (negatief)....toen gewacht tot zaterdag (1 week overtijd) en weer negatief
toen gewacht tot woensdag (13 febr) en toen was ie in principe positief....
en vandaag nog maar 1 gedaan voor de zekerheid en was gelijk positief (maar ben dan morgen ook al 2 weken overtijd dus mocht ook wel een keer!!!!!!!!!) haha
als je normaal gesproken dus een regelmatige cyclus hebt kan het best zijn dat je nog ff moet wachten met testen (dat ie positief is!)
Ik hoor daarentegen ook wel vaak van anderen (of lees ik!) dat ze op de dag van hun verwachte menstruatie al testen en gelijk positief hebben.......bij mij dus pas na 13 dagen!!!!
succes meis.....geduld is echt iets moeilijks he!!!??!!!
ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!!
Kuskusie,Pammiexx

Jeetje wat herkenbaar allemaal zeg!!!   Maar ten eerste van harte meid!!!
Ik word helemaal kierewiet van die testen!!!! Ik zou de 9e ongesteld moeten worden, vorgige maand heb ik een miskraam gehad!! Ze zeiden dat de clear blue vrij gevoelig was dus ik zondags gelijk testen, Heel vaag kruisje, heb er deze week elke dag 1 gedaan(hoe gek kun je zijn) en ze geven allemaal heel vaag iets aan, verschillende merken geprobeerd, word hier zo onzeker van!!!! Ben de afgelopen maand ook aan het tempraturen geweest, en mijn tempratuur is al een week hoog, halve tot 1 graad hoger als normaal dus dat geeft mij wel een beetje hoop en 1 week voor mijn verwachte menstruatie heel lichtelijk 1 dag wat rosig bloed gehad, stelde niks voor,
Hoop zo dat het wat is nu.

Liefs Esther

Hoi allemaal,

Meiden, die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd!Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe!!
Esther: spannend zeg, ik denk dat je misschien over een paar dagen, hoe moeilijk dat ook is nog een test moet doen, maar het is wel zo: een streepje is een streepje!!!!
Succes en hoop echt voor je dat je zwanger bent.

Groetjes Patries.

pammie je verhaal geeft me hoop!!
stom hé ik hoop het zo maar ben ook erg bang voor als het niet zo is!!
maar ja dan gaan we gewoon weer verder!!!
ik ga zondagochtend denk ik weer testen...als er ondertussen nog niks komt!
heb verder niet echt klachten! beetje misselijk soms en wat steekjes in mn buik! dus spannend!!!

maar meiden die zwanger zijn van harte hé!!!!!!!!
blijven jullie hier komen, leuke verhalen! als het een beetje een klein groepje blijft is misschien wel leuk?! of is dat raar!?

groetjes!!!

Terug
Bovenaan