Hoihoi, ik kom even terug om te kijken of Pammie echt echt echt zwanger is en ja hoor. Wat superrrrrrrrrrrrr! Geniet ervan, hopelijk niet te veel klachten straks. Gefeliiiiiii! Hopelijk ben je snel weer beter, of misschien is dat wel een kwaaltje? Hoewel...hoesten en verkoudheid? Jammer dat je t liedje niet gaat zingen, superleuk idee! Je backup plan ook hoor!
@Lindaflor, het is altijd maar afwachten. Bij Pammie was het raak, bij mij niet. Ik zat in mijn 2e ronde en verwachtte op dag 26 ongesteld te worden (dat was de duur van mijn 1e cyclus). Die dag was dinsdag 5/2, omdat ik donderdag 7/2 nog geen RD had, heb ik 's ochtends getest (predictor)...negatief.
Ik durfde niet nogmaals te testen (bang voor teleurstelling) en ik had totaal geen verschijnselen, dus heb gewacht. Ik wilde eind deze week testen, maar afgelopen dinsdag de 11e kwamen de RD. Helaas!
Als je de verhalen hier leest krijg je echt een beetje hoop en dat is ook goed, maar onthou ook dat het gemiddeld min 6 maanden duurt voordat je zwanger bent.
En verschijnselen kunnen bij je aankomende ongesteldheid of ontpillen horen. Ik dacht in mijn 1e ronde echt zwanger te zijn. Ongelooflijk pijnlijke borsten (tepels geen last) en heel lang ook, opgeblazen gevoel, wat moe en kwetsbaar, lichte vlaagjes van misselijkheid en gewoon niet lekker. Dus toen de RD die keer kwamen heb ik een traantje gelaten. Ik voelde me al een paar weken niet lekker, dus hoopte dat het een zwangerschap zou zijn.
Omdat ik nu met een cyclus van 26 en 33 dagen zit, is het lastig te berekenen wanneer ik echt vruchtbaar ben, maar moeilijker nog: wanneer kan ik testen? Mijn NOD ligt tussen 8 en 15 maart! De 16e zal ik echt ontzettend ongeduldig zijn om weer te testen, maar dat negatief zijn als je naar Pammie kijkt. Maar om dan praktisch nog 2 weken te wachten...aahhhhhhhh dat is pas over 7 weken!
Anyway...ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben. Maar onthou dat ieder lichaam anders is.
Veel liefs, klusplezier en hopelijk veel glittes binnenkort van iedereen!
-x-