Wie kiest er ook voor flesvoeding?

en nog even wat: Er bestaat ook nog zoiets als helemaal nooit zwanger worden???????????????????????? PARDON?
Dit vind ik respectloos genoeg hoor om dat soort uitspraken te doen..
Met andere woorden: als je bv een gedoe vind enzo moet je maar niet zwanger worden want dan ben je je kindje niet waard?? Wow, wat schrok ik van jou opmerking zeg..

Er wordt hier toch ook niet gezegd dat je, als je zo'n brompot bent, beter geen kinderen kunt nemen? Is niet zo leuk voor het kind zo'n moeder..

Kijk....deze opmerking meen ik NIET uiteraard maar snap je hoe het over kwam?

Het laatste wat ik kwijt wil is dat ik geen ruzie hier wil gaan uitlokken maar ik hoop dat je, na alle reacties, in zal zien dat je soms ook te ver kunt gaan met je mening geven..

Gr angela

Ik vind ook dat je hier veel te ver gaat met je mening geven.Over mijn opmerking van dat geruk aan mijn borsten bedoel ik niet mijn kleintje maar het zhpersoneel kraamhulp enz.Ik vind het belachelijk hoe je reageert je doet net alsof wij vrouwen die GEEN bv geven slechte moeders zijn terwijl we dit niet zijn dacht ik zo.Jammer dat jij er zo over denkt maar iedereen doet het nou eenmaal anders.Ik ben ook een jonge moeder van 22 met de 2e op komst maar ik wens niet zo behandeld te worden door een ouder(wil niet zeggen verstandigere) moeder die net als ik het beste wil voor haar kleintje alleen kijken wij er anders tegen aan.Ik heb een k*t periode achter de rug met miskramen enz dus ik hoop dat je begrijpt dat ik het beste voor mijn kindje voor heb en in mijn geval is dit fv.Ik ben nou eenmaal niet gelukkig met bv en ben heel blij voor de mensen die dit wel zijn maar laat alstublieft iedereen in zijn waarde.

Hoi Angela,
Ja je hebt gelijk dat de aard van de discussie niet betrof of FV of BV, maar idd wie nog meer FV ging geven'.

Ik ben wel verbaasd dat je de nuancering mbt mijn uitspraak over het 'al of niet zwanger worden' niet gelezen hebt.
Dat iemand zn kindje niet waard zou zijn zou ik nooit durven zeggen, zeker niet nu ik na een miskraam heb gevoeld wat het voor me betekent om moeder te zijn. Dat zou ik een ander nooit durven aanpraten, dat hij of zij zn kindje niet waard is.

Dat mijn mening niet op prijs gesteld wordt, zover was ik ook al wel, maar jij en ik verbinden daar andere conclusies aan.

Ik ben blij dat je nog reageert met deze laatste berichtjes, alhoewel ik je toon wel fel blijf vinden. Maar goed, ikzelf kan ook fel zijn.

laten we het hier dan idd dan maar bij laten, het is vruchteloos om er op deze manier over te spreken.
Zo heeft niemand er iets aan en dat is niet de bedoeling van mij of wie dan ook denk ik.

Groetjes, Kim

Nou nou Angela, jij bent behoorlijk grof in de mond zeg!!
Was niet direct van plan om te reageren, maar ik vind jou opmerkingen ECHT niet door de beugel kunnen. Dan kun je nog 100 keer reageren op de opmerkingen die iemand maakt en niet op de persoon zelf, maar wat voor gevoel geef je iemand door te zeggen dat je haar (opmerkingen) dom vindt!! Neem me niet kwalijk zeg!!!!

Ja, er werd gevraagt naar wie er fv gaat geven, en niet naar wie er bv gaat geven, sjonge, Kikkertoto durfde zomaar te zeggen dat ze geen fv gaat geven en waarom niet.

Ik sta voor 100% achter de feiten en redenen die KT geeft. Zal geen woord die zij genoemd heeft willen omdraaien of anders verwoorden.

Zelfs het feit dat ze durft te zeggen dat je dan ook maar voor een ks moet kiezen en dan helemaal total loss natuurlijk, stel je voor dat je ziet wat er gerukt en gepoerd wordt.En joh.... bevallen met je benen wijdt en iedereen kan naar binnen kijken, och man!!

Je hebt te kiezen, die melk komt nu eenmaal vrij als je kleine geboren, maar dat kun je negeren natuurlijk.
Moeder natuur is eigenlijk heel erg mooi, je lichaam voedt je kind als je het bij je draagt en je lichaam zorgt voor voeding voor je kind als je kleine geboren is.
Dat kún je toch niet weigeren?

quote: mamavandaan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 16:08:00'));

Ik vind ook dat je hier veel te ver gaat met je mening geven.Over mijn opmerking van dat geruk aan mijn borsten bedoel ik niet mijn kleintje maar het zhpersoneel kraamhulp enz.Ik vind het belachelijk hoe je reageert je doet net alsof wij vrouwen die GEEN bv geven slechte moeders zijn terwijl we dit niet zijn dacht ik zo.Jammer dat jij er zo over denkt maar iedereen doet het nou eenmaal anders.Ik ben ook een jonge moeder van 22 met de 2e op komst maar ik wens niet zo behandeld te worden door een ouder(wil niet zeggen verstandigere) moeder die net als ik het beste wil voor haar kleintje alleen kijken wij er anders tegen aan.Ik heb een k*t periode achter de rug met miskramen enz dus ik hoop dat je begrijpt dat ik het beste voor mijn kindje voor heb en in mijn geval is dit fv.Ik ben nou eenmaal niet gelukkig met bv en ben heel blij voor de mensen die dit wel zijn maar laat alstublieft iedereen in zijn waarde.

Ik laat mensen in hun waarde, en probeer om serieus te reageren.
Het spijt me voor je dat je een kutperiode achter de rug hebt met miskramen, ik weet hoe dat voelt.
Wat jij het beste voor jullie vindt, is dat ook voor jullie.
En ik wens jullie het beste,.

Jammer wel dat er dan nog zo'n opmerking achteraan moet over ouder maar niet verstandiger; jammer dat je dan wil uithalen.
Maar ja, als het over emotionele zaken gaat dan kun je nog weleens dingen zeggen die je misschien niet had hoeven zeggen, nogmaals, ik vind dergelijke toevoegingen geen toevoeging,

Ik weet dat ik in emotionele opwelling ook dingen sterker zeg dan ik ze bedoel getuige mn eerste bericht.
Maar stel dat we tegenover elkaar zouden staan, zou het dan ook zo gaan>
in een gesprek gaan dingen er sowieso rustiger aan toe.

ik stop nu maar met reageren, mijn energie is hier verspilde energie.

groetjes Kim

quote: Annet reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2007 16:17:21'));

Nou nou Angela, jij bent behoorlijk grof in de mond zeg!!
Was niet direct van plan om te reageren, maar ik vind jou opmerkingen ECHT niet door de beugel kunnen. Dan kun je nog 100 keer reageren op de opmerkingen die iemand maakt en niet op de persoon zelf, maar wat voor gevoel geef je iemand door te zeggen dat je haar (opmerkingen) dom vindt!! Neem me niet kwalijk zeg!!!!

Ja, er werd gevraagt naar wie er fv gaat geven, en niet naar wie er bv gaat geven, sjonge, Kikkertoto durfde zomaar te zeggen dat ze geen fv gaat geven en waarom niet.

Ik sta voor 100% achter de feiten en redenen die KT geeft. Zal geen woord die zij genoemd heeft willen omdraaien of anders verwoorden.

Zelfs het feit dat ze durft te zeggen dat je dan ook maar voor een ks moet kiezen en dan helemaal total loss natuurlijk, stel je voor dat je ziet wat er gerukt en gepoerd wordt.En joh.... bevallen met je benen wijdt en iedereen kan naar binnen kijken, och man!!

Je hebt te kiezen, die melk komt nu eenmaal vrij als je kleine geboren, maar dat kun je negeren natuurlijk.
Moeder natuur is eigenlijk heel erg mooi, je lichaam voedt je kind als je het bij je draagt en je lichaam zorgt voor voeding voor je kind als je kleine geboren is.
Dat kún je toch niet weigeren?

Nou, gelukkig hadden kikkertoto en ik het afgesloten maar evengoed bedankt voor je hartverwarmende reactie.
benen wijd , gerukt en gepoerd? Wat een rare taal...elke debiel weet dat de beentjes wijd moeten hoor, hebben we jou niet voor nodig..snap ook niet waar dat betrekking op had..misschien iets duidelijker zijn?

grof in de mond? ik weet niet waar je het over hebt als ik eerlijk ben...zo grof was het niet..bij het enige grove heb ik er bij gezet dat het en voorbeeld was en dat ik het niet meende...maar heel goed van jou dat jij je bij die opmerkingen wilt aansluiten waar iedereen zich zo beledigd door voelde..en waar zelfs kikkertoto van toegaf dat ze te ver ging.. maar klaar zo..of je moet nog wat te vertellen hebben...hoe wijd de benen gaan bijvoorbeeld.. (snap echt niet waarom je dat zei, vandaar)

ik stop nu maar met reageren, mijn energie is hier verspilde energie.

groetjes Kim

Strak plan

Ik wil het even over een keizersnee onder narcose met je hebben je zegt dat het een makkie is nou dus helemaal niet en ik spreek uit ervaring ik denk dat ik er nog harder voor moet knokken om samen met mijn zoon gezond uit het ziekenhuis te komen dan een normale bevalling dit is gewoon de grootste kul wat er is als je zelf het niet ervaar moet je ook niet gelijk een conclusie trekken en dat gebeurt teveel en ieder doet het op zijn eigen manieren bv spreekt ook niet voor zichzelf want als je een keizersnee heb gehad heb je ook de nodige stress sommige mensen kunnen dood simppel geen bv geven daar word ook niet aan gedacht ik ben nou zwanger van de tweede en ik ben zelf behoorlijk nerveus of alles maar weer goed gaat

Terug
Bovenaan