Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hallo allemaal,ik klets ook graag met jullie mee............
Ik ben 34 jaar en mijn man en ik hebben al 2 kinderen (11 en 5 jaar)en we hebben besloten dat we heel graag nog een derde willen.
En gezien mijn leeftijd ben ik dan ook afgelopen donderdag gestopt met de pil,maandag dus nog ongesteld geworden,en als het over is begint dus de spannende tijd..........
Ik was bij de vorige 2 redelijk snel zwanger(binnen 4 maand en binnen 2 maand),dus ik hoop dat het ook dit keer snel raak is.
Heb na de oudste ook een miskraam gehad bij 11 weken.
Ik vind het erg gezellig om met jullie mee te lezen.

Groetjes "vlindertje4"

welkom vlindertje, leuk dat je mee komt kletsen! super je heb al 2 grotere kids en dan nu een derde erbij het lijkt me heerlijk! spannend allemaal, veel succes en klets lekekr mee is een gezellig boeltje hier.

liefs linda

Hallo hallo,

Hier ben ik weer, en nog steeds geen rode duiveltjes te bekennen!!!!
Dus nu al 3 dagen te laat.
Aan het eind van de week nog maar eens een test doen.
Ik blijf er maar gewoon lekker vrolijk onder..(soms niet zo makkelijk) en we wachten nog wel even in spanning af.

Lfs Niek

even een vraagje;
Hoe komen jullie aan die leuke meetlinten?????
En hoe moet ik eraan komen want dat wil ik ook!!!!!!

xxx annie1

op babybrabbel kun je er een aanmaken, dat heet een cyclusbanner, dan krijg je ook gelijk een link op die pagina. Die link kopieer je van die site en plak je hier onder je berichtje en voila! Hij staat er!

Succes!!

Liefs Kim

Hoi allemaal,

Ik kom weer even checken hoe het met iedereen is. Ons kleine mannetje ligt net op bed en ik kan dus mooi even een kletspraatje maken.

Hoi Vlindertje, leuk en gezellig dat je mee komt kletsen. Nummer 3, dat is ook leuk zeg! Wij gaan dus net voor nummer 2 en dat vind ik al spannend. Vind je het ook spannend om nu voor nummer 3 te gaan? Vast wel. Hopelijk heb je je cyclus snel weer op rij nu je gestopt bent en dan zou ik zeggen, 'gaan met die banaan' (hihi). Flauwe grap he, maar hij schoot me zo te binnen.

Alle andere meiden, hoe gaat het?
Bieb, ik had wel een hotmail adres maar daar heb ik te weinig op gekeken en  nu is hij verlopen. Misschien dat ik er binnenkort wel weer een aan kan maken, dan mag je me inderdaad wegwijs maken op msn.
Linda, heb je de klusperiode achter de rug, of zit je er nog middenin. Doe in elk geval goed je best meid!!
Niek, ik heb je ergens anders ook al wel een berichtje gegeven, maar ik hoop voor je dat je snel uitsluitsel krijgt. Wanneer je net gestopt bent met de pil, kan je lichaam je even flink in de steek laten. Gebeurde bij mij ook, mijn cyclus was ineens veel langer. Maar, bij mij was het al snel weer op orde toen ik zwanger wilde worden van de eerste. Meid, ik hoop dat je lichaam je juist niet in de steek laat en je gewoon super zwanger bent. Sterkte tijdens deze slopende afwacht dagen.

Nou, dat was het eerst wel weer even.

Liefs Til

Terug
Bovenaan