Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hallo meiden

Ik wil graag met jullie meekletesen zal me even voorstellen
ben ilona   25 jaar heb al een dochter van ruim 14 maanden
en we zijn nu bezig voor de tweede.
Ik ben in mei gestopt met de pil en heb nu mijn nod op 7 nov.
mijn cyclus zit op ongeveer 28 dagen.
Wie heeft ook zijn nod op 7 november.

groetjes ilona

Hallo Allemaal,

Ook ik wil graag met jullie mee praten.
Ik zit in de 1-ste ronde voor mijn eerste kindjes.
Mijn cyclus weet ik nog niet helemaal maar als het een normale zou zijn van 28 dagen dan heb ik mij NOD op 2 november. Ik heb echter ovulatietesten gedaan dit weekend maar waren alle negatief. We zien het wel. Ik houd 2 november maar gewoon aan.

groetjes sas

Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij. Welkom alle nieuwkomers (ben zelf ook net nieuw hihi)
De  zijn extra aanwezig deze keer en word er n beetje moe van. Heb niet zoveel te melden, maar wilde even iets laten weten.
Prettig weekend nog en klusze verder.

Liefs polla

hallo meiden,

ik ben ook nog niet zo lang op dit forum. kom eigenlijk net kijken. al lees ik al een poostje mee met jullie. en zie dat je met al je vragen hier tercht kunt. erg leuk!!

ik noem mijzelf dag droomertje. ben 24 jr. en beginnen net aan ons eerste ronde.( voor de eerste hummel)

mijn eerste dag van de laatse menstruatie was afgelopen di de 27e. dus kunnen we met het klussen beginnen.
nu maar hopen dat mijn cyclus gelijk op gang wil komen. en wie weet is het gelijk de eerste ronde raak, maar daar ga ik me niet op verheugen hoor!

ik wens iedereen veel succes met het zwanger worden...

xx dd

hoi
Ik kom ook even meekletsen.
mijn naam is Silvia en ben 24 jaar. Ik woon samen met mijn vroend jeroen (27 jaar) en we hebben een zoontje van 20 maanden.
wij zijn vanaf maart gestopt met de pil en spetember as het raak helaas eindigt dit in een miskraam. Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad en dat zag er niet goed uit geen kloppend hartje en het baarmoederslijmvlies laat al los. nu maar afwachten wanneer ik het vruchtje verlies.

vanaf nu kom ik dus weer op dit forum meekletsen.

nu heb ik meteen al een vraagje
Weten jullie wanneer je weer vruchtbaar bent na een miskraam en hoe je het dan allemaal uitrekend en zo????
We hopen dat het deze maannd alweer meteen raak is maar dat zou wel heel veel guluk zijn..

veel liefs silvia

Ha Silvia,

Wat ontzettend kl*te (sorry voor mn taalgebruik)
Leef met je mee. Ik heb geen ervaring met een mk en kan je dus niet helpen.
Misschien reageert er iemand op en weet die er wel iets van en anders even aan de ha vragen. Die weet t vast.
Heel veel sterkte en dat t nu maar weer snel mag lukken.

Liefs Polla

Hallo allemaal,

Wat zijn er weer een boel bijgekomen? Ik hoop dat ik het een beetje bij kan houden. En anders maakt het ook niet zoveel uit toch? Als   we met z'n allen hier maar ons verhaal kwijt kunnen, er is altijd wel iemand die raegeert, toch?

Sylvia, wat jammer dat je net een miskraam hebt gehad. Erg verdrietig voor je! Ook ik kan je niet vertellen hoe het nu zit met je miskraam. Ik ken wel mensen die er helaas ook ervaring mee hebben. Zij moesten echt gewoon afwachten tot het weer op gang kwam. Dat zul jij denk ik ook moeten doen. Er is namelijk geen touw aan vast te knopen, dit is iets wat je lichaam zelfs weer op gang moet laten komen. Ik weet dat het bij iemand na 6 weken op gang kwam, ook na 5 weken en ook na 4 weken weer. Zo zie je maar weer dat je echt alle kanten op kan.
'k Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Sterkte met het verwerken van dit verlies, want dat is het toch!!

Alle andere meiden, hoe is het ermee?

Bieb, heb je al last van kwaaltjes?

Niek, hoe is het met jouw? Kun je het allemaal nog een beetje bolwerken?

Indy, wat spannend. Nog even afwachten dus!

Maaikeh, jij bent toch ook aan het afwachten? Hoe is het ermee?

Alle andere dames die ik ben vergeten, ook alles goed?

Nou, dat was weer een heel verhaal. Ik ga jullie weer even verlaten. Kijk een andere keer wel weer.

Liefs Til

Oeps,

Sorry Silvia, zie net dat ik je naam verkeerd had geschreven.

Foutje.

Liefs Til

Terug
Bovenaan