Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hoi Dames,

Ik zal jullie NOD dagen eens even op een rijtje zetten.

Niek      nod   16 okt
Lene       nod   28 okt
Annie1 nod 1 nov
Linda      nod 3 nov?
Til                nod 19 okt?    

Als eerste is het dus spannend voor Niek.

Meid, we leven met je mee

Liefs Til

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Kim en ik ben 21 jaar, ik en mijn vriend zijn deze maand voor de eerste keer aan het proberen om zwanger te raken van ons eerste kindje!

Mijn NOD is 27 oktober, heb geen hoop, het is ten slotte nog maar de eerste keer......

Hoop dat we hier nog verder gezellig kunnen kletsen, echt leuk namelijk!

Liefs Kim

Hai,

Leuk Til dat je het even op een rijtje hebt gezet (Nod dagen)
Ik ben inderdaad als eerste en ik vind het zooooooo spannend.
Lief dat jullie meeleven.
Ik hou jullie op de hoogte.
Allemaal veel succes
en tot snel hier op het forum.
Trusten allemaal!!!

Liefs van Niek

Hoi Allemaal

Ook ik  wil wel gezellig meekletsen als het mag . Ik zal mij even voorstellen Ik noem mij Indy ben net 38 jaar geworden   , (ja niet meer de jongste) en na lang twijfelen in augustus gestopt met de pil.Ik had een cyclus van 28 en daarna 24 dagen dus ga ik er vanuit dat mijn nod de 20 of de 24 okt. is.Vindt het nu allemaal reuze spannend maar ga ook ervan uit dat  het   nog een poos kan duren dat ik zwanger wordt , gezien mij leeftijd ook al voel ik mij nog maar 30 jaar.maar ja de klokt tikt wel door .

Groetjes Indy

Hallo! Hier nog een klets kous die maar al te graag mee kletst.
Heerlijk om ff alles van je af te schrijven en te delen met mensen die net als jij in spanning zitten.

Ik ben Bieb 26 jr en heb een dochtertje van 1 1/2.
In juni ben ik zwanger geraakt terwijl we om de vruchtbare dagen heen kluste.
We hadden zo iets van na de vakantie gaan we er voor maar hadden geen zin meer in de regen jassen. En zo zie je maar... het kan echt wel snel gebeuren want tot mijn grote verbazing was ik zwanger! hartstikke leuk natuurlijk. Shirt laten drukken voor mijn dochter dat ze de grote zus zou worden in 2007 en naar de opa's en oma's en overgroot opa's en oma's... en toen... na 6 1/2 week ging het mis... iets bloed verlies...

Maar geen man over boord had ik bij mijn dochtertje ook gehad maar voor de zekerheid maar ff een echo. Helaas... ze konden alleen een vruchtzakje zien maar verder nog niets. mss buiten baarmoederlijke zwangerschap? Of ik was nog niet zo ver als ik dacht dat ik was... of begin MK... SHIT!!!! 2 dagen in vette spanning gezeten maar mijn verstand wist het al. Dit gaat fout. En idd 2 dagen later begon ik heftig te bloeden. En idd MK.

Ik heb me een week goed kunnen houden onder het mom van het was dus niet goed, en het was gelukkig nog vroeg in de zwangerschap maar na een week mooi weer spelen ben ik geknakt. Lekker de hele dag gejankt en sinds dien gaat het weer goed.

Ik heb het een plekje kunnen geven. En na 6 wkn was ik weer ongi en klaar voor een nieuw avontuur.

Dit is dus ronde 1 en ik hoop zoooo dat ik weer snel zwanger wordt!!

Nog even over mij. Ben dus 26 en getrouwd. Werk part time. 3 dagen ma, di en vrij.
op een verzekeringskantoor waar ik de hypotheken voor pleziervaartuigen regel.
Vind het erg leuk werk maar had nooit gedacht dat ik zo'n moederkoek zou worden.
 Maar na de geboorte van m'n dochter is mijn werk toch stukken minder belangrijk geworden! Al zou ik het niet willen missen zou 1 dag minder werken nog wel mogen van mij.

Ik ga er nu een eind aan breien maar zat te denken.
Als we echt lekker willen kletsen is het misschien wel een idee om dat via MSN te doen.

mijn e-mail adres is bvlimborgh@hotmail.com

als je wilt voeg me maar toe! Dat klets nog een stuk makkelijker!!

Ik heb zo veel mogelijk van de bovenstaande berichtjes gelezen maar om op iedereen nu nog te reageren... dan wordt dit wel erg lang dus dat doe ik niet.

Wil wel zeggen dat jullie kanjers zijn als ik sommige verhalen zo lees!
En zo heerlijk positief! Super!!

Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger en kunnen we op de maand forums lekker verder kletsen!

Mijn nod is 19-10 dus nog een week in spanning!!

Groetjes Bieb.
(Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden!)

Goeiemorgen allemaal,

Nou ik heb mijn eisprong vandaag geloof ik.Vroeger voelde ik dat nooit maar na de tweede bevalling voel ik elke maand mijn eisprong,ook toen ik een mirena had.Buikpijn aan 1 kant meestal rechts.Het is de 14-de dag dus dat zal wel ongeveer kloppen.Gisteravond geklust dus wie weet is het deze maand raak.
Ik ben de hele dag thuis met mijn kindjes want ik heb griep..niks aan.
Mijn man is naar onze stacaravan om deze schoon te maken voor de winter en dan kunnen we er vanaf april weer naartoe.Nu  eerst maar eens een bakje koffie..
Fijne dag allemaal,

Groetjes van Lene

Hoi allemaal,

Leuk weekend gehad?
Zoals ik al wel had verwacht ben ik ongesteld geworden, helaas. Ach, we zijn net begonnen dus ik kan wel merken dat ik het niet echt heel zwaar opneem. Gelukkig niet. Dat komt na een aantal maanden probren vanzelf wel een klein beetje, niet dan?

Ik zag dat er al weer meer dames gezellig meekletsen, zal ik het lijstje dan maar weer even aanvullen?

Indy nod 20 of 24 okt?
bieb 19 okt.

De rest van het lijstje moet ik er dus nog even onder kopiëren, momentje...

Hoi hoi,

Het lijstje even weer aangevuld.
Niek heeft vandaag haar nod.   SPANNEND.

Niek, hoe staat het ermee, zijn ze er al door? Of ben je misschien....

Niek      nod   16 okt
bieb         nod   19 okt
Indy         nod   20/24 okt?  
Kim         nod    27 okt
Lene       nod   28 okt
Annie1 nod 1 nov
Linda      nod 3 nov?
Til               nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)

Bieb, meid, ik hoop dat je deze keer opnieuw geluk mag hebben en je dan je kleintje 9 maanden bij je mag dragen. Een miskraam is zoiets verdrietigs!   Fijn dat je er nu weer opnieuw mee verder mag gaan.

Allemaal succes.

Liefs en een dikke  Til.

Terug
Bovenaan