Wie komt me hier gezelschap houden?

Hallo dames,

Ik mag mij ook -voorzichtig- melden. Dit is mijn vierde zwangerschap. Na twee mk's hebben we vorig jaar een prachtige zoon gekregen. Het dringt nog niet echt tot me door. Ik ben net ontzwangerd ;-) Maar deze zwangerschap is zeer gewenst, alleen hadden we niet durven denken dat het letterlijk de eerste (en enige) keer raak zou zijn.

Hallo allemaal!Ik mag mezelf ook toevoegen aan de lijst :) Zelf afgelopen week de test gedaan en er waren duidelijk 2 streepjes te zien :-D Nu maar eens verloskundige zoeken en afspraak maken. Nummer 2 moet er rond 16 februari zijn. Heerlijk!Groetjes Riekje

Wat leuk dat er steeds meer bij komen! Gefeliciteerd allemaal!
Hebben jullie ook al last van kwaaltjes? Moet zeggen dat ik meer last heb van de misselijkheid dan bij de 1e twee zwangerschappen. Verder valt het me tot nu toe reuze mee, wat last van menstruatie achtige pijn en gevoelige borsten en natuurlijk lekker moe!
Nog 2 weekjes werken en dan lekker vakantie, kan niet wachten!!
Fijne zwangerschap allemaal!

Hoihoi,
ook ik mag me aanmelden! Ik weet sinds gisterochtend dat ik zwanger ben, waarschijnlijk nu 5.5 week. Ik heb al twee meiden: Mara (dec 2010) en Nienke (sept 2013). Voor ons beginnen nu spannende weekjes, want dit is mijn 6e zwangerschap. Dus maar duimen dat dit kleintje netjes blijft plakken. Hoop jullie dus nog vaak te spreken ;).

Hey meiden en welkom en gefeliciteerd, Frupsel!

Ik moet gewoon echt ff iets kwijt. Vandaag eind vd middag is het eerste lange wachten eindelijk voorbij en heb ik mijn allereerste echo! ik vind het alleen zo ontzettend spannend en hoop maar dat alles goed is....
Door het gebrek aan misselijkheid en pijnlijke borsten maar met een wat op kramp lijkend gevoel in mijn buik, word ik er behoorlijk onzeker over en zie ik eerlijk gezegd toch ook een beetje op tegen de echo....:(
Nou, ik kan er verder niets aan doen dus ik hoop maar gewoon dat ik later goed nieuws heb.

X

Terug
Bovenaan